Veien mot ny spire ❤️

Nei, det
Er så enig! Det er min plan :) Har både takt kcal og gått på allslags dietter, vel funka det, men kunne ikke leve sånn :)
nei, det funker ikke over lengre tid. Har ikke noe tro på dietter selv, bare et sunt, variert og godt kosthold sammen med fysisk aktivitet. Beste medisin for kroppen :) Masse lykke til da! Håper dere når målene dere setter dere :happy:

Nei, det
Er så enig! Det er min plan :) Har både takt kcal og gått på allslags dietter, vel funka det, men kunne ikke leve sånn :)
nei, det funker ikke over lengre tid. Har ikke noe tro på dietter selv, bare et sunt, variert og godt kosthold sammen med fysisk aktivitet. Beste medisin for kroppen :) Masse lykke til da! Håper dere når målene dere setter dere :happy:

Nei, det

Takk for det :)

6 dpo, småstikking i livmorområdet, veeeldig svakt, litt tydeligere i høyre eggstokk. Dette går seint!

7 dpo, og testetøsa tok overhånd :P Strek på testen, men stoler ikke på den. Altfor tidlig og kanskje rester etter MA (selv om jeg hadde negativ test for ca en mnd siden...) ?ImageUploadedByBV Forum1460098159.522329.jpg

Last edited:
Det var nok en rosa fin skyggestrek. Øverst i går, nederst tatt nå i morges :)
ImageUploadedByBV Forum1460186459.979986.jpg

Last edited:
Tatt 3 tester, fra toppen: i går morges, i går kveld og i morges. Redigerer for å få frem strekene på bildet. Utrolig at disse testene skal gi så tydelige skyggestreker.
ImageUploadedByBV Forum1460195786.902769.jpg

Ellers har murring og noe stikking i eggstokk- og livmorområdet fortsatt, som vanlig mellom EL og IKM :)

Scake, svake mensmurringer og noe stikking i dag også. Også noe jeg har hatt tidligere mellom EL og IKM. Rart jeg ikke husker hvordan det var når jeg faktisk var gravid, glemmer fort! :P

ImageUploadedByBV Forum1460354026.472065.jpg
Den øverste er positiv, fra når jeg var gravid. De to andre er tatt i går, skyggestreker. Ikke mye som skiller dem :o

10 dpo. Lei av å tyde skyggestreker, så tok en digital, "ikke gravid", fikk jo negativt frem til 11/12 dpo sist, så enda liiiitt håp :P .La i går merke til at puppene ikke har blitt ømme, slik de alltid blir før IKM :o
Ellers mensmurringer og stikking

Last edited:
11 dpo, negativ BT, med skygge så klart.
Masse ubehag i mageregionen i går kveld, menslignenede ubehag.

Back
Topp