Veien mot ny spire ❤️

Grunnet dårlig kvalitet :eek: da jeg ble gravid sist, når vi sparte opp :)
Okei :) høres smart ut! Testet dere sæden privat? Denne gangen det klaffet for oss hadde vi minst sex av alle gangene vi har prøvd (og han har normal sædkvalitet med mange raske) så jeg tror faktisk det er lurt uansett jeg :) vi kjører på med samme strategi denne gangen :) litt alkohol rundt el for begge gjorde visst og susen :eek:
 
Okei :) høres smart ut! Testet dere sæden privat? Denne gangen det klaffet for oss hadde vi minst sex av alle gangene vi har prøvd (og han har normal sædkvalitet med mange raske) så jeg tror faktisk det er lurt uansett jeg :) vi kjører på med samme strategi denne gangen :) litt alkohol rundt el for begge gjorde visst og susen :eek:
Vi har ikke testet enda, ikke holdt på et år enda
 
Last edited:
CD 4... Dagene går raskt nå med travle dager! Menssmerter fremdeles, pleier ikke ha det mer en en til to dager... Håper ikke det er noe kluss i eggstokkene eller lignende :(
 
CD 11! Forventer positiv test på torsdag, og det gledes! Mannen har spart og spart, så jeg er kjempe spent på denne PP'en :)
 
CD 13, el smerter som ventet :) Tar en av rest-testene senere for å dobbelsjekke, men kroppen taler for seg! :)
 
To sterke el tester, men ikke helt positiv - men el smerter! Legger uansett inn aksjer i kveld og i morgen + lørdag, så dekker vi det :) Deilig å ikke ha flere tester faktisk, kun to el tester denne mnd :) Blir å ta med en digital til å ta siste dagen på ferien vår. Greit å reise vekk i dpo land :)
 
11 dpo ca. Negative bt i går. Samme murringer som forrige mnd, mye skjer nedi der. Ikke ømme pupper heller. Har visst slutta med det etter MA... :eek: Digital tas på torsdag, da er det vinn eller forsvinn :p
 
12 dpo, negativ cbd. Mensmurringer/stikkinger eller hva jeg kan kalle det i flere dager.. Æsj!
 
Back
Topp