Veien mot ny spire ❤️

TR kom med et brak 18 mars :D Fornøyd med det :) Nå ventes det på EL så snart TR pakker sekken ;)
 
ImageUploadedByBV Forum1459319848.291803.jpg
Fremdeles tyselig strek på G-test. Viser bedre i virkeligheten. Uansett, er det ikke noen som sier det skal være positivt, å bli gravid med hcg i kroppen? :
 
Vis vedlegget 168929
Fremdeles tyselig strek på G-test. Viser bedre i virkeligheten. Uansett, er det ikke noen som sier det skal være positivt, å bli gravid med hcg i kroppen? :
Syns det er meget rart at du får svak strek, når du har hatt tr - og venter på el.. tatt el test?
EDIT: åh, skjønner mer nå som jeg leste mer av tråden :p
 
Syns det er meget rart at du får svak strek, når du har hatt tr - og venter på el.. tatt el test?
EDIT: åh, skjønner mer nå som jeg leste mer av tråden :p
Hehe synes det er rart jeg også... Men så har jeg hørt av så mange at et lavt nivå hcg kan bruke veldig lang tid på å forsvinne helt ut. :) er jo ganske sensitive disse g-testene :)
 
CD14, positiv EL test :)
ImageUploadedByBV Forum1459416487.274054.jpg
Har ikke fått spart opp mannens soldater like lenge som ønsket denne gang, men vi får gi det et forsøk ;)
 
CD 15, negativ test - EGGLØSNING :)
Skikkelig vond EL denne mnd, kjennes ut som eggstokken vrir seg inni der :eek:
 
1 DPO :) fremdeles EL smerter, mildere, men kjenner det er noe.
Må skrive ned så jeg ikke glemmer!
Blir ikke testing før mandag 11 april, ha-ha. Det er målet, men tror ikke jeg greier å vente, får se :p
 
2 dpo, fremdeles murringer nedi der. G-test kan vell endelig kalles negativ idag!?
ImageUploadedByBV Forum1459682397.768624.jpg
 
Uff... Har skikkelig lagt merke til vekta mi i det siste... For 2 år siden veide jeg 73 kg, i dag veide jeg 88 :eek: Det har gått så alt for langt, NÅ må jeg gjøre noe! Kjenner meg motivert, samtidig som jeg vet hvor vanskelig det er. Jeg er i aktivitet hver dag, det er maten som er så feil, alt jeg putter inn i brødboksen :(
Håper jeg kan finne motivasjon i å skrive ned hvordan jeg klarer meg her inne i dagboka mi...
Lykke til meg selv, det er nå eller aldri :(
 
Uff... Har skikkelig lagt merke til vekta mi i det siste... For 2 år siden veide jeg 73 kg, i dag veide jeg 88 :eek: Det har gått så alt for langt, NÅ må jeg gjøre noe! Kjenner meg motivert, samtidig som jeg vet hvor vanskelig det er. Jeg er i aktivitet hver dag, det er maten som er så feil, alt jeg putter inn i brødboksen :(
Håper jeg kan finne motivasjon i å skrive ned hvordan jeg klarer meg her inne i dagboka mi...
Lykke til meg selv, det er nå eller aldri :(
Samme her, er veldig ukomfortabel i egen kropp. Har følelsen 24/7. I fjor gikk jeg ned 26 kilo, men har gått opp 10 kilo igjen de siste 6 mnd.. og det både vises og merkes godt.. så jeg er også skikkelig klar! Er maten som er problemet her også..
 
Samme her, er veldig ukomfortabel i egen kropp. Har følelsen 24/7. I fjor gikk jeg ned 26 kilo, men har gått opp 10 kilo igjen de siste 6 mnd.. og det både vises og merkes godt.. så jeg er også skikkelig klar! Er maten som er problemet her også..
Så kjedelig! Men du har jo bevist at du kan! Hvilke metode brukte du? Vi kan viss vi vil ;)
 
4 dpo, et minutt eller noe med mensmurringer samt noe stikking i eggstokkene ila dagen.
Eller har jeg fått helt andre tanker rundt det å bli gravid denne måneden, det er ikke optimalt! Med tanke på jobb. Så kanskje er det best vi ikke får det til før i mai/juni, selv om vi ikke vil slutte å prøve. Men da er det kanskje ikke så galt om det ikke klaffer med en gang :) Litt slitsomt å bli dratt i to retninger men sånn er det nå en gang :)
 
Telte kalorier + trening :)
Jeg har tidligere talt på kcal, men det har jeg ikke ork eller tid til. Så satser på det hjelper å bare legge om kostholdet :)
Ikke tell kalorier jenter, det gjorde jeg og jeg ble psykisk dårlig. Det gikk alt for langt etter det som egentlig var en oppgave når jeg gikk ernæring. Bruk lettere og magre produkter og spis mindre, men oftere kombinert med fysisk aktivitet, så kommer dere langt :)
 
Ikke tell kalorier jenter, det gjorde jeg og jeg ble psykisk dårlig. Det gikk alt for langt etter det som egentlig var en oppgave når jeg gikk ernæring. Bruk lettere og magre produkter og spis mindre, men oftere kombinert med fysisk aktivitet, så kommer dere langt :)
Er så enig! Det er min plan :) Har både takt kcal og gått på allslags dietter, vel funka det, men kunne ikke leve sånn :)
 
Back
Topp