Vektøkning

:hilarious: Kjenner jeg ikke har så veldig lyst til å gå på den vekta nå i jula
 
uke 36+3, opp 21kg
 
Har faktisk gått ned litt nå, så opp 8kg til sammen. Vannet i kroppen varierer litt så det har sikkert mye og si :smiley-ashamed004
 
Har faktisk gått ned litt nå, så opp 8kg til sammen. Vannet i kroppen varierer litt så det har sikkert mye og si :smiley-ashamed004
Sjekket helsekortet mitt fra sist svangerskap og jeg gikk også ned en kilo eller to de siste to ukene! Veldig rart, men er nok vannet som du skriver :joyful:
 
Uke 38, opp 21kg fortsatt. Spiser bare 2 ganger om dagen nå pga kvalmen er lik som i 1. trimester :wacky:
 
34+0 fortsatt opp 11 kilo. Kun gått opp 1 kilo siste 1.5 mnd.
 
6kg opp, er 37+1…

Raste opp ca 30kg begge svangerskap tidligere..

Men vil heller opp 30kg, enn å
Være kvalm i 9mnd igjen
 
Sniker!

I første svangerskapet mitt la jeg på meg 30kg og mye væske som kom på på slutten. Fødte to uker før termin, ei frisk og rask jente på 3060g. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg la på meg så mye, da jeg prøvde å holde en grei hverdagsaktivitet og spiste ikke så mye at det skulle tilsvare så mange kg. Kuttet ned på både salt og karbs for å motvirke væskeansamling i kroppen. Er spent nå på hvordan dette svangerskapet går vektmessig :)
 
Gått ned i vekt igjenn og mer utslag på ketoner. Ligger på 6 kg opp nå
 
Etter fødsel 15 kg i minus fra pregravid vekt. Så viser vel at man har spydd seg gjennom dette svangerskapet..
 
Gikk opp 17 kg dette svangerskapet. 12 kg datt fort av, så får man håpe de siste kiloene går av etterhvert :smug:
 
Tør snart ikke veie meg meg. 39+6 og gått opp 26-27 kg nå :bag:
 
Back
Topp