Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk! Gratulerer som dobbeltrugerRuger på to helt perfekte egg
Tusen takk gange toGratulerer som dobbeltruger!!!
Tusen takkGratulerer
Tusen takkFantastisk! Gratulerer som dobbeltruger
Det hadde jeg aldri trodd at jeg ville bli. Veldig spennende og spesieltGratulerer som dobbelt ruger! Hurra!
Tusen takk Koselig med lykkeønsker Og jeg blir så glad for hver og en av demNå ønsker jeg deg masse lykke til og måtte det ende med 2 streker også <3
15.januar er blodprøvedag. Men tester fra 10 DPO tenker jegNår er testdato?
15.januar er blodprøvedag. Men tester fra 10 DPO tenker jeg
Alltid spennende når det nærmer seg testingÅh jeg gleder meg spennende altså! Jeg hadde positiv El test den 27. Desember og har lyst til å teste nå! Veldig liten sjans for at vi blir gravid naturlig etter så mange år, men spennende alikevel
Fikk du 2 dagers eller 3 dagers inn nå?Alltid spennende når det nærmer seg testing
Jeg må vente ganske mange dagene, men det går greit det.
Det vet jeg ikke.Fikk du 2 dagers eller 3 dagers inn nå?
Det vet jeg ikke.
Jeg så ikke streker før 12 DPO de tre andre ganga. Så vet ikke helt nå. Men er minimale sjanser at det blir to daHvis du går ut ifra 2 da, så er det 8 dager til testing, blir det ikke? 8 lange dager da, men det må gå fort og med to så lyyyser vel streken klart og tydelig 10dpo
Jeg så ikke streker før 12 DPO de tre andre ganga. Så vet ikke helt nå. Men er minimale sjanser at det blir to da
Håper bare på en, hehe.
Er heldigvis ikke store sjansen for to. Så jeg prøver å slappe avDet blir spennende å se da, om det blir to eller en