Veien mot ny spire ❤️

14 dpo
ImageUploadedByBV Forum1473318421.851010.jpg
Øm pupp og murring i underetasjen. Nå venter jeg på spottinga og TR. PP14 skulle bli vår siste.. Så er det ventetiden mot et nytt kapittel, hjelp til spire ❤️

Last edited:
14 dpo
Vis vedlegget 195696
Øm pupp og murring i underetasjen. Nå venter jeg på spottinga og TR. PP14 skulle bli vår siste.. Så er det ventetiden mot et nytt kapittel, hjelp til spire ❤️
Fysj for en negativ beskjed å få :( "ikke gravid"... blæææ..
Vi er i pp14 nå, fikk henvisning til offentlig utredning i august og har fått time på sykehuset i slutten av november.. hvor lang tid det tar fra den første timen til det faktisk "skjer noe" vet jeg ikke. Men skjønner veldig godt frustrasjonen du føler på nå!
Hvis det er noen trøst så har jeg fått en uventet ro etter jeg fikk brev fra sykehuset med time :) Nå er vi i det minste "på vei et sted" tenker jeg :-D

Håper dere får komme videre fort :)

Ser forresten at dere har hatt to (?) MA... da vet dere i alle fall at dere 'kan' få :)

Fysj for en negativ beskjed å få :( "ikke gravid"... blæææ..
Vi er i pp14 nå, fikk henvisning til offentlig utredning i august og har fått time på sykehuset i slutten av november.. hvor lang tid det tar fra den første timen til det faktisk "skjer noe" vet jeg ikke. Men skjønner veldig godt frustrasjonen du føler på nå!
Hvis det er noen trøst så har jeg fått en uventet ro etter jeg fikk brev fra sykehuset med time :) Nå er vi i det minste "på vei et sted" tenker jeg :-D

Håper dere får komme videre fort :)
Takk for svar :) Så dere har vært til samtale og sjekk av begge, så er dere nå henvist til sykehus for?
Fikk brev om time til gyn vi i dag, 10 dager til bare :) Snakket med samboer for å høre om han var klar for dette, at dette ville sette i gang en prossess osv. Den positive innstillingen hans ga meg en ro, en ro over at vi endelig er i gang med noe som faktisk kan bli noe ❤️

Oppdate:
Spottingen er i gang, TR melder forsiktig sin ankomst. Samme dag som heksa kom fikk vi innkallelse til gyn/spesialist, om bare 10 dager :) Mannen er positiv, noe som gir meg ro og håp om å klare dette ❤️

Edit: 12 dager skulle det være visst :)

Takk for svar :) Så dere har vært til samtale og sjekk av begge, så er dere nå henvist til sykehus for?
Fikk brev om time til gyn vi i dag, 10 dager til bare :) Snakket med samboer for å høre om han var klar for dette, at dette ville sette i gang en prossess osv. Den positive innstillingen hans ga meg en ro, en ro over at vi endelig er i gang med noe som faktisk kan bli noe ❤️
Jeg har vært til privat gyn som sier det "ser" bra ut, han har tatt sperm-test privat som de mente der ikke var grunnen til barnløsheten. Henvisningen er fra fastlegen (der har jeg kun tatt en blodprøve på CD1 for å sjekke hormon-nivåene). Den første timen på sykehuset er det kun jeg som er kalt inn, så antar det bare blir en gu og muligens beskjed om å ta noen flere blodprøver. Aner ikke for å være ærlig :-P

Så bra at du og samboeren er positive begge to, tror nok det er veldig viktig oppi en slik prosess ♡

Nå er det ikke mange dagene før første time hos spesialist, veien mot ny spire skal planlegges ❤️ Jeg er spent, men også redd for å bli veldig skuffet... Skuffet over å få beskjed om at vi ikke kan forvente å få hjelp før ett års tid venting. Derfor er vi villige til å bruke penger på privat. Selv om det da blir en veldig dyr baby, men så veldig vert det og så veldig etterlengtet :)

Nå er det ikke mange dagene før første time hos spesialist, veien mot ny spire skal planlegges ❤️ Jeg er spent, men også redd for å bli veldig skuffet... Skuffet over å få beskjed om at vi ikke kan forvente å få hjelp før ett års tid venting. Derfor er vi villige til å bruke penger på privat. Selv om det da blir en veldig dyr baby, men så veldig vert det og så veldig etterlengtet :)
Har dere fått beskjed om at det er ett år å vente etter første samtale..? :-O
Å fy!
Da er det bare til å snu på kronene og prøve privat ja :) For babylykken er nok verdt det ♡

Har dere fått beskjed om at det er ett år å vente etter første samtale..? :-O
Å fy!
Da er det bare til å snu på kronene og prøve privat ja :) For babylykken er nok verdt det ♡
Har ikke fått beskjed om det, men ved å google er dette vanlig ventetid :( Det blir garantert privat om vi får den beskjeden ja ;)

Har ikke fått beskjed om det, men ved å google er dette vanlig ventetid :( Det blir garantert privat om vi får den beskjeden ja ;)
Blærk... ja jeg har lest at her vi hører til så er det 9mnd venting... fysj...
Så hvis de sier det på første timen så sier jeg bare "sign us up!" og så booker vi time privat i mellomtiden ;)
Noen fordeler må man kunne unne seg når begge er i jobb :shy:

Tenk, nå er ikke lenger dagboka mi å finne på "vi som prøver"... Nå er den her inne, noe å svelge dette også. MEN! Nå er det bare en vei, og det er oppover :D

Blærk... ja jeg har lest at her vi hører til så er det 9mnd venting... fysj...
Så hvis de sier det på første timen så sier jeg bare "sign us up!" og så booker vi time privat i mellomtiden ;)
Noen fordeler må man kunne unne seg når begge er i jobb :shy:
Er så enig :P ❤️

CD8:
Mens startet for fullt på cd1. Har spottet brunt/rødt i 2 dager sammen med mensmurringer/vondt i høyre pg venstre side nå... Ikke likt meg.. Tro om noe er galt nedi der?!

CD12.
Har ikke tenkt å teste etter EL, det er da helt unødvendig, kommer til samme tid hver måned. Derfor et det vanskelig å ikke tenke på det. Menmen, det skal vel noe til å bare slå av baby-tankene også :P

Back
Topp