Vektøkning

Badevekten her er ødelagt så jeg er usikker på startvekt. Enten var den 62 eller 65. Men gidder ikke bruke den mer så nå venter jeg i spenning på kontroll i neste uke.

Da turte jeg endelig å gå på vekta, 75 kilo og 14 kilo opp.
Håper det roer seg litt framover

Jeg syns jeg begynner å ese ut, så har bestemt meg for å kun veie på kontroll hos jm :p Ellers blir jeg deppa resten av dagen :oops:

2,5 kg til så da er det 20,5 siden første noterte vekt. Omg... ser det godt i ansiktet nå :shifty:

2,5 kg til så da er det 20,5 siden første noterte vekt. Omg... ser det godt i ansiktet nå :shifty:

Jeg også ser det veldig godt i ansiktet mitt, og over hoftene, og på overarmene :nailbiting: Vekta her hjemme har gått tom for batteri, og jeg har ikke fått surra meg til å bytte.. På kontroll for tre uker siden hadde jeg gått opp 16 kg, mener jeg det var. Så nærmer seg nok 20 kg for meg også.

36+3, 300g unna -7 kg.

Jeg også ser det veldig godt i ansiktet mitt, og over hoftene, og på overarmene :nailbiting: Vekta her hjemme har gått tom for batteri, og jeg har ikke fått surra meg til å bytte.. På kontroll for tre uker siden hadde jeg gått opp 16 kg, mener jeg det var. Så nærmer seg nok 20 kg for meg også.

Har blitt så enormt sulten også. Irriterer meg. For jeg vil ikke bli et momsetroll nå mot slutten :bag: men det er skikkelig intenst såeh :hilarious::shifty:

Har blitt så enormt sulten også. Irriterer meg. For jeg vil ikke bli et momsetroll nå mot slutten :bag: men det er skikkelig intenst såeh :hilarious::shifty:

Samme her :hilarious: Har ikke kjent noen ting til noen plutselig metthetsfølelse. Bare spiser og spiser :wacky: Er sikkert en grunn for det, kroppen samler opp energi :p:angelic::hilarious:

37+1, gått opp 8 kg. Ingenting siden forrige kontroll for to uker siden. Hu tar vel det hu skal ha uansett vil jeg tro.

Gått opp 11.5 kg fra startvekt, 36 uker. Føler meg tung og meh men føler ikke jeg har lagt så mye på meg på kroppen. Har en mega gravid mage denne gangen og fått ødem nå forrige helg. Hovne bein og fingre/hender.

så snart gått opp 4 ganger mer enn o forrige svangerskap. Det er skjipt :bag:

Jeg har plutselig fått sultfølelse de siste ukene og bevegd meg litt oppover, men fortsatt -1/-0,5 bak startvekt. Helt ok det :) Men godt å få i meg litt mer mat og dermed ha litt mer energi i kroppen nå på tampen. Føler meg bedre nå enn i svangerskapet frem til nå, så det er jo fint (og rart).

37+0 og 17 kg opp:hilarious: Gikk opp 20 kg sist, så hadde i grunn ingen store forventninger til å holde vektoppgangen i sjakk denne gangen heller :joyful:

37+0 og 17 kg opp:hilarious: Gikk opp 20 kg sist, så hadde i grunn ingen store forventninger til å holde vektoppgangen i sjakk denne gangen heller :joyful:

Samme vektøkning som meg omtrent. I uke 38+2 nå og opp 18/19 kg. Gikk du det greit av igjen? Spent på hvor mye som er vann versus fett kjenner jeg ☺️ Hehe

Samme vektøkning som meg omtrent. I uke 38+2 nå og opp 18/19 kg. Gikk du det greit av igjen? Spent på hvor mye som er vann versus fett kjenner jeg ☺️ Hehe
Nei, gikk først ned og så opp igjen. Så det måtte jobbes hardt med! Men jeg fikk HELLP-syndrom sist og har forstått at det kan fucke opp både det ene og det andre, blant annet vektnedgang, så kan ha vært litt derfor også ☺️Mye vann, gikk ned 13 kg så snart bebisen var ute sist. Det bare kom tilbake :p

Nei, gikk først ned og så opp igjen. Så det måtte jobbes hardt med! Men jeg fikk HELLP-syndrom sist og har forstått at det kan fucke opp både det ene og det andre, blant annet vektnedgang, så kan ha vært litt derfor også ☺️Mye vann, gikk ned 13 kg så snart bebisen var ute sist. Det bare kom tilbake :p

Kjekt å miste 13 kg også. Jeg frykter å «bare» miste 7-8 kg og fremdeles ha ti for mye. Men det blir uansett diggere med ca. 8 kg mindre enn det jeg har nå. Satser på at bekkenet blir bedre etter fødsel så man orker å gå mer også. Nå blir blæra, bekkenet og magen (kynnere) kranglete med en gang jeg går ut døren ☺️

Kjekt å miste 13 kg også. Jeg frykter å «bare» miste 7-8 kg og fremdeles ha ti for mye. Men det blir uansett diggere med ca. 8 kg mindre enn det jeg har nå. Satser på at bekkenet blir bedre etter fødsel så man orker å gå mer også. Nå blir blæra, bekkenet og magen (kynnere) kranglete med en gang jeg går ut døren ☺️
Ser den, men det aller meste vil nok antakeligvis forsvinne - men det er greit å være forberedt på at det KAN ta tid :)
Enig der, det jeg gleder meg aller mest til nå er å få tilbake kroppen min med alle dens funksjoner :p Forhåpentligvis uten vondter!

38+1, -6,4 kg.

Back
Topp