Vektøkning

9,1 kg, er 27+4 i dag. Har tatt noen grep kostholdsmessig nå, siden jeg har vært litt uforsiktig med snop. I tillegg har jeg hatt en glukosebelastning som var litt i grenseland, men godkjent allikevel.
 
Er i uke 25, tror jeg har gått opp ca 6 kg jeg også, men jeg er også litt usikker på startvekt.

For min del så er det ikke så viktig hvor mye jeg går opp. Gikk opp nesten 20 kg med første, men gikk raskt ned igjen uten å gjøre noe særlig for det. Så lenge jeg spiser noenlunde sunt det meste av tiden så tror jeg ikke det er så lurt å la seg stresse for mye.
 
Er i uke 25, tror jeg har gått opp ca 6 kg jeg også, men jeg er også litt usikker på startvekt.

For min del så er det ikke så viktig hvor mye jeg går opp. Gikk opp nesten 20 kg med første, men gikk raskt ned igjen uten å gjøre noe særlig for det. Så lenge jeg spiser noenlunde sunt det meste av tiden så tror jeg ikke det er så lurt å la seg stresse for mye.
Samme her. Med nr 2 var alle kilo borte da jeg kom hjem fra barsel 2 dager etter fødsel
 
La på meg 11 kilo med første, men var og er overvektig så skulle ikke gå opp mer heller. Amming var en drøm for min del. Gikk ned alt + mer innen første 6 mnd enda jeg spiste som en hest og godteri hver dag! Håper på samme greia denne gangen, men da skal jeg være litt mer forsiktig med søtsakene for gikk fort oppover igjen når jeg ammet mindre :hilarious:
 
29+2 og opp 11,5kg
 
26+0, opp 9 kilo nå.. de siste ukene har det gått fort opp!! Tror jeg snart må se litt på kostholdet mitt :nailbiting:
 
+8,5 kg 29+0.. hater å gå på vekta, synes det er vanskelig å akseptere å gå opp i vekt fordi jeg sliter så med å få de av etterpå :rolleyes: Hadde 4,5 kg ekstra igjen fra forrige svangerskap… blæh.
 
+8,5 kg 29+0.. hater å gå på vekta, synes det er vanskelig å akseptere å gå opp i vekt fordi jeg sliter så med å få de av etterpå :rolleyes: Hadde 4,5 kg ekstra igjen fra forrige svangerskap… blæh.
slapp av ;)
Du ligger mye bedre an enn meg! jeg hadde 20+ fra forrige svangerskap.. og har gått opp 14-15kg nå.
 
31+4, opp 13,6kg
 
Back
Topp