Veien til et lite icsi-mirakel. babyT? sine tanker i prosessen

ja ikke lenge til ul, dagene går så fort syns jeg når man først har begynt å stikke.
verst når man har satt inn egg og venter på testdagen.
bra at stikkingen går bra også, er nok sant det legen sa, kjenner jo nesten ikke noe.
øsnker deg lykke til videre, måtte eggene gro seg store og fine
 
ha en fin helg
 
ville bare ønske lykke til[:D]
 
Hei jenter [:)] Så koselig at dere stikker innom dagboka mi og legger igjen hilsener [:)]
 
twinanne: Alle kan synge i kor! Man må ikke ha fin solostemme, man må bare kunne finne rett tone, noe man får god hjelp til [;)]
 
Bobbo: Konserten gikk fint [:)] Ja, nå er det ikke lenge til jeg blir ruger. Er første gang for meg, så blir spennende!
 
hegemw: Gruer meg til ventetiden etter innsetting, ja. De to ukene kommer til å bli laaaaang. Legen hadde nok rett ang stikkingen, ja. Myggen i Finnmark er jo kjent for å være stor, og Lakselv er hvertfall ikke noe unntak. Myggen her er visstnok beryktet andre steder i fylket [&:] Nå håper vi stikkingen fører til en 10-12 fine egg. Blir spennende å komme på UL på fredag [:)]
 
tulla: Jippi!!!!1 Du er jo gravid, jo! [:D] Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet [:D] Tusen takk for hilsen i dagboka mi[:)]
 
Hei, Apple! Så koselig med besøk fra deg her inne [:)] 
 
Oi! Du er over 19 uker allerede. Tida går fort.
 
Håper virkelig prognosene våre er gode. Blir spennende å se hvordan det ligger an med eggene når jeg skal på UL om 5 dager.
 
Da var jubileumsfesten over. Det ble en vellykket fest med nydelig mat, og masse moro. Jeg var eneste som ikke drakk, men det gjør ikke noe med den gjengen [:)] Fikk dansa litt. Gøy! Det er så utrolig mange av mannfolka i koret (+ mennene til flere av jentene i koret) som er flinke til å danse. Da blir det ekstra gøy.
 
Det er jo to damer i koret som har vært gjennom prøverør. Hun ene av dem spurte meg igår hvordan det går, og vi hadde en fin samtale, Var spennende å høre henne fortelle om hvordan det var da de var gjennom dette for 23 år siden. Er mye som har forandret seg, heldigvis!
 
Idag har vi vært og rydda og vaska festlokalet.
 
Om 4 dager reiser jeg til Tromsø igjen. Blir spennende!
 
Idag skal jeg sette den 5. sprøyta. Synes dagene går fort nå. Og kjenner at noe skjer i magen. Det har murra siden etter jeg satte sprøyta igår kveld.
 
Holder meg hjemme fra jobb idag. Har vondt i hodet og kroppen kjennes blytung [X(] Vil aller helst bare sove. Så nå skal jeg spraye litt før jeg sover videre. Har ringt jobb og sagt ifra.
 
I kveld settes 6. sprøyte.
 
Er på jobb nå, men vet ikke om jeg orker å være her ut dagen. Kroppen er blytung, magen murrer og kvalmen ligger og ulmer. Får prøve 1. økt og så heller dra hjem om det ikke går.
 
I kveld er det tid for 7. sprøyte. Kjenner det godt i magen nå. Føles liksom øm og oppblåst. Må sette meg forsiktig, ellers kjennes det godt i eggstokkene [&:]
 
Nie, nå må jeg komme meg opp på jobb...
 
ORIGINAL: babyT?

I kveld er det tid for 7. sprøyte. Kjenner det godt i magen nå. Føles liksom øm og oppblåst. Må sette meg forsiktig, ellers kjennes det godt i eggstokkene [&:]

Nie, nå må jeg komme meg opp på jobb...

 
 
Dag 7 med sprøyter allerede. Det går fort. [:)] Snart er du ruger. Hihi...
Kjenner meg godt igjen. Var veldig øm og oppblåst jeg også.
 
Lykke til på Ul.
Har du fått ringt fastlegen din?
 
ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: babyT?

I kveld er det tid for 7. sprøyte. Kjenner det godt i magen nå. Føles liksom øm og oppblåst. Må sette meg forsiktig, ellers kjennes det godt i eggstokkene [&:]

Nie, nå må jeg komme meg opp på jobb...



Dag 7 med sprøyter allerede. Det går fort. [:)] Snart er du ruger. Hihi...
Kjenner meg godt igjen. Var veldig øm og oppblåst jeg også.
 
Lykke til på Ul.
Har du fått ringt fastlegen din?

 
Skulle jeg det? [8|]
 
Snart ruger, ja. Blir utrolig spennende dette! [:)]
 
Hei babyT.
Er innom å lusker litt jeg[;)]
Er det allerede på fredag du skal på ul igjen?
Det blir vel uttak i begynnelsen av neste uke da tenker jeg, så er du ruger på slutten av neste uke[;)]
Lykke til[:)][:D]
 
Hei 1Hege [:)]
 
Er bare å komme å luske her vet du [;)]
 
Jepp. UL er allerede på fredag, så da får jeg vite mer om når det blir uttak. Tidligst blir uttak 2. juni, så får vi se.
 
Er ganske spent nå. Har gitt beskjed på jobb idag at jeg ikke kommer imorgen. Orker rett og slett ikke. Ledelsen vet jo hva vi går gjennom, så fikk beskjed om at det var helt i orden. Kjenner jeg er ganske hormonell, og da er det temmelig slitsomt å være i klasserommet og skulle ha tålmodighet til alt det rare ungene finner på. Har også hodepine og er kvalm. Fikk beskjed av inspektøren at hun så jeg var sliten, så skulle bare bli hjemme imorgen med god samvittighet. Synes det er deilig at jobben er så forståelsesfull oppi dette [:)]
 
Ja, tenk, i slutten av neste uke kan det være jeg er ruger. Kommer jo an på når uttaket blir, og om det blir langtidsdyrking eller ei.
 
ORIGINAL: babyT?

ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: babyT?

I kveld er det tid for 7. sprøyte. Kjenner det godt i magen nå. Føles liksom øm og oppblåst. Må sette meg forsiktig, ellers kjennes det godt i eggstokkene [&:]

Nie, nå må jeg komme meg opp på jobb...



Dag 7 med sprøyter allerede. Det går fort. [:)] Snart er du ruger. Hihi...
Kjenner meg godt igjen. Var veldig øm og oppblåst jeg også.
 
Lykke til på Ul.



Skulle jeg det? [8|]

Snart ruger, ja. Blir utrolig spennende dette! [:)]

 
Sorry, blanda litt jeg nå. ( var baby klar jeg blanda deg med )
Litt svimete om dagen. [8|]
 
 
 
Bobbo: Aha! Da skjønner jeg [;)] Begynte å lure på om det var noe jeg hadde glemt [8|]
 
hegemw: Er glad jobben er så forståelsesfull, ja. Liker jo ikke å bruke egenmeldingsdager, men imorgen føler jeg for å gjøre det. ER slitsomt å være på jobb nå.
 
8. sprøyte i kveld. Tida går fort nå. Er jo allerede ei uke siden sist vi var i Tromsø og jeg satt og grua meg til første stikket. I kveld reiser jeg tilbake, denne gang for å bli ei stund. Når jeg kommer tilbake hit til Lakselv er jeg ruger [:D] (om alt går fint og eggene blir befruktet og deler seg som de skal).
 
Idag er magen skikkelig øm, og jeg kan bare glemme å få på meg dongeribukse hvertfall. Glad jeg ikke trenger å gå på jobb idag, føler meg skikkelig oppblåst og det er ubehagelig uansett hva jeg gjør.
 
Så var jeg fremme i Tromsø. Har fått et lite, men koselig hotellrom på Amalie. Var en tur på Nerstranda og handla inn litt mat, så nå er minibaren fyllt opp [:)] Blir fort dyrt å skulle spise ute, så satser på polarbrød med ost og skinke til kvelds og lunsj et par dager. Frokost får jeg jo på hotellet, så da er det bare middag jeg trenger å spise ute.
 
Imorgen tidlig er det tid for UL, og jeg er ganske spent. Hvor mange follikler er det der inne? Må jeg øke dosen, og stikke flere dager? Når skal jeg sette EL-sprøyta? Mange tanker som svirrer i hodet nå, ja...
 
Så spennande det blir i måro[:)] Er nok ikkje mange dagane igjen til uttak no. Håpar du får nåken fantastiske dagar i Tromsø[:)]
 
masse lykke til i morgen babyt[:D]
 
Back
Topp