Takk begynner å bli litt, er det ikke greit å gå sommeren uten p være gravid? huff... Snakk om å utsette, er så lei prøvinga etter 9 misslykka pp.Lykke til i ny pp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk begynner å bli litt, er det ikke greit å gå sommeren uten p være gravid? huff... Snakk om å utsette, er så lei prøvinga etter 9 misslykka pp.Lykke til i ny pp!
Skjønner deg så altfor godt! Man vil gi opp-samtidig som man jo ikke vil det... Men plutselig en dag sitter lille spira! Ikke gi opp!!Takk begynner å bli litt, er det ikke greit å gå sommeren uten p være gravid? huff... Snakk om å utsette, er så lei prøvinga etter 9 misslykka pp.
Sparer dere pga påvist dårlig kvalitet eller av andre grunner som økt sjanse?Da ble det 30 dagers syklus, TR kom ikke i gang før i dag Da er jeg spent på hvor lenge vi klarer å spare opp mannens soldater før EL
Grunnet dårlig kvalitet da jeg ble gravid sist, når vi sparte oppSparer dere pga påvist dårlig kvalitet eller av andre grunner som økt sjanse?
Okei høres smart ut! Testet dere sæden privat? Denne gangen det klaffet for oss hadde vi minst sex av alle gangene vi har prøvd (og han har normal sædkvalitet med mange raske) så jeg tror faktisk det er lurt uansett jeg vi kjører på med samme strategi denne gangen litt alkohol rundt el for begge gjorde visst og susenGrunnet dårlig kvalitet da jeg ble gravid sist, når vi sparte opp
Vi har ikke testet enda, ikke holdt på et år endaOkei høres smart ut! Testet dere sæden privat? Denne gangen det klaffet for oss hadde vi minst sex av alle gangene vi har prøvd (og han har normal sædkvalitet med mange raske) så jeg tror faktisk det er lurt uansett jeg vi kjører på med samme strategi denne gangen litt alkohol rundt el for begge gjorde visst og susen