Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser da noe der?11 dpo. Innenfor fristen.. Vis vedlegget 171366
Ja, så absolutt! Men, har hatt disse strekene siden 7 dpo... Så regner med det er skygger alle sammenSer da noe der?
Hadde jeg denne pp'en og Første pp'en etter sa.. Men hadde negative tester før disse strekene.. Men tr kom Håper ikke det er tullestreker for degJa, så absolutt! Men, har hatt disse strekene siden 7 dpo... Så regner med det er skygger alle sammen
Er nok samma her tenker jeg, men takkHadde jeg denne pp'en og Første pp'en etter sa.. Men hadde negative tester før disse strekene.. Men tr kom Håper ikke det er tullestreker for deg
Ser strek jeg! Kanskje du produserer hcg sent? Krysser fingrene12 dpo, innen tidsfristen. Blir ikke sterkere disse skyggestrekene.
Vis vedlegget 171533
Det er absolutt lov å håpe, men har hatt slike streker i 6 dager nåSer strek jeg! Kanskje du produserer hcg sent? Krysser fingrene
Ser strek jeg, og synes den ser rosa ut12 dpo, innen tidsfristen. Blir ikke sterkere disse skyggestrekene.
Vis vedlegget 171533
Men hvorfor blir dem ikke sterkere? Har hatt disse strekene siden 7 dpoSer strek jeg, og synes den ser rosa ut
Kan hende du produserer HCG sakte? Uansett så øker ikke HCG så mye av gangen i starten, ser mange som er gravide der de ikke får skikkelig positiv før de er 6-7 uker. Så det er absolutt håpMen hvorfor blir dem ikke sterkere? Har hatt disse strekene siden 7 dpo
Tja, ikke godt å si. Men ser at alle testene har samme serienummer, så da slår dem nok ut likt tenker jeg, da de er fra samme parti. Får se igjen i morgen om det er noe endringKan hende du produserer HCG sakte? Uansett så øker ikke HCG så mye av gangen i starten, ser mange som er gravide der de ikke får skikkelig positiv før de er 6-7 uker. Så det er absolutt håp
Krysser fingrene for deg!Tja, ikke godt å si. Men ser at alle testene har samme serienummer, så da slår dem nok ut likt tenker jeg, da de er fra samme parti. Får se igjen i morgen om det er noe endring
TakkKrysser fingrene for deg!
Tok en i 15 tiden som var lik :/Tar du en test til i kveld eller? Nysgjerrig på dine vegne Jeg har hatt skyggestreker uten å være gravid, men ikke rosa.