Det samme skjedde oss. Skulle ringe inn mensen for å starte vårt første ICSI forsøk. Har kjøpt inn alle medisinene, så vet ikke hva jeg skal gjøre med dem nå. Brukte jo 12 000 kr!Men i alle dager, vi har fått beskjed om at vi ikke bare må ha ivf men icsi!! Ikke har vi sett etter eggløsning, jammen ikke sikker på om vi hadde sex på EL dag en ganger sjokka... og veldig bekymra for denne spottinga..
Er så gravid du!Dagens tester nederst... litt sterkere, eller? Prøver en digital når jeg kommer hjem i ettermiddag![]()
Vis vedlegget 205830
SWEEEEET!!!
SWEEEEET!!!![]()
Fantastisk![]()
Tuuusen takk!!Gratulerer! Så utrolig kjekt![]()
Sender alt jeg kanHeia heia(Og send over litt sånn før-oppstart-med-forsøk-flaks-spire) ❤️
Jeg ventet til jeg var ca 5 uker på vei før jeg ga beskjed til klinikken.4+0 i dag (2 dager til IKM). Håpte på 2-3 på digital, men fremdeles 1-2
(Flytter ikke dagboka enda, blir bare så trist om jeg må flytte tilbake om kort tid)
Vis vedlegget 206271
Lurer på når jeg skal ringe og informere klinikken? Typisk at jeg ringer inn at jeg er gravid så kommer mensen![]()
Lurt! Da tar jeg tipset ditt jegJeg ventet til jeg var ca 5 uker på vei før jeg ga beskjed til klinikken.