Jeg får skylde på bad fra tidlig 1990 tallet, med bare ett lysstoffrør over vasken som lys...
Trengs egentlig litt, ehm, MYE, renovering
Trengs egentlig litt, ehm, MYE, renovering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken lett! Tror du er gravid, jegVis vedlegget 285216
Tja. To timers test. Og den er like sjenert.
Tatt under ene spotten på kjøkkenet.
Men det er noe der. I virkeligheten...
Synes på en meters avstand også.
Men prøver igjen når jeg står opp.
Får ikke sove. Tenker på bilen vi skal hente i dag
Blir spennende å ta ny i morgen tidlig.Ser streken lett! Tror du er gravid, jeg
Der var det jo tydelig strek10 DPO, rugedag 8
Klokka står på ni. Men jeg fikk ikke sove mer.
Måtte tisse. Så har vært mye våken i natt.
Men nå har jeg murringer i magen. Så håper ikke det er mensen som gjør seg klar.
Morgenen test. Neste tas ikke før i morgen. Lørdag.
Ja. Den er mer tydeligDer var det jo tydelig strek
Den siste er litt mer klar ja. Hehe. Må bare streken bli sterkere og sterkere, og at det holder. Det er mest skummelt kjenner jeg.Jeg ser tydelig strek på begge de siste testene dine! Og den siste er jo veldig klar! Gratulerer! Du er gravid du!
Jeg vil ikke slippe jubelen løs riktig enda Meeen, det er en strek der.Du er jo gravid! Mer gravid enn meg og jeg ligger 3 dager foran så jeg sier gratulerer
Nei, jeg vil virkelig ikke slippe den løs enda... Så enn så lenge er det spennende, men tørr ikke helt håpe og telle ned enda.Ser også strek Man trenger ikke slippe jubelen løs enda da. Jeg har ikke gjort det enda. Snart 10 uker
Man må nesten bare ta en dag av gangen, ja.. Man er jo aldri trygg i et svangerskap. Men kan jo håpe alt går bra likevelNei, jeg vil virkelig ikke slippe den løs enda... Så enn så lenge er det spennende, men tørr ikke helt håpe og telle ned enda.
Tror jeg og vil vente leeeenge med å klare å glede meg og tro det holder. En dag av gangen.
Blir en dag av gangen utover ja. Og håpe at det holder.... Men mye kan skje. Så er bare å ta det pent, tenke minst mulig og få tida til å gå.Man må nesten bare ta en dag av gangen, ja.. Man er jo aldri trygg i et svangerskap. Men kan jo håpe alt går bra likevel
Mye kan skje, det vet jeg alt om Hvordan er testene nå i forhold til sist da?Blir en dag av gangen utover ja. Og håpe at det holder.... Men mye kan skje. Så er bare å ta det pent, tenke minst mulig og få tida til å gå.
Slo ikke ut før 11 eller 12 sist. Men hadde ikke BabyPlan da, og ikke prøvd CB+ enda. Så har ikke noe å sammenligne med enda.Mye kan skje, det vet jeg alt om Hvordan er testene nå i forhold til sist da?
Blir spennende da Kjemiske er nok mer vanlig enn man tror. Er jo en grunn til det ikke heter SA før etter uke 5. Tenk hvor mange uoppdagede kjemiske det er tilbake i tid. Det er super kjipt å oppleve, men veldig vanligSlo ikke ut før 11 eller 12 sist. Men hadde ikke BabyPlan da, og ikke prøvd CB+ enda. Så har ikke noe å sammenligne med enda.
Men de ganga før det, så var det 12-13 de slo ut.
Kom på enda en SA i natt, da jeg lå og tenkte. Hadde en sommeren 2012 også. Men det var før mensen kom kjemisk.
Jeg har ikke kommet til uke 5, så egentlig er alt kjemisk, sist gikk det til 4+6, så var akkurat i grensa.Blir spennende da Kjemiske er nok mer vanlig enn man tror. Er jo en grunn til det ikke heter SA før etter uke 5. Tenk hvor mange uoppdagede kjemiske det er tilbake i tid. Det er super kjipt å oppleve, men veldig vanlig