Veien mot ny spire ❤️

Den er sterkere ja :hello2
Utrolig gøy! Gratulerer :D
 
Men i alle dager, vi har fått beskjed om at vi ikke bare må ha ivf men icsi!! Ikke har vi sett etter eggløsning, jammen ikke sikker på om vi hadde sex på EL dag en gang :eek: er sjokka... og veldig bekymra for denne spottinga..
Det samme skjedde oss. Skulle ringe inn mensen for å starte vårt første ICSI forsøk. Har kjøpt inn alle medisinene, så vet ikke hva jeg skal gjøre med dem nå. Brukte jo 12 000 kr!
I tillegg bestemte vi oss om å hoppe av i svingen da det ikke passet med maibaby. Vet bare om en gang vi slappet av og det ble vel nok. Veldig overraskende. Har blødd litt i to døyn i uke 6, men det gikk bra denne gangen.
Krysser fingrene for at dere følger med.
 
Gratulerer så mye :) ❤️
 
Hurra!!!
 
Så bra!!!
 
Heia heia :D (Og send over litt sånn før-oppstart-med-forsøk-flaks-spire) ❤️
 
4+0 i dag (2 dager til IKM). Håpte på 2-3 på digital, men fremdeles 1-2 :)
(Flytter ikke dagboka enda, blir bare så trist om jeg må flytte tilbake om kort tid :( )
ImageUploadedByBV Forum1478510622.202663.jpg
Lurer på når jeg skal ringe og informere klinikken? Typisk at jeg ringer inn at jeg er gravid så kommer mensen :eek:
 
  • Liker
Reactions: DLK
4+0 i dag (2 dager til IKM). Håpte på 2-3 på digital, men fremdeles 1-2 :)
(Flytter ikke dagboka enda, blir bare så trist om jeg må flytte tilbake om kort tid :( )
Vis vedlegget 206271
Lurer på når jeg skal ringe og informere klinikken? Typisk at jeg ringer inn at jeg er gravid så kommer mensen :eek:
Jeg ventet til jeg var ca 5 uker på vei før jeg ga beskjed til klinikken.
 
Back
Topp