Vondt i beina...
Og litt murringer i ny og ne.
Men det trur jeg er medisiner.
Nå kjører vi snart hjemover igjen.
Og litt murringer i ny og ne.
Men det trur jeg er medisiner.
Nå kjører vi snart hjemover igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja Det har vi.Har dere hatt en fin tur ?
Herregud... Da får stefar min rett...Tenk om dere hadde slått til å fått firlinger med en gang
Så braJa Det har vi.
Nå er vi klare for senga. Også pakke og eta frokost før båten er i land.
Og akkurat slått skinka ned i sofaen hjemme igjen nåSå bra
Jeg har egentlig ikke tenkt så veldig på det jegSå spennende disse dagene må være for deg
Deilig. Rugedag nr.?? Skrullete enda eller ?Og akkurat slått skinka ned i sofaen hjemme igjen nå
Jeg er dautrøtt etter helga, så ikke særlig med skrulling. Men bare ømme pupper og murringer. Haha.Deilig. Rugedag nr.?? Skrullete enda eller ?
Det stemmer. Du får og progesteron, om jeg husker riktig ?Jeg er dautrøtt etter helga, så ikke særlig med skrulling. Men bare ømme pupper og murringer. Haha.
Innsett var torsdag, så er vel rugedag 3 i dag For innsett teller ikke som dag en, dag en er dagen etter?
Ja, tatt det i halvanna år nå. Ganske så lei det klinet derDet stemmer. Du får og progesteron, om jeg husker riktig ?
Jeg har ikke satt opp noen dag enda. Så tar det på sparketSpennende! Gleder meg til testing! Når tenker du å slå av første test?
Jeg har ikke satt opp noen dag enda. Så tar det på sparket
Blodprøvedagen er 15.februar, så blir noen dager før det tenker jeg.
Blir og ta det med ro og finne på koselige ting utover tenker jegFår håpe tiden går fort da
Blir og ta det med ro og finne på koselige ting utover tenker jeg
Også håpe at tida går da.