Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Vondt i beina...

Og litt murringer i ny og ne.
Men det trur jeg er medisiner.

Nå kjører vi snart hjemover igjen.

Så spennende disse dagene må være for deg❤️
Jeg har egentlig ikke tenkt så veldig på det jeg :)
Prøver og tenke minst mulig på det. Og til nå har det vært Kiel tur, så skjedd mye.

Ganske sliten kjenner jeg... Men med bagasjen full av opplevelser :smug:
49388123_10155692426887102_5812175673111871488_n.jpg

Vel tilbake i Oslo måtte jeg vinke ha det til båten :)
Det har vært noen timer vi egentlig har kjeda oss og bare vandra rundt.
Så litt godt å komme hjem til katter og hus igjen og. Men var en fin tur.

Nå skal det slappes av noen dager. Gå litt turer, men ellers ta det med ro. Ruge, og kose meg :Heartblue
Egentlig lyst på å snuse i en babybutikk. Men føles så rart alene, så får se hva jeg gjør. Første daga blir det nok rolige dager.
Ble en skikkelig spurt uke. Med hytte fra fredag - søndag (5 timer hver vei) nyttårsbesøk mandag, hobby treff i hagen tirsdag, rydde og ordnedag onsdag og innsett i Oslo på torsdag også Kieltur fredag til i dag. Så nå skal det tas med ro noen dager :)

Har i løpet av kvelden fått en god del kviser, ganske så ømme pupper og vonde murringer som kommer og går i styrke nederst i magen. Kom da jeg førte inn siste Crinone for dagen. Og sittet i siden, 2-3 timer.
Men kan liksågodt være Crinone som driver på.

Deilig. Rugedag nr.?? Skrullete enda eller ?:hilarious:
Jeg er dautrøtt etter helga, så ikke særlig med skrulling. Men bare ømme pupper og murringer. Haha.
Innsett var torsdag, så er vel rugedag 3 i dag :) For innsett teller ikke som dag en, dag en er dagen etter?

Jeg er dautrøtt etter helga, så ikke særlig med skrulling. Men bare ømme pupper og murringer. Haha.
Innsett var torsdag, så er vel rugedag 3 i dag :) For innsett teller ikke som dag en, dag en er dagen etter?
Det stemmer. Du får og progesteron, om jeg husker riktig ?

Det stemmer. Du får og progesteron, om jeg husker riktig ?
Ja, tatt det i halvanna år nå. Ganske så lei det klinet der :wacky:
Men det går bra. Verste er at jeg helst skal gå tur etter å satt det inn. Så blir god trim ut av dette :)

Spennende! Gleder meg til testing! Når tenker du å slå av første test? :D
Jeg har ikke satt opp noen dag enda. Så tar det på sparket :)
Blodprøvedagen er 15.februar, så blir noen dager før det tenker jeg.

Back
Topp