TR kom med et brak 18 mars Fornøyd med det Nå ventes det på EL så snart TR pakker sekken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Venter EL rundt 1 april
Tusen takkLykke til!
Syns det er meget rart at du får svak strek, når du har hatt tr - og venter på el.. tatt el test?Vis vedlegget 168929
Fremdeles tyselig strek på G-test. Viser bedre i virkeligheten. Uansett, er det ikke noen som sier det skal være positivt, å bli gravid med hcg i kroppen? :
Hehe synes det er rart jeg også... Men så har jeg hørt av så mange at et lavt nivå hcg kan bruke veldig lang tid på å forsvinne helt ut. er jo ganske sensitive disse g-testeneSyns det er meget rart at du får svak strek, når du har hatt tr - og venter på el.. tatt el test?
EDIT: åh, skjønner mer nå som jeg leste mer av tråden
Samme her, er veldig ukomfortabel i egen kropp. Har følelsen 24/7. I fjor gikk jeg ned 26 kilo, men har gått opp 10 kilo igjen de siste 6 mnd.. og det både vises og merkes godt.. så jeg er også skikkelig klar! Er maten som er problemet her også..Uff... Har skikkelig lagt merke til vekta mi i det siste... For 2 år siden veide jeg 73 kg, i dag veide jeg 88 Det har gått så alt for langt, NÅ må jeg gjøre noe! Kjenner meg motivert, samtidig som jeg vet hvor vanskelig det er. Jeg er i aktivitet hver dag, det er maten som er så feil, alt jeg putter inn i brødboksen
Håper jeg kan finne motivasjon i å skrive ned hvordan jeg klarer meg her inne i dagboka mi...
Lykke til meg selv, det er nå eller aldri
Så kjedelig! Men du har jo bevist at du kan! Hvilke metode brukte du? Vi kan viss vi vilSamme her, er veldig ukomfortabel i egen kropp. Har følelsen 24/7. I fjor gikk jeg ned 26 kilo, men har gått opp 10 kilo igjen de siste 6 mnd.. og det både vises og merkes godt.. så jeg er også skikkelig klar! Er maten som er problemet her også..
Telte kalorier + treningSå kjedelig! Men du har jo bevist at du kan! Hvilke metode brukte du? Vi kan viss vi vil
Jeg har tidligere talt på kcal, men det har jeg ikke ork eller tid til. Så satser på det hjelper å bare legge om kostholdetTelte kalorier + trening
Telte kalorier + trening
Ikke tell kalorier jenter, det gjorde jeg og jeg ble psykisk dårlig. Det gikk alt for langt etter det som egentlig var en oppgave når jeg gikk ernæring. Bruk lettere og magre produkter og spis mindre, men oftere kombinert med fysisk aktivitet, så kommer dere langtJeg har tidligere talt på kcal, men det har jeg ikke ork eller tid til. Så satser på det hjelper å bare legge om kostholdet
Er så enig! Det er min plan Har både takt kcal og gått på allslags dietter, vel funka det, men kunne ikke leve sånnIkke tell kalorier jenter, det gjorde jeg og jeg ble psykisk dårlig. Det gikk alt for langt etter det som egentlig var en oppgave når jeg gikk ernæring. Bruk lettere og magre produkter og spis mindre, men oftere kombinert med fysisk aktivitet, så kommer dere langt