Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Ja det er nok det beste:) jeg skal være så aktiv og finne på alt som finnes de nærmeste ukene, føler at det er en evighet til innsett!
Når har du innsett? :)
Jeg er glad for å ha noen dager med å ikke tenke Riksen og sånn jeg. Veldig greit å slippe det for en stund.
Så nyter egentlig å kunne senke skuldra og ruge litt.

Når har du innsett? :)
Jeg er glad for å ha noen dager med å ikke tenke Riksen og sånn jeg. Veldig greit å slippe det for en stund.
Så nyter egentlig å kunne senke skuldra og ruge litt.

Jeg regner med at det blir den 28.januar, hvis mens kommer på riktig dag.. Forferdelig lenge til! Ja det er godt! Kos deg med rugingen:Heartred

Jeg regner med at det blir den 28.januar, hvis mens kommer på riktig dag.. Forferdelig lenge til! Ja det er godt! Kos deg med rugingen:Heartred
Det er noen dager til ja. Men heldigvis ikke flere måneder :) Så greit å telle ned og se frem til noe :)

Fryseforsøk på deg også?

Ja måtte tiden gå fort!
Fryseforsøk ja:) 4.innsett så håper den sitter nå, selv om forventningene er lave
Oi, fjerde innsett. To mer enn jeg har hatt det. Håper den klorer seg fast :) Sånn at alle gode ting er fire :Heartbigred
Jeg må igang igjen med sprøyter igjen om det ikke sitter nå. Så jeg krysser det jeg kan for oss :Heartpink

Oi, fjerde innsett. To mer enn jeg har hatt det. Håper den klorer seg fast :) Sånn at alle gode ting er fire :Heartbigred
Jeg må igang igjen med sprøyter igjen om det ikke sitter nå. Så jeg krysser det jeg kan for oss :Heartpink

Ja det håper jeg også:Heartred de sa på St Olavs at jeg hadde gode sjanser for å lykkes med de jeg har på frys, så da får jeg bare håpe det er sant:Heartred
Den skal sitte hos deg nå! Nå er det din tur:Heartred

Det kan likegodt være medisiner. Så er ikke stressa og skrullete av det.
Men jeg våkna rimelig kvalm i dag, og er kvalm på tredje timen.
Kanskje det er det at huset står stille, og ikke rugger som båten også.

Ja det håper jeg også:Heartred de sa på St Olavs at jeg hadde gode sjanser for å lykkes med de jeg har på frys, så da får jeg bare håpe det er sant:Heartred
Den skal sitte hos deg nå! Nå er det din tur:Heartred
Legen på sykehuset sa at nå ville hun ikke se meg igjen på en stund, og iallefall ikke ett forsøk til :) Også lo hun. Hun og mente at nååå måtte det være nok.

Vi får håpe at vi har gullegg begge to :) Nå er jeg tom for egg i frysen.
Så er dette er eneste fryset jeg har nå.

Blir spennende å følge deg :)

Legen på sykehuset sa at nå ville hun ikke se meg igjen på en stund, og iallefall ikke ett forsøk til :) Også lo hun. Hun og mente at nååå måtte det være nok.

Vi får håpe at vi har gullegg begge to :) Nå er jeg tom for egg i frysen.
Så er dette er eneste fryset jeg har nå.

Blir spennende å følge deg :)

Jeg er enig! Synes du har ventet alt for lenge nå:Heartred vi får håpe det:) synd de ikke setter inn to på St Olavs for da hadde jeg gjort det jeg også. takk iligemåde:) :Heartred

Jeg er enig! Synes du har ventet alt for lenge nå:Heartred vi får håpe det:) synd de ikke setter inn to på St Olavs for da hadde jeg gjort det jeg også. takk iligemåde:) :Heartred
Rart hvor forskjellig praksis offentlige har. Riksen satte oftest inn to dem, om ikke vi var uenige. Og jeg takka ikke nei jeg :)
Jeg var innstilt på ett av gangen, så ble rimelig overraska.

Krysser fingra for oss :)

Viktig å finne en balanse
Bare skjedd mye den siste uka. Alt fra hyttetur på Røros, til Riksen og Kiel tur. Så alt har dratt på seg skritt :)
Så godt med litt avslapping og rolig uke nå. Før det er blodprøve for meg og sprøyte for katta neste uke igjen.

Bare skjedd mye den siste uka. Alt fra hyttetur på Røros, til Riksen og Kiel tur. Så alt har dratt på seg skritt :)
Så godt med litt avslapping og rolig uke nå. Før det er blodprøve for meg og sprøyte for katta neste uke igjen.
Gøy med mye som skjer i rugetida synes jeg.

Gøy med mye som skjer i rugetida synes jeg.
Ja, det er det. Men nå har jeg ikke noe mer planer i rugetida, gjorde alt på dag 1-3 jeg :hilarious:
Men innspurten til gikk unna, med jul og hyttetur og alt.

Ja, det er det. Men nå har jeg ikke noe mer planer i rugetida, gjorde alt på dag 1-3 jeg :hilarious:
Men innspurten til gikk unna, med jul og hyttetur og alt.
Hehe skjønner.. du finner kanskje på noe koselig med samboer

Hehe skjønner.. du finner kanskje på noe koselig med samboer
Ja, vi tenkte å be foreldra hans og søstera på bålpanne dag til helga :)
Med pølser og popkorn. For å få tida til å gå og gjøre noe koselig :)

Back
Topp