Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Rugedag 4 straks fullført :)
Om jeg ikke teller innsettdagen. Litt usikker på hvordan det telles :)

Ei uke til blodprøva i dag. Det blir ei utrolig spennende uke.
Rugedag fem er begynt. I dag skal det lages fiskesuppe fra bunn. Det er det altfor lenge siden vi har hatt.
Så dagen blir gående til myyye kutting av grønnsaker. Og sikkert litt kattekos innimellom.
Men jeg må også gå litt tur. Har det som vane etter Crinone, siden det står at det er viktig å bevege på meg etter bruk.

Samboer starter på lange dager på jobb i dag kanskje, så blir en del hjemme alene denne uka.
Så tenkte kanskje at jeg tar en tur til nærmeste (lille) by i morgen for å se litt. For å få tida til å gå.

Klokka er halv fem, og jeg har vært våken en time alt. Slutta på muskelavslappende, som jeg tar for å få sova og unngå litt smerter, på grunn av forsøket. Så søvn er oppskrytt... Jeg bruker dem i ventetid mellom forsøk, men slutter før forsøk.
Og da er jeg tilbake på gamle spor, men mange timer våken per natt.... Meen, TV og forum er fine og ha da :)

Ei uke til blodprøva i dag. Det blir ei utrolig spennende uke.
Rugedag fem er begynt. I dag skal det lages fiskesuppe fra bunn. Det er det altfor lenge siden vi har hatt.
Så dagen blir gående til myyye kutting av grønnsaker. Og sikkert litt kattekos innimellom.
Men jeg må også gå litt tur. Har det som vane etter Crinone, siden det står at det er viktig å bevege på meg etter bruk.

Samboer starter på lange dager på jobb i dag kanskje, så blir en del hjemme alene denne uka.
Så tenkte kanskje at jeg tar en tur til nærmeste (lille) by i morgen for å se litt. For å få tida til å gå.

Klokka er halv fem, og jeg har vært våken en time alt. Slutta på muskelavslappende, som jeg tar for å få sova og unngå litt smerter, på grunn av forsøket. Så søvn er oppskrytt... Jeg bruker dem i ventetid mellom forsøk, men slutter før forsøk.
Og da er jeg tilbake på gamle spor, men mange timer våken per natt.... Meen, TV og forum er fine og ha da :)
Kos deg meg matlaging :)

Siste kjøp. Kjøpt i Oslo på torsdag.
Eller har jeg delt bilde alt... Hmm.

Dessverre hadde de ikke igjen i gutt.
Men men.

Vedlegg

• Snapchat-879095072.jpg
    Snapchat-879095072.jpg
    195,4 KB · Visninger: 77
Hjeeelp... I løpet av få timer i kveld har jeg est vanvittig ut. Buksa er laaangt inn i magen, det er ubehagelig trangt i tigthsbuksa...
Magen står rett ut :wideyed:
Hjelpe og trøste... :rolleyes:

Hjeeelp... I løpet av få timer i kveld har jeg est vanvittig ut. Buksa er laaangt inn i magen, det er ubehagelig trangt i tigthsbuksa...
Magen står rett ut :wideyed:
Hjelpe og trøste... :rolleyes:
Noe som skjer iallfall. Spennende :)

Noe som skjer iallfall. Spennende :)
Skjedde det samme sist også. Men da tenkte jeg at det var mye på grunn av fersk forsøka og sprøyter og det.
Men litt overraska nå... Blir spennende å se om noen dager :)

Rugedag 5 - 8 DPO

Negativ test... Absolutt ikke overraskende.
Men klarte ikke å la være :rolleyes:

Den kommer:D bare vent å se:D
Det blir spennende å se utover. Men jeg este ut som en ballong i går kveld.
Og det gjorde jeg sist også. Omtrent på akkurat som dag leste jeg meg tilbake i boka til.
Sååå, er bare og vente en haug med dager til :p

Det blir spennende å se utover. Men jeg este ut som en ballong i går kveld.
Og det gjorde jeg sist også. Omtrent på akkurat som dag leste jeg meg tilbake i boka til.
Sååå, er bare og vente en haug med dager til :p
Så spennende! :D blir så lange dager når man har tatt første test:wtf: gleder meg til neste test fra deg:D

Så spennende! :D blir så lange dager når man har tatt første test:wtf: gleder meg til neste test fra deg:D
Det har ikke slått ut noe før 11 DPO før, så jeg er langt før tida :hilarious:
Vet ikke hvorfor jeg tok den en gang, bare måtte :rolleyes:

Hehe ja må man så må man:hilarious: har aldri slått ut på meg før 11/12dpo heller, er vel mest normalt det:)
Digitale slo ut 12 DPO sist. Så spørs om jeg må være tålmodig ei stund til :hilarious:
I dag har jeg null planer, egentlig ei veldig stille uke, så spørs om dagen blir lang :hilarious:

Hjelper ikke at sambo jobba 14 timer i går, og har kanskje like lang i dag, eller eventuelt 3 timer med korps.
Så er den store alene hjemme dagen i dag...:p

Digitale slo ut 12 DPO sist. Så spørs om jeg må være tålmodig ei stund til :hilarious:
I dag har jeg null planer, egentlig ei veldig stille uke, så spørs om dagen blir lang :hilarious:

Hjelper ikke at sambo jobba 14 timer i går, og har kanskje like lang i dag, eller eventuelt 3 timer med korps.
Så er den store alene hjemme dagen i dag...:p

Ja, man må smøre seg med tålmodighet i dette ivf styret:) Treige og stille dager er kjedelig, sett på en serie eller noe du blir hekta på, da går tiden fort:D

Ja, man må smøre seg med tålmodighet i dette ivf styret:) Treige og stille dager er kjedelig, sett på en serie eller noe du blir hekta på, da går tiden fort:D
Vurderer å sette på Mot i brøstet, eller noe sånn. Også må jeg gå meg en tur.

Middagen ble laga i går, en to dagers fiskesuppe. Så trenger ikke å tenke på den heller.

Så da har man dagen fri til andre ting. Men har egentlig ikke så mye og gjøre. Så får vi se.

Jeg sprenger snart.. :(
Har krøpet i ei stor bukse med god plass og strech... Det hjalp.

Jeg er ikke tynn fra før. Men har valker.
Nå er jeg mer ballong . .. :hilarious:
Dumme medisiner :hilarious::rolleyes:

Vedlegg

• _20190109_165425.JPG
    _20190109_165425.JPG
    196,2 KB · Visninger: 92
Back
Topp