16. juli? Da er mensterminen din 16. pluss sju dager = 23. juli, minus tre mnd = 23. april. Det varierer mye i appene fordi man regner det forskjellig i ulike land noen steder bruker de 40+0 andre 40+2 etc. mens man i Norge bruker 40+3. I enkelte apper kan man justere det, i andre ikke. Forvirrende og merkelig opplegg. En får uansett satt termin på UL uavhengig av menstermin jeg ble flyttet sju dager frem fra 27. feb til 20. feb og hadde ut i fra UL-termin EL på CD4 i syklusen jeg ble gravid og den gang da 24. mai blødde jeg fortsatt etter en kjemisk. Forstå det den som vil :wtf:
Oii tenk at det kan variere så mye på de forskjellige appene! Så utrolig rart! Men blir kjempe glad hvis termin er 23. april, jo tidligere jo bedre❤️ tror dessverre allikevel jeg blir satt tilbake pga sen eggløsning, men det blir spennende å se ❤️
 
Symptomer så langt;
Dagen positiv test fikk jeg skikkelig bekkensmerter og skjønte at nå var noe på gang, ble heldigvis borte etter denne dagen.
Siste uken har jeg hatt svært mye murringer, og hvis jeg reiser meg kjapt så stikker det nederst i magen.
Jeg pleier alltid ha ømme bryster før mens, det hadde jeg ikke denne gangen, men har fått svært ømme bryster etter IKM. Brystene klør, spesielt på brystvortene som nå har startet å peke mer utover.
Dårlig matlyst og kvalme, ikke oppkast.
Trøttheten har også kommet for å bli virker det som.
Verst er nok at jeg er så oppblåst, masse luft i magen, og jeg ser ut som jeg er hvertfall 15 uker på veg allerede på grunn av det! Tror kanskje det skyldes progesteronen.
Skikkelig smørbrødliste med andre ord❤️
 
7+1 menstermin, 6+3 utifra antatt eggløsning.❤️

Testet bare for gøy i dag! Skikkelig dye stealer og det er morsomt❤️ Spekulerer i hvor høy hcg jeg kan ha når testene blir så sterke!xsmile6

Kvalmen har kommet for fullt, så kan bli spennende tid framover ❤️ Ellers opplevd en del bekkenleddsmerter allerede, jeg har slitt mye med bekkenet siden jeg var liten pga skjevheter så var litt redd for å gå gravid nettopp på grunn av risikoen for å få økte bekkenleddsmerter. Så håper det ikke varer så lenge!

IMG_3432.jpeg
IMG_3433.jpeg
 
Gratulerer så mye med spiren, kjære du- ENDELIG satt den :hello2 :wav :binkybaby :gen014:cool05:love017:dummy::dummy1::blob9:love7:Heartblue:Heartred:dance011:dance008:happy093:hug007
 
7+1 menstermin, 6+3 utifra antatt eggløsning.❤️

Testet bare for gøy i dag! Skikkelig dye stealer og det er morsomt❤️ Spekulerer i hvor høy hcg jeg kan ha når testene blir så sterke!xsmile6

Kvalmen har kommet for fullt, så kan bli spennende tid framover ❤️ Ellers opplevd en del bekkenleddsmerter allerede, jeg har slitt mye med bekkenet siden jeg var liten pga skjevheter så var litt redd for å gå gravid nettopp på grunn av risikoen for å få økte bekkenleddsmerter. Så håper det ikke varer så lenge!

Vis vedlegget 443244Vis vedlegget 443245
Ååååå Gud!!! Her har det skjedd ting som jeg ikke har fått med meg (mye dårlig form, beklager det ❤️). Men SÅ hærlig kjære du, endelig!!! Gratulerer sååååå mye ❤️:smiley-bounce016:excited001:love017 endelig ble det din tur også!
 
Back
Topp