Kanskje du har suuuupersyn! Jeg ser iiiingenting, måtte til og med ta den frem igjen for å dobbelsjekke Er nok altfor tidlig, testa ikke positivt før 11-12 dpo sist jeg var gravidSyns jeg ser noe svakt der, eller er det bare meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje du har suuuupersyn! Jeg ser iiiingenting, måtte til og med ta den frem igjen for å dobbelsjekke Er nok altfor tidlig, testa ikke positivt før 11-12 dpo sist jeg var gravidSyns jeg ser noe svakt der, eller er det bare meg?
Dette er superspennende! Følger med
Dukka opp noe etter tidsfrist, men den er ikke gyldig.
Vis vedlegget 194983
Vises dårlig på bildet..
Jeg hadde også vært litt spent og fått fornya håp om jeg fikk den selv om det var etter tidsfristDukka opp noe etter tidsfrist, men den er ikke gyldig.
Vis vedlegget 194983
Vises dårlig på bildet..
Jeg gjor det nettopp, veldig blenda Ser på denne at fargestoffet er merkelig rundt det området, hengt seg opp. Så er nok bare tullSer tydelig streken! Jeg fikk best strek på 2 urin test igjen om en time
❤ Klem til deg!12 dpo, det var det...
Vis vedlegget 195268
Husk til meg selv: Uansett hvor rar kroppen blir, hvor mye eller lite det stikker, murrer og kramper på merkeligste steder og måter, så betyr det ingen verdens ting
Enden av visa er over for vår del. Prøvingen er slutt, testinga over. Kjenner det skal bli riiimelig digg å glemme hele greia for en stund. Så får vi vente på hjelp fra helsevesenet
Takk venter på innkallelse til første time nå❤ Klem til deg!
Når skal dere inne til behandling/utredning?
Da blir det forhåpentligvis ikke så alt for lenge til!Takk venter på innkallelse til første time nå
Eller motsatt.. Syns jeg leser at det går ett års tid før en faktisk er skikkelig i gangDa blir det forhåpentligvis ikke så alt for lenge til!
Oi, det er lenge ja!Eller motsatt.. Syns jeg leser at det går ett års tid før en faktisk er skikkelig i gang
Ser du noe på den irl? Det var litt utydelig på bilde
Irl? Hos meg er bildet veldig klartSer du noe på den irl? Det var litt utydelig på bilde
Ser du noe på den da?Irl? Hos meg er bildet veldig klart