Vektøkning

23+5, gått opp 5 kg totalt, misstenker at mye av det er i tarmene :hilarious: Haha! Men å legge på seg nå er jo bare bra! Nå begynner jo baby å alt inni der å veie litt :eek: jordmor sa at i uke 26-27 er de allerede 1 kg:eek:
 
Hjelpes.. uke 25+5 (altså straks uke 26) og opp 9kg!!!
Prøver så godt jeg kan å ikke spise mer enn det kroppen sier den trenger, men nå synes jeg det går alt for fort opp..
 
Uke 21+4 å har plutselig gått opp 1.5 kg siste uka. Tilsammen 6.5 kg siden jeg ble gravid.
 
Uke 24 og ca 8 kg opp. Prøver å ikke tenke så mye på det, gikk opp totalt 26 kg forrige gang.
 
Uke 25 og 8 kg opp. Det har gått så fort oppover i det siste at jeg har begynt å vegre meg til å gå på vekta:bag:
 
Uke 25 og 8 kg opp her også. Nå begynner det plutselig å øke fortere. Det var det samme forrige svangerskap, men da gikk jeg heldigvis mye saktere opp i siste trimester.
 
Uke 24+4 og 7,5 kg opp. Føler selv at det er mye, og liker ikke at det går så fort oppover.
 
Uke 25, gått ned 7 kg har hyperemesis som fortsatt styrer noe fælt i kroppen, så antok der ble sånn ☺️
 
Er mye vann også siste uka, .....har primært lymfødem, så fylles opp fort når det først vesker seg....
 
27+0.. 12 kg opp :dead: jaaaajaaa :wacky::dummy:Tar det med ett smil.. Har jo tross alt hatt 100% svangerskapspenger siden uke 10..
 
Er 23+6 og gått opp ca. 14kg ‍ jordmor er bare glad jeg har lagt på meg siden jeg var så liten, men gurimalla hvor frodig skal man bli ❤️ Spiser veldig normalt vil jeg si, men lite med aktivitet da jeg har ekstremt med bekkensmerter
 
Uke 27+2 opp 10 kg nå.
 
Veke 24 opp 1 kg siden veke 12. Gjekk ned i vekt fram til veke 12. Hadde lagt på meg ein del før graviditeten pga at eg mista to gonga ganske tett. Jordmor meinte at denne vektøkinga var heilt fin og at alt er normalt med fosteret. Deler berre for å vise kor individuelt dette kan vere, utan at det betyr at noko er unormalt.
 
Har ennå 5 kg i minus fra før gravid vekt og er i uke 27 i morgen. Tidvis ennå dårlig matlyst og kvalm. Er overvektig fra før så jm sier det er helt greit.
 
23+2 opp 8 kg. Men har begynt å få en del vann i kroppen nå. Opp 2.5 kg siste 2 ukene. Føler det går vwldig fort oppåver nå
 
Veke 27, og 2kg i pluss.
 
Back
Topp