Veien mot ny spire ❤️

Om en går ut i fra første blødningsdag så stemmer det med el nå ja. Men dumt med spotting i tillegg... Ikke gøy med sex da :(
Den ser jeg. Dere må vel kanskje vente til blødningene gir seg helt også eller er det greit nå?
 
Dag 18. Rimelig lei den positive el testen... G test kommer seg da :)
ImageUploadedByBV Forum1456735619.946731.jpg

Lurer på hvordan det blir med en EL test på ettermiddagsurin?
 
Vet ikke hva jeg tror om disse tatt på dag 20...
ImageUploadedByBV Forum1456907019.239235.jpg
G-test er snart negativ, men den pokkers EL-testen, hva skjer??
 
3 uker siden MA i dag. Var igjen sikker på at nå var spottingen over, men neida. Mye slim med lyys brun farge i... Kjenner sammentrekninger igjen etter 1-2 uker uten noe kjennbart der nedi, så det er vell mer rester på vei ut :(
Dette tar tid gitt! Jæææ**** lei :(
 
Håper med deg at testene snart er tilbake tl normalen og at du kan begynne på nytt:)
 
3 uker siden MA i dag. Var igjen sikker på at nå var spottingen over, men neida. Mye slim med lyys brun farge i... Kjenner sammentrekninger igjen etter 1-2 uker uten noe kjennbart der nedi, så det er vell mer rester på vei ut :(
Dette tar tid gitt! Jæææ**** lei :(
Kan du be om en sjekk?
Ene gangen jeg hadde MA gikk jeg slik i månedsvis.... I ettertid innså legen at jeg nok burde vært sendt på utskrapning for lenge siden, jeg skulle jo ikke prøve på nytt etterpå så ikke så farlig for min del, men det var utrolig kjipt å gå sånn lenge...
 
Kan du be om en sjekk?
Ene gangen jeg hadde MA gikk jeg slik i månedsvis.... I ettertid innså legen at jeg nok burde vært sendt på utskrapning for lenge siden, jeg skulle jo ikke prøve på nytt etterpå så ikke så farlig for min del, men det var utrolig kjipt å gå sånn lenge...
Håper med deg at testene snart er tilbake tl normalen og at du kan begynne på nytt:)
Jeg vil ikke risikere utskraping. Men gir det en uke til, er det ikke stopp innen da tar jeg en tlf..
 
Dag 34 etter abort..
ImageUploadedByBV Forum1458021055.878292.jpg
Fremdeles skyggestrek på g-test, selv om den er veldig svak. Hadde håpet på EL snart, eller mens, samma det, ny syklus takk :) Slutta å spotte for ca en uke siden, så sliter heldigvis ikke med det lenger :)
 
Mørk rød til brun spotting i dag, samt milde miiilde mensmurringer til tider. Ønsker TR velkommen jeg altså! :)
 
Back
Topp