Den ser jeg. Dere må vel kanskje vente til blødningene gir seg helt også eller er det greit nå?Om en går ut i fra første blødningsdag så stemmer det med el nå ja. Men dumt med spotting i tillegg... Ikke gøy med sex da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ser jeg. Dere må vel kanskje vente til blødningene gir seg helt også eller er det greit nå?Om en går ut i fra første blødningsdag så stemmer det med el nå ja. Men dumt med spotting i tillegg... Ikke gøy med sex da
Vi kjørte på 15dager etter ma med litt spotting bare for å vær sikker. Men el kom nå 10 dager senere.
Kan du be om en sjekk?3 uker siden MA i dag. Var igjen sikker på at nå var spottingen over, men neida. Mye slim med lyys brun farge i... Kjenner sammentrekninger igjen etter 1-2 uker uten noe kjennbart der nedi, så det er vell mer rester på vei ut
Dette tar tid gitt! Jæææ**** lei
Kan du be om en sjekk?
Ene gangen jeg hadde MA gikk jeg slik i månedsvis.... I ettertid innså legen at jeg nok burde vært sendt på utskrapning for lenge siden, jeg skulle jo ikke prøve på nytt etterpå så ikke så farlig for min del, men det var utrolig kjipt å gå sånn lenge...
Jeg vil ikke risikere utskraping. Men gir det en uke til, er det ikke stopp innen da tar jeg en tlf..Håper med deg at testene snart er tilbake tl normalen og at du kan begynne på nytt
Krysser fingrene for at det gir seg nå! Det skal gi seg!Jeg vil ikke risikere utskraping. Men gir det en uke til, er det ikke stopp innen da tar jeg en tlf..
Takk ja, det er jo så lite det som kommer...Krysser fingrene for at det gir seg nå! Det skal gi seg!