Veien til et lite icsi-mirakel. babyT? sine tanker i prosessen

Titter innom for å ønske deg og dine en riktig god påske.
 
 Ønske deg ein kjempe fin påske
 
 
 Ønske deg ein kjempe fin påske
 
 
Innom å ønsker deg en riktig God Påske
              
                   klem;)
 
Tusen takk for hilsener alle sammen!


Tida flyr! Tenk at den lille gutten vår allerede er 6 uker. Skal på 6 ukers kontroll på tirsdag, og er spent på hva de sier. Han ser nå ut til å trives veldig godt. Har begynt å smile og småprate litt. Idag lå han fornøyd i vogna og snakka med lys og skygge etter ene luren sin. Han elsker å bade! Storkoser seg i vannet, og blir sint når vi tar ham opp fra vannet. Nakken begynner han også å bli sterk i, og kan holde hodet selv i lengre og lengre perioder. Og så er det så deilig at han nå begynner å trives med å ligge på gulvet og kose seg med babygymmen. Det gjør jo at jeg får litt tid til å få gjort andre ting.

Nå gleder vi oss til barnedåp 24. mai.
 
Tenk, idag er det ett år siden vi for aller første gang fikk se at det var en liten krabat som vokste i magen min. UL-bildet viste et lite knøtt på 11 mm med et bittelite hjertet som slo veldig raskt. Det lille knøttet har bare fortsatt å vokse og er idag en herlig liten gutt på litt over fire mnd. Mens jeg skriver dette ligger han på matta si på gulvet og tygger på ei myk bok samtidig som han prater med klovnen og haren i babygymmen. Hver dag med ham er en stor glede. Han er stort sett bare blid og fornøyd. 
 
Back
Topp