Veien mot ny spire ❤️

Noe usikker på cd denne pp grunnet treg start på mens, kjemisk kanskje? Enkel kur pergo også... Kjenner el stikkingene godt i dag. Forventet positiv el test var i dag, veldig sterk på ettermiddagsurin, men svakere i kveld.. Håper den blir positiv i morgen :o ca cd 13-15. Om det stemmer med cd13 skal testen være positiv i morgen :)

Svakere tester i går, men sterke el smerter. Hoppet til køys i går (og i dag), går ut i fra at el var da, at jeg missa lh-toppen..

Enorme el"smerter" i går og enda verre i dag. Så vi har nok bomma på el med den oppsparte dosen :( Får legge inn aksjer også i dag, og rett å slett vente å se når TR dukker opp :P Pergo forskyver altså EL samtidig som jeg får "tyngre" smerte og flere dager med smerte. Litt ømme brystvorter også, nytt for meg!

Usikker på dpo denne pp... Alt fra 5-8 dpo. Mensmurringer, ømme brystvorter som også har spredt seg til ømme pupper de siste dagene. Så kjedelig å vente når man vet det er samme symptomer på TR og bivirkninger etter pergo :o Tester førstkommende fredag! :)
Edit: småkvalm innimellom

Last edited:
Kvalm når jeg la meg i går, samme idag. Skikkelig trøkk og stikk midt på magen (livmora) og ut mot sidene samt ned i lysk.. Såååre nipler..

Sortering av symptomer, med og uten pergo:

Med pergo:
Såre nipler
Mye vont i magen
Murring i korsryggen
Kvalme
Kviser
Noe ømme/tunge pupper
Stikkinger i mage, røsk ved hoste

Uten pergo:
Murringer i magen
Ømme pupper (ikke etter MA)
Kviser

CD1 i dag. Loggfører i OVIA.
Ellers siste PP vi sparer opp svømmere. Starter på utredning, for min del, 25 august.. :( PP 14 er i gang...

Last edited:
CD8.. Gleder meg til denne Pp er over, da skal vi endelig gi oss med denne prøvinga. Kutte ut alt av tester, oppsparing av sperm osv. Skal bli en befrielse! Nye venninner med baby i magen popper opp jevnt og trutt, jeg er psykisk sliten av alle de falske smilene og gratulasjonene jeg må ut med, gang på gang. Venter på familiemedlem som skal komme med nyhet før jul også.. Blæææh! Ukens utblåsning. Blir spennende om jeg noen gang skal skrive noe positivt inni her :P

CD8.. Gleder meg til denne Pp er over, da skal vi endelig gi oss med denne prøvinga. Kutte ut alt av tester, oppsparing av sperm osv. Skal bli en befrielse! Nye venninner med baby i magen popper opp jevnt og trutt, jeg er psykisk sliten av alle de falske smilene og gratulasjonene jeg må ut med, gang på gang. Venter på familiemedlem som skal komme med nyhet før jul også.. Blæææh! Ukens utblåsning. Blir spennende om jeg noen gang skal skrive noe positivt inni her :P
Føler med deg❤️ hva er planen videre da..?

Back
Topp