Jeg er så trist på dine vegne at det ikke gikk denne gangen heller
det er en ubeskrivelig sorg det å slite sånn med å bli gravid. En million tanker og følelser som flyr rundt i hodet hele tiden og det sterke ønsket om en liten en, jeg kjenner meg igjen og vil sende deg en gooood god klem.
godt du har samboeren din som støtter deg og at dette er noe dere kan gå igjennom sammen. Glad for å høre at du ikke må stå i det alene
Sånne kommentarer som du skriver over, dog vel ment sikkert, hjelper ikke og det hadde vært fint om det var mer fokus på at det er som å tråkke skikkelig i salaten å si sånt. Man vet aldri hva en annen person går igjennom så man bør være forsiktig med sånne kommentarer. Tenker nå jeg da.
Den mest irriterende er den der "bare slapp av", eller "du må bare tenke positivt".
Så fint at dere har lyst til å være fosterhjem, det er jo en utrolig flott ting å gjøre og det er så mange barn der ute som trenger et godt hjem med gode voksne som virkelig ønsker å ha dem der.
har vurdert det samme selv.
Også blir det veldig spennende å høre hva legen på St.Olavs sier.
Med meg går det etter forholdene bra, jeg er litt roligere nå etter å ha vært på ultralyd men kjenner jeg har hele tiden den underliggende redselen for at jeg skal miste denne også. Prøver å puste med magen, men litt neglebiting blir det skal jeg være ærlig