Veien til fire i familien - GRAVID

PP10 etter MA - 9DPO

Selvsagt rett hjem fra jobb for å teste :hilarious: Må jo nesten gå ut fra at jeg er gravid :nailbiting::Heartpink

1000018235.jpg

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! :smiley-bounce012 :smiley-bounce012 :smiley-bounce012 :smiley-bounce012 :smiley-bounce012 :smiley-bounce016:cool05:excited001:dance018:happy093.:happy093Nå fikk jeg frysninger. Skulle skrive at forrige bilde er garantert positivt og her kom de andre bilde :love017

Åå, gratulerer så mye :smiley-bounce016
Tusen takk :shy::Heartpink
Gratulerer så mye med spiren :talk017 :love7 :dance008 :gen014 :love017 :binkybaby
Tusen takk :happy::Heartpink
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! :smiley-bounce012 :smiley-bounce012 :smiley-bounce012 :smiley-bounce012 :smiley-bounce012 :smiley-bounce016:cool05:excited001:dance018:happy093.:happy093Nå fikk jeg frysninger. Skulle skrive at forrige bilde er garantert positivt og her kom de andre bilde :love017
Ja, er så glad :Heartpink:D
Tusen takk :happy::Heartpink
Åh herregud så gøøøøyyy :wav :Heartbigred :happy093
Så kjekt å se mange positive tester, feller noen gledestårer for dere her :happy: :Heartpink
Tusen hjertelig, krysser fingrene for at du følger etter :Heartpink:smiley-angelic001
Herreminhatt, endelig :shy: :love7 :Heartpink
Ja, endelig :Heartpink:shy:

PP10 etter MA - 9 DPO

Jeg hadde en clearblue ukesindikator liggende og jeg klarte ikke vente med å ta den. Heldigvis viste den gravid 1-2 :Heartpink
1000018243.jpg

Det er så godt at det endelig ser ut til å klaffe etter alle disse månedene. Håper spiren klamrer seg fast :smiley-angelic001 Estimert termin ut fra mens er 23. Mars. Det er ikke så langt unna bursdagen til lillemor. Satser på at det ikke blir på hennes dag :hilarious:

Samboer er på havet, men har selvsagt ikke klart å holde tett. Så han har studert og analysert alle testene jeg har sendt bilde av. Han har hatt litt høyere skuldre, men når først den ultradigitale med pluss og minus tegn ble positiv og så denne, så tror han på det han også :happy:

Herregud!! Nå ble jeg helt på gråten :love017 Endelig satt den.. Fy søren for en glede:wav Gratulerer så mye med en liten spire :Heartred

Har du bestilt legetime?:shy:
Nei, ikke enda, men blir nok snart å ringe legekontoret. Pga. MA i fjor så tror jeg at jeg må ta en hcg prøve med to dagers mellomrom for å se st utviklingen går bra for min egen del. Også ble jeg lovet tidlig ultralyd i uke 7 da jeg mistet i MA. Tror jeg er på ferie da, men håper på ultralyd i uke 6 eller 8 da ut fra kapasiteten på sykehuset :happy:

Edit: ringte legekontoret nå, fikk time med engang og skulle få måle hcg. Så det er fint :happy:

Last edited:
PP10 etter MA - 10 dpo / 3 + 3

Blitt en del tester i dag også. Er fornøyd med stigningen fra i går.
1000018250.jpg

Ringte også legekontoret i dag for å måle hcg. Vil og trenger å få bekreftet at det går riktig vei denne gangen. Hun sendte også henvisning til TUL. Ble lovet å få TUL rundt uke 7 ved en ny graviditet da jeg mistet i MA i fjor. Jeg er på ferie da, så mulig det ikke blir før rundt uke 8 eller 9, men godt henvisningen er sendt :happy:

Ellers har det murret veldig mye i dag. Men det er vel kanskje vanlig?! Blir litt bekymret, men prøver å ikke tenke for mye på det.

Last edited:
Back
Topp