Liten juleoppdatering 27+3
Tiden flyr til tross for mye luftveisinfeksjoner på meg. Hatt et forferdelig dårlig immunforsvar denne graviditeten, og blir nok å hoste resten av dette året. Er 100% sykemeldt nå, legen sa at kroppen min nå trenger å komme seg etter alle infeksjonene. Det sitter langt inne å bli 100% sykemeldt, men helt ærlig veldig godt. Uansett kunne jeg ikke vært på jobb de siste ukene, denne influensaen har vært hard!
Lillemor i magen vokser og har det godt. Hun ligger med hodet ned og har egentlig gjort det hele tiden. Så alle sparkene kjenner jeg godt opp i magesekken. Det fører med seg litt halsbrann og litt dårlig matlyst, eller matlysta er tilstede, men blir mett av ingenting
Storesøster snakker stadig vekk om lillesøster og babyen. Gleder meg så til å se henne i storesøster-rollen, selv om jeg tror overgangen blir hard for henne. Tenk å måtte dele på mamma!
Ellers gleder vi oss til jul. Første gang vi skal feire i huset vårt med foreldrene mine og ene broren min. På.formiddag skal vi på julebesøk til en annen bror. Der blir det nisse og greier, så det blir stas for de små. Ja og for meg, har hørt rykter om at det er flere som har ordnet gave til meg fra julenissen siden jeg har ordnet til alle andre
Håper alle får en riktig god jul med både positive tester, lite kvalme, god form og voksende babyer

Og for de som prøver, jeg håper det snart klaffer for dere, prøvingen kan være både lang og brutal!