Veien mot ny spire ❤️

CD12.
Har ikke tenkt å teste etter EL, det er da helt unødvendig, kommer til samme tid hver måned. Derfor et det vanskelig å ikke tenke på det. Menmen, det skal vel noe til å bare slå av baby-tankene også :P
Du, det der tenkte jeg også :-P
Men så ble det til at jeg tok test CD12 likevel, sånn "på morro" egentlig, for jeg hadde tre tester og ELT blir positiv CD14 og negativ CD15... men tror du den ble positiv denne pp..? ??? Å neida..! :-O
Så nå aner jeg ikke når tr kommer, men antatt en eller annen gang i uke 39.. bah! :-P

Du, det der tenkte jeg også :-P
Men så ble det til at jeg tok test CD12 likevel, sånn "på morro" egentlig, for jeg hadde tre tester og ELT blir positiv CD14 og negativ CD15... men tror du den ble positiv denne pp..? ??? Å neida..! :-O
Så nå aner jeg ikke når tr kommer, men antatt en eller annen gang i uke 39.. bah! :-P
Haha, tok en test selv, iom at de bare lå der :P

Hos spesialist i dag. Han mente vi ikke hadde prøvd særlig lenge enda, etter MA. Så han sjekket meg, hvor jeg ser helt fin ut og egg er i modning til EL om 2-3 dager, som vanlig. Får bare restarte oss litt da, og tenke at vi er i PP6 og ikke PP15. Hmfr. Jaja. Mannen skal sjekke seg bare for å se hvordan det ligger an :)

CD15, positiv EL test (neida, skukke teste mer), og smerter på venstre side, akksom GYN sa :)
Aksjer lagt inn så håper jeg kroppen min fikser resten ;)

Ser forresten at dere har hatt to (?) MA... da vet dere i alle fall at dere 'kan' få :)
Vi har hatt 1 MA :) Det var det gyn også sa, at vi kan jo tydeligvis. Så vi får bare prøve litt til.. Blir rett til privat etter jul om ikke noe skjer :o

Cd16 (før midnatt)
Enorme ELsmerter... Aldri kjent på maken :o river og sliter, verker og dunker. Sentrert på v. side

5 dpo, og 8 dager til ovia sier jeg kan teste :P4 dpo var det svært lite å meddele. Stilt i mageregionen :)

6 dpo
Ingen vondter!! :D
Kjenner avogtil litt murring nedi der, ellers tror jeg puppene begynner å bli ømme. Da er jeg tilbake til før MA. Da fikk jeg alltid ømme pupper ca en uke før IKM.
I går reiste jeg meg brått og kjente det røska til i siden..

8 dpo
Enormt ømme pupper som starta for en dag og to siden. Og jeg som var blitt vant til å slippe dette mellom EL og IKM etter MA...
Alltid ett sikkert tegn på at TR kommer om ei uke :(

9 dpo og 3 dager til testing.. Selv om det meste av håp er borte vekk pga ømme pupper. Jaja :) Er ellers litt avslappende å ikke ha tester i hus. Tenker mindre på det da. Har bestilt i dag, men tar noen dager.
Ellers skjer det lite i underetasjen... Såvidt jeg kan merke liiitt murring innimellom. Deilig!
Forferdelig kvalm også.. Både i går og i dag. Kan r/t fest på lørdag, selv om det ikke er vanlig for meg.

Last edited:
10 dpo, klarte å unngå testing, selv om det var liiiike før :o
Ellers noe lyskestrekk og ømhet i venstre eggstokkområde...

Nå er de fleste kjente tegn på TR kommet... Så det var vell det!

Last edited:
11 dpo
Negativ CBD... :( Merkelig at selv om man er realistisk og ikke har høye forventninger til positiv test, så blir man nedkjørt. Orker snart ikke tanken på prøving mer. Her er det nå mannen som insisterer....

Logger ut.
Jeg er veldig opphengt i å sjekke forum, og for tiden gjør det mere vondt enn godt. Orker ikke flere positive tester akkurat nå ❤️
Kanskje får jeg oppleve å bli med i ett forum en gang, hvem vet!

Back
Topp