Tok en til, og joda, strek på den også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La oss få se daTok en til, og joda, strek på den også
Men den var ikke like tydelig som den forrige, men det var mer på grunn av lyset oppe igjenLa oss få se da
Det går bra. Kan se bilde for det jeg Liker bilder av testerMen den var ikke like tydelig som den forrige, men det var mer på grunn av lyset oppe igjen
Kommer snartDet går bra. Kan se bilde for det jeg Liker bilder av tester
Jepp. Og 10 DPO. Så håper den blir bedre og sterkere utoverSer da streken der!
Tusen takkGratulerer med strek! Håper spiren(e) holder helt i mål denne gang
Tydelig som det! Hurra10 DPO, rugedag 8
Klokka står på ni. Men jeg fikk ikke sove mer.
Måtte tisse. Så har vært mye våken i natt.
Men nå har jeg murringer i magen. Så håper ikke det er mensen som gjør seg klar.
Morgenen test. Neste tas ikke før i morgen. Lørdag.
Den er kanskje ikke så verst til å være 10 DPO/ rugedag 8. Ikke pleid å få streker før tidligst 11-12 DPO.Tydelig som det! Hurra
Super spennende. Legg ut bildeDen er kanskje ikke så verst til å være 10 DPO/ rugedag 8. Ikke pleid å få streker før tidligst 11-12 DPO.
Så prøver igjen i morgen. Lagt frem en sånn strimmel og en CB pluss. Så får vi se i morgen
Spennende dager dette her. Men hatt skikkelig murringer i hele dag.
Så NOE skjer inne i der.
Det skal jeg gjøre Må bare få tida til å gå dit førstSuper spennende. Legg ut bilde
Nervepirrende netter....Det skal jeg gjøre Må bare få tida til å gå dit først
Drømmer om strekerNervepirrende netter....
Jaaa, det blir det. Håper det holder til rundt 27.september. Det hadde vært deilig det nåGratulerer Blir spennende dager framover!
Jaaa, det blir det. Håper det holder til rundt 27.september. Det hadde vært deilig det nå
Minst ett av dem
Dét skjønner jeg godtDrømmer om streker