Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Det hadde vært fantastisk :Heartred Blir fryktelig spennende om det er en eller to da!
Ja, det blir veldig skummelt og spennende på en gang det.
Jeg blir svett av å tenke på tvillinger kjenner jeg. Samboer er litt mer åpen for det. Mamma og stefar tuller med to sett enegga.

Men om bare en klorer seg fast, så er kjempeglad. Ferdig som prøver etter 12 år :)

Ja, det blir veldig skummelt og spennende på en gang det.
Jeg blir svett av å tenke på tvillinger kjenner jeg. Samboer er litt mer åpen for det. Mamma og stefar tuller med to sett enegga.

Men om bare en klorer seg fast, så er kjempeglad. Ferdig som prøver etter 12 år :)

Ja, det blir herlig uansett :)

Veldig forståelig.. jeg vet ikke om jeg er mest redd for å bli gravid eller for å fortsette å være gravid..
Er 5. eller 6. gangen jeg får streker nå. Så kjenner følelsen.
Er mer redd for fortsettelsen, enn det å få streker...

Men, jeg har igjen to forsøk til, med uttak. Så gir ikke opp :)

Er 5. eller 6. gangen jeg får streker nå. Så kjenner følelsen.
Er mer redd for fortsettelsen, enn det å få streker...

Men, jeg har igjen to forsøk til, med uttak. Så gir ikke opp :)
Mhm. Viktigt å ikke gi opp, du er jo nærme nå! Hva sier samboer?

Mhm. Viktigt å ikke gi opp, du er jo nærme nå! Hva sier samboer?
Han er hakket mer avslappa :p
Men han vil ikke se så langt fremover, siden vi har mista flere ganger. Så vi tar en dag av gangen :)
Men han erter litt, for ingen klær passer og jeg er virkelig tjukk over magen :rolleyes:

Rugedag 8 fullført... Snart gå igjennom dusjen også legge seg, og gjøre seg klar for rugedag 9 :)

11 DPO, rugedag 9

Våkna først to, og måtte tisse. Klarte og la være, men var ingen bønn klokka halv fire :rolleyes:

Sååå. Da tok jeg først en. Som oppførte seg litt rart. Tok en til. Og en CB+.

Siste ganga har jeg ikke fått utslag før 11 DPO.
Men stigninga er ikke akkurat noe å rope hurra for...

Så roper ikke helt hurra enda.

Vedlegg

• _20190112_035840.JPG
    _20190112_035840.JPG
    765,3 KB · Visninger: 117
  • _20190112_035729.JPG
    _20190112_035729.JPG
    645,2 KB · Visninger: 125
Nå skal jeg være hard med meg selv, og ikke ta en enda test til i hele dag.
For jeg stresser meg selv med det. Ikke har jeg igjen så mange strimler heller.
Om jeg ikke svir av enda en CB+ når jeg står opp igjen etterpå.

Men blir nok en til i morgen, søndags, morgen tenker jeg :)

Også må jeg legge til, at jeg drakk en halvliter brus, ikke lenge før leggetid.
Det ble sein middag, og dermed altfor mye drikke ikke lenge før sengetid.
Ikke helt det mest gunstige når man helst ikke skal tisse :rolleyes:

Dette var jo kjedelig å komme inn til på morgenen. Du vil ikke ta en til nå på morgenen da? Jeg ville hvertfall blitt mer stressa av å ikke gjøre det. Men jeg tar jo hundre tester om dagen i starten da:banghead:

Nesten kanskje bedre å vente til i morgen? Tror ikke hcg har steget så veldig mye fra ista til nå? Men det er streker på alle testene da, det er jo supert, nå må de bare komme igjen og bli sterke! :)

Nesten kanskje bedre å vente til i morgen? Tror ikke hcg har steget så veldig mye fra ista til nå? Men det er streker på alle testene da, det er jo supert, nå må de bare komme igjen og bli sterke! :)
Jeg kunne ha en svak strek, tisset igjen rett etter jeg akkurat hadde vært på do og fikk en mye klarere strek. Kommer nok litt an på urinen og..

Jeg kunne ha en svak strek, tisset igjen rett etter jeg akkurat hadde vært på do og fikk en mye klarere strek. Kommer nok litt an på urinen og..

Ja det er jo klar:) jeg får som regel sterkest tester på kvelden av en eller annen grunn:)

Ja det er jo klar:) jeg får som regel sterkest tester på kvelden av en eller annen grunn:)
Jeg tok evig mange tester nå og fant ut at om jeg tisset en times tid etter morgenurin fikk jeg sterkest tester. Morgenurin er hvertfall bare tøv!

Jeg kommer med svar til dere bare jeg har fått stått opp og kommet meg på dataen.

Men tok en til. Haha. Og...
Den er tydelig sterkere. Men møkka lys på badet...

Vedlegg

• _20190112_091657.JPG
    _20190112_091657.JPG
    548,4 KB · Visninger: 104
Men selv med dårlig bilde lys... Så ER den mørkere... Ikke sant?

Tre skritt ut i gangen, og under lampa ved kattedoa. Der var det bedre lys

Vedlegg

• _20190112_092830.JPG
    _20190112_092830.JPG
    970,2 KB · Visninger: 98
Back
Topp