Badevekten her er ødelagt så jeg er usikker på startvekt. Enten var den 62 eller 65. Men gidder ikke bruke den mer så nå venter jeg i spenning på kontroll i neste uke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med min første startet jeg på 53 kg, og gikk opp til 86 heldigvis forsvant alt igjen den gang..Var 75kg i går på kontroll. Fy fader altså. Jeg begynte på 55... Det er så tungt, jeg har snart gått opp 40% av kroppsvekta mi! Beina verker og selv det å lage en knyttneve eller åpne brus gjør vondt i fingrene.
2,5 kg til så da er det 20,5 siden første noterte vekt. Omg... ser det godt i ansiktet nå
Jeg også ser det veldig godt i ansiktet mitt, og over hoftene, og på overarmene Vekta her hjemme har gått tom for batteri, og jeg har ikke fått surra meg til å bytte.. På kontroll for tre uker siden hadde jeg gått opp 16 kg, mener jeg det var. Så nærmer seg nok 20 kg for meg også.
Har blitt så enormt sulten også. Irriterer meg. For jeg vil ikke bli et momsetroll nå mot slutten men det er skikkelig intenst såeh
Aff!!! Jeg oooog men nå har jeg bare en uke igjen så begynner å tenke at jeg gir litt F...Har blitt så enormt sulten også. Irriterer meg. For jeg vil ikke bli et momsetroll nå mot slutten men det er skikkelig intenst såeh
37+0 og 17 kg opp Gikk opp 20 kg sist, så hadde i grunn ingen store forventninger til å holde vektoppgangen i sjakk denne gangen heller
Nei, gikk først ned og så opp igjen. Så det måtte jobbes hardt med! Men jeg fikk HELLP-syndrom sist og har forstått at det kan fucke opp både det ene og det andre, blant annet vektnedgang, så kan ha vært litt derfor også Mye vann, gikk ned 13 kg så snart bebisen var ute sist. Det bare kom tilbakeSamme vektøkning som meg omtrent. I uke 38+2 nå og opp 18/19 kg. Gikk du det greit av igjen? Spent på hvor mye som er vann versus fett kjenner jeg Hehe
Nei, gikk først ned og så opp igjen. Så det måtte jobbes hardt med! Men jeg fikk HELLP-syndrom sist og har forstått at det kan fucke opp både det ene og det andre, blant annet vektnedgang, så kan ha vært litt derfor også Mye vann, gikk ned 13 kg så snart bebisen var ute sist. Det bare kom tilbake
Ser den, men det aller meste vil nok antakeligvis forsvinne - men det er greit å være forberedt på at det KAN ta tidKjekt å miste 13 kg også. Jeg frykter å «bare» miste 7-8 kg og fremdeles ha ti for mye. Men det blir uansett diggere med ca. 8 kg mindre enn det jeg har nå. Satser på at bekkenet blir bedre etter fødsel så man orker å gå mer også. Nå blir blæra, bekkenet og magen (kynnere) kranglete med en gang jeg går ut døren