Veien til vårt første barn❤️

CD18: GODE NYHETER ❤️ ultralyd hos gyn i dag som viste at slimhinnen hadde kjempe fin tredeling og målte nå litt over 10 mm, så en fin «seng» til spiren vår. Folikkelen målte litt over 19 mm, og var veldig fint:love017 I dag settes ovitrelle, så da er det bare å krysse alt for de neste to ukene :Heartred
 
Tusen takk for all omtanke og heiarop❤️❤️❤️ Håper også det går på egenhånd i mellomtiden, så blir det veldig fin tid framover som fosterhjem❤️

Huff, det forstår jeg veldig godt… Er forfredelig nervepirrende, og man tanker så klart på alt som kan gå galt! Men nå ser dette jo kjempe lovende ut, og jeg krysser alt jeg har for at du sitter med en nydelig liten en om noen måneder❤️ :love017
Dessverre står det fortsatt det samme, jeg legger ved bilde så du ser hva som står når jeg forsøker å gå inn på profilen din:confused004
Vis vedlegget 433506
❤️❤️❤️ Så flotte nyheter hos gyn i dag! Krysser fingrene for at alt kanskje faller på plass nå ☺️❤️

Ja man gjør jo det, spesielt etter at det har gått galt så mange ganger. Det gikk veldig fint på kontrollen i dag, alt sånn som det skal være så det var helt supert ❤️ ☺️ hmm så rart, jeg får prøve igjen da, har vel trykket feil et sted eller noe :hilarious:
 
11 dager etter ovitrelle, 8-10 dpo ❤️
Tror kanskje det er noe på gang! :confused004 Hadde blank test i går tidlig, og i dag er det tilbake noe?!:confused004
IMG_3785.jpeg

IMG_3791.jpeg
 
Endelig!!! ❤️ syklusen før ivf, og da satt det❤️❤️❤️ termin mellom 26.april-2.mai! Ifølge menstermin er jeg 5+2 i dag, men i følge eggløsning er jeg nok mellom 4 + 2-5 et sted.
Håper virkelig dette går veien! Testene stiger fint og clearblue sier 2-3 gravid❤️❤️❤️
IMG_2892.jpeg
IMG_2872.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_2890.jpeg
    IMG_2890.jpeg
    184,5 KB · Visninger: 6
Back
Topp