Veien til et lite icsi-mirakel. babyT? sine tanker i prosessen

ORIGINAL: * Bobbo *

Du får ha en fantastisk fin tur, kos deg masse. [:)][:D][:)]

 
Tusen takk for det * Bobbo * [:D]
 
Jeg er ikke det minste missunnelig på den turen din altså [8D] (Ironi)
 
Dere må ha en fantastisk tur, og masse lykke til med forsøket!! Denne gangen er det deres tur.
 
Klem fra Dunn!
 
Takk for hilsener Dunn og Nesing [:)]
 
Nå er kofferten pakka, og vi nærmer oss avreise. Mannen ligger på sofaen og sover litt, mens jeg prøver å holde meg våken litt til. Vi kjører herfra kl 4. Så bærer det mor tokyo via Alta, Oslo og København. [:D]
 
ORIGINAL: Nesing

Kos dere stort i Tokyo, babyT! Håper du kommer hjem med masse positive opplevelser etter turen! Lykke til med oppstart med nedregulering også. [:D]

 
 
håper dere får en kjempe flott tur[:D]
 
Nå er dere vel fremme og koser dere håper jeg!! Lykke til med oppstart om 5 dager!! [:)]
 
masse ykke til og kos dere masse[:D]
 
Da har du vel startet med nesesprayen nå, og så er det ikke lenge til vi får hjemme alles babyT. Håper du hare en fin ferie med masse nye inputt og spennendes opplevelser , gleder meg til du kommer hjem jeg slik at vi kan få noen ord fra turen din under fjerne himelstrøk. Og selvfølgelig jeg ser fremimot å følge deg på vehgen til en prøverørs baby[:D]
 
Da er vi tilbake fra ferien i Japan. Det var en fantastisk tur! Har skrevet mer om den her: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=8165007
 
Lørdag begynte jeg på spray, så nå er vi igang. Det har så langt gått fint med sprayingen. Den smaker ikke særlig godt, men ikke verre enn at det går fint. Rart å tenke på at vi nå er igang. Bare litt over to uker til sprøytestart [&:]
 
Dagen idag har gått med til å pakke ut og vaske klær, og nå har jeg tre brød i ovnen. Lukter deilig [:)] Kjenner jeg begynner å bli ganske så trøtt nå, så blir vel en tidlig kveld kan jeg tenke meg.
 
Velkommen hjem!! [:)] Gleder meg til å lese om reisa deres!!
 
ORIGINAL: Apple

Hvordan går det med jetlagen? [:)]

 
Det går helt fint. Er ikke så ille å reise fra øst mot vest. kommer raskt tilbake i rett døgnrytme da [:)]
 
Så er bivirkningene av synarela i full gang. Er konstant slapp og tung i kroppen, hodet verker, og øynene har hovnet opp. Snakka med legen idag og han mente det mest sannsynlig var væskeansamling som følge av sprayen. Ikke noe å gjøre med det, da eneste behandling er antibiotika, noe som nok ikke er lurt å begynne med nå under forsøk. Han mente at det ville gå over av seg selv om ei ukes tid eller to. Øynene er jo ikke det som er mest plagsomt så synes det er helt greit å ikke behandle det foreløpig. Ellers føler jeg at jeg lever inni ei boble. Henger liksom ikke helt med på det som skjer rundt meg.

Men det er jo en grunn til at vi går gjennom dette, så det er bare å holde ut og gjøre det beste ut av situasjonen.
 
Off da babyT håper at det blir bedre når du begynner å stikke da. Det var mye på engang det snuppa. Men det er godt at det ikke er spreng, kløe og verk i øynene dine da. Håper du slipper det. Du har jo nok med hodet ditt og det andre.
 
Ingen spreng kløe eller verk i øynene, nei. Så regner med dette skal gå bra. Har holdt seg stabilt de tre siste dagene nå, så håper og tror at det ikke vil bli verre hvertfall.
 
Idag er det ei uke siden jeg starta med spray. Klokka 8 imorges var det akkurat ei uke siden jeg stod utenfor Yodobashi Camera (stor elektrobutikk) i Shinjuku og tok min første dose mens mannen stod og filma seansen. Han ville ha første reaksjon fra sprayen på film [8D] 
 
Heia snuppa..
Måtte leite litt etter dagboka di,men fant den jo tilslutt..[:D]
 
Skulle bare hilse på og se hva som skjer der på den fronten..
 
Klems fra kråkemor..
 
ORIGINAL: ~~ladybird~~

Heia snuppa..
Måtte leite litt etter dagboka di,men fant den jo tilslutt..[:D]
 
Skulle bare hilse på og se hva som skjer der på den fronten..
 
Klems fra kråkemor..

 
Så koselig med hilsen fra deg da, kråkemor [:)] 
 
Her går det i grunnen ganske så bra. Er endelig igang med icsi, og selv om jeg jo merker bivirkninger, så er det vel spenningen og gleden over å endelig være igang som råder her.
 
Hvordan går det med deg da? Bare ca to mnd igjen til termin, jo. Tida går fort!
 
Blåser dere bort idag? Her blåser det 60 knop langs bakken. Det tilsvarer ca 120 km/t [&:] Og merkes godt, ja.
 
ORIGINAL: babyT?

ORIGINAL: ~~ladybird~~

Heia snuppa..
Måtte leite litt etter dagboka di,men fant den jo tilslutt..[:D]
 
Skulle bare hilse på og se hva som skjer der på den fronten..
 
Klems fra kråkemor..


Så koselig med hilsen fra deg da, kråkemor [:)] 

Her går det i grunnen ganske så bra. Er endelig igang med icsi, og selv om jeg jo merker bivirkninger, så er det vel spenningen og gleden over å endelig være igang som råder her.

Hvordan går det med deg da? Bare ca to mnd igjen til termin, jo. Tida går fort!

Blåser dere bort idag? Her blåser det 60 knop langs bakken. Det tilsvarer ca 120 km/t [&:] Og merkes godt, ja.

Her mangle d bare småjævler ..fader d blåser..[&:]*æ tenker nu mest på sjura som har rede i furua her ute..om d skal blåse ned...*
 
[:)]
 
Ja her går d unna..knappe 11 uker ijæn...syns d va akkurat at æ va å ordna steinen til elias-å satt med en positiv test i handa...
 
 
Gleder mæ til å følge med på dere..
 
Jaja, nå sner det vannrett her. Satt og så litt ut vinduet isted og da var det litt av hvert som føy forbi; plastposer, isopor, papp, blader...
 
Kjørte mannen opp til en kamerat litt tidligere, og det var ikke mange søppelkasser i byggefeltet her som stod på sin riktige plass. Diverse postkassestativ var også merket av været. Vårt har knekt, så her må det nok lages nytt...
 
Flott vårvær! [:'(]
 
WOW, "plystrer av overraskelse", snakk om vintervær dere har, mens vi her på østlandet har sommer.

Håper dere for ryddet og fikset opp etter uværet raskt da, men det går jo ann så sandt ikke taket på huset deres blåser av. Men jeg unner dere ikke dette været da, det skulle jo vært sol og 10-15 varmegrader oppe hos dere nå.
 
Om det ikke hadde blåst slik så skal vi ikke se bort fra at det hadde vært hvertfall 10 grader her igår. Hvar oppe i 8 grader før vinden satte inn, og da sank tempen 5 grader på kort tid. Idag har det roa seg, så håper været i dag blir bedre. Tror jeg skal ta meg en tur opp i storhallen idag. Storhallmesse. Må jo se om det er litt liv i bygda [;)]
 
Er nå på dag 9 med spray og det ser faktisk ut til at bivirkningene avtar litt. Øyet kjennes litt bedre og hodeverken er ikke så ille. Det siste kan jo godt skyldes at det er helg og fri fra jobb da, slik at jeg har tatt det mer med ro enn de foregående dagene...
 
Nå er det ei uke og 4 dager til jeg begynner med sprøyter. Dømte faktisk om det i natt. Det å stikke er jo noe jeg gruer meg til. Liker ikke tanken på å skulle stikke i meg selv, synes det er ille nok når andre stikker i meg... men i natt så drømte jeg om det første stikket. Satt i sofaen her hjemme med alt foran meg på bordet. Da sprøyta var ferdig "lada" husker jeg at jeg tenkte at dette kan jo ikke være ille, så stakk jeg den bare rett inn, uten emlakrem eller is eller noe, og det gjorde ikke vondt i det hele tatt. Får krysse fingre for at jeg er sanndrømt og at jeg er like tøff i virkeligheten som jeg var i drømmen [:D]
 
Ah! Deilig å våkne idag og komme fra soverommet og inn i en nyvaska leilighet, ikke det at det var skittent men det er noe spesielt med de første to-tre dagene etter helgevasken [:)]
 
Go mårn..Idag har d enda ikke blåst en døyt..e så vidt lufta rører påseg.
Og deili e d- for det her ruskeværet vil vi ikke ha!!!
 
Deilig med nyvaska hus ja,,må si meg enig i det..vaska skikkelig her på fredag og siden æ og minstemann e aleina hjemme,så e d ingen som har nådd å "rote" i huset enda..[:)][:)]
 
[:)]
 
Back
Topp