Veien mot ny spire ❤️

9 dpo, bleeeeenda ;)
ImageUploadedByBV Forum1472877297.032177.jpg
DIGG å stå opp uuuten vondter :D
Må legge til noe jeg ikke har kjent før: Svake mensmurringer som føltes langt bak venusberget på ett vis..

Last edited:
Dukka opp noe etter tidsfrist, men den er ikke gyldig.
ImageUploadedByBV Forum1472978397.309353.jpg
Vises dårlig på bildet..

Ellers, såvidt det murrer litt.
Stikker i venstre side
Venstre pupp øm på undersiden og litt i nippel
Enormt med stikkinger nedi der når jeg la meg nå.
Murrer i korsryggen..

Last edited:
11 dpo. Går ikke helt etter "planen" dette altså..
ImageUploadedByBV Forum1473049201.902000.jpg
På denne kan jeg se en skygge. Men for meg er det vanlig, intet håp av den grunn :P
Venstre pupp enda ømmere, spredt seg fra undersiden og opp på siden v/armhule. Også øm midt på under nippel. Høyre pupp, ingenting :o
Murrer veldig i magen. Stikker i tillegg.
Murring i korsrygg, i sidene og nedover lysken...

Last edited:
12 dpo, det var det...
ImageUploadedByBV Forum1473136367.947757.jpg

Husk til meg selv: Uansett hvor rar kroppen blir, hvor mye eller lite det stikker, murrer og kramper på merkeligste steder og måter, så betyr det ingen verdens ting :P
Enden av visa er over for vår del. Prøvingen er slutt, testinga over. Kjenner det skal bli riiimelig digg å glemme hele greia for en stund. Så får vi vente på hjelp fra helsevesenet :)

Skal ikke underrapportere av den grunn: Kløe og verk i puppene - nå begynner også høyre å bli øm. Spesielle menssmerter og spes mye ubehag i lyskene

Last edited:
12 dpo, det var det...
Vis vedlegget 195268

Husk til meg selv: Uansett hvor rar kroppen blir, hvor mye eller lite det stikker, murrer og kramper på merkeligste steder og måter, så betyr det ingen verdens ting :P
Enden av visa er over for vår del. Prøvingen er slutt, testinga over. Kjenner det skal bli riiimelig digg å glemme hele greia for en stund. Så får vi vente på hjelp fra helsevesenet :)
❤ Klem til deg!
Når skal dere inne til behandling/utredning?

Back
Topp