Ja, er diabetessykepleier som har sagt jeg ikke skal gå ned mer. Det er ønskelig at vekta begynner å gå litt oppover. Gikk på vekta i dag, og den har gått enda mer ned. -1kg siden jeg var hos henne sist, hvor hun sa jeg ikke skulle gå ned mer
Det er lenge siden jeg var hos jordmor sist. Det var 10 juni. Siden den gang har jeg gått ned 6,3 kg, så er spent på om hun sier noe på det eller om hun er en av dem som gir meg klapp på skuldra
Har opplevd lege, jordmor og diabetessykepleier som veldig forskjellige med tanke på kosthold. Lege og jordmor mente kostholdet mitt var bra(det var i grunn når vekta stod på startvekt), mens diabetessykepleier sa at jeg måtte spise mer, få i meg mer kalorier og karbohydrater(etter at jeg hadde gått ned). Diabetessykepleier sa jeg skulle få i meg frukt og bær, noe legen sa jeg skulle kutte ut pga svangerskapsdiabetes
Endte med at jeg havnet i ketose, fordi legen sa jeg skulle spise som jeg spiste.
Hvor mye har du gått ned i svangerskapet? Blir spennende å se vekta etter fødsel