Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer som ruger
Tusen takk Er julegave, vi drar sju stykker. Så blir en koselig tur Lenge sida sist jeg tok båt sånn, så det blir spennende. Men har pakka med reisesyketabletter Så dette går.God tur og kos dere masse!
Tusen takk Er julegave, vi drar sju stykker. Så blir en koselig tur Lenge sida sist jeg tok båt sånn, så det blir spennende. Men har pakka med reisesyketabletter Så dette går.
Håper jeg ikke trenger å ta noen, vet ikke hvor bra det er i rugetida. Men har pakka de med, og armbånd mot kvalme også.Ja det er lurt. Jeg levde på de mens jeg var på Kiel båten sist
Håper jeg ikke trenger å ta noen, vet ikke hvor bra det er i rugetida. Men har pakka de med, og armbånd mot kvalme også.
Men ikke blitt båtsyk til og fra Danmark, men er ti år siden sist det og.
Det skal jegKos dere på tur!
De hjalp meg veldig da jeg var gravid. Så seter med... Håper de hjelper om de trengs nåArmbåndene er jo kjempebra! Håper de virker hvertfall
Takk for detKos dere på tur
Ikke tatt den før jeg. Så dette blir spennendeJeg tok Kielferga i sommer, det var trivelig Hadde akkurat starta på sprøyter for ferskforsøket da, var vel andre sprøyta som ble satt den morgenen på ferga
Gratulerer som dobbeltruger!
Jeg likte den langt bedre enn danskebåten, selv vår lille og billige lugar hadde et flott, rundt vindu ut over den fineste spiseplassen, og bakerst i båten var det bare stor glassvegg, så jeg kunne ligge i det runde vinduet og se ut på havet bak oss På danskebåten var rommet som et kott, uten vindu.. Det slo meg nå at du kanskje ikke skal på nøyaktig samme båt, men menIkke tatt den før jeg. Så dette blir spennende
Takk. Der ruges godt her.
Vi har billig lugar. Og de har bare speil og ikke vindu noen vei. Det koster ekstraJeg likte den langt bedre enn danskebåten, selv vår lille og billige lugar hadde et flott, rundt vindu ut over den fineste spiseplassen, og bakerst i båten var det bare stor glassvegg, så jeg kunne ligge i det runde vinduet og se ut på havet bak oss På danskebåten var rommet som et kott, uten vindu.. Det slo meg nå at du kanskje ikke skal på nøyaktig samme båt, men men
Tusen takkGod tuuur!
Tusen takk
Forflytter oss sørover og venter på at klokka blir middag
Fire av sju var grønne istad. Men med litt reisesyke tabletter og mindre sjø, så fikk vi igjen fargen...Håper det er rolig sjø og lite bølger