Du må ikke stresse ang temperaturen
Selv on jeg vet det er lett å analysere hver lille ting når guffen venter.. Men det eneste du egentlig ser med temperaturen er om du har eggløsning, og at du produserer progesteron (holder seg lenge nok oppe), og det ser man tydelig og klart på charten din - utover det vil det gå opp og ned hele tiden, fram til evt positiv test (eller mensen). Ikke være lei deg før noe annet, heller glad for at kroppen din fungerer 

Selv on jeg vet det er lett å analysere hver lille ting når guffen venter.. Men det eneste du egentlig ser med temperaturen er om du har eggløsning, og at du produserer progesteron (holder seg lenge nok oppe), og det ser man tydelig og klart på charten din - utover det vil det gå opp og ned hele tiden, fram til evt positiv test (eller mensen). Ikke være lei deg før noe annet, heller glad for at kroppen din fungerer 

Skal prøve å ikke stresse med den tempen, det er som du sier: det eneste man egentlig ser er at eggløsning har skjedd og at man produserer progesteron. I mitt tilfelle ser man jo det. Så det er jo fint sånn sett 
Tror nok det stemmer altså, når laben sier det. Samboeren til
Jeg har ikke kjent noe selv ennå, så jeg sier til meg selv at jeg må jo vente til 8-10 DPO for å forvente noe
Ikke finn på og se Barnesykehuset heller!
Være med og teste den 15. da kanskje?
Så nylig at det kommer en ny sesong neste år, kommer sikkert til å se den (og håper jeg har en baby i armene da) 
APGAR på 2, tror hun ble intubert 3 ganger og det tok ca et kvarter før hun klarte å puste regelmessig selv med hjelp. Glad jeg ikke var våken. Fantastisk at det gikk bra med henne kort tid etterpå! Men det har preget oss veldig, ift. en neste fødsel også. Mannen turte ikke se på serien