Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

De klarer seg! Men skjønner så godt nervene dine.. Er såå kjedelig å gå slik å vente:/ men snart er du ruger!! :D
Var ei her inne som opplevde at begge døde for noen uker siden. Så kjenner jeg er nervøs.
Men om ett av de lever over, så holder det :) Fornøyd med ett og. Men hadde vært godt med to.
Satser på ingen telefon i morgen, og at det ligger en eller to, og venter på meg på Riksen :Heartbigred

Var ei her inne som opplevde at begge døde for noen uker siden. Så kjenner jeg er nervøs.
Men om ett av de lever over, så holder det :) Fornøyd med ett og. Men hadde vært godt med to.
Satser på ingen telefon i morgen, og at det ligger en eller to, og venter på meg på Riksen :Heartbigred

Håper du slipper å få tlf i morgen!:)
Har du time tidlig eller sent da? Blir lange timer på slike dager:wtf::Heartred

Håper du slipper å få tlf i morgen!:)
Har du time tidlig eller sent da? Blir lange timer på slike dager:wtf::Heartred
Jeg håper veldig på ingen telefon :)

Har time 14.15, så relativt seint :happy:
Riksen har innsett seint. Så ble ikke overraska.

Det har St Olavs også:)
Kanskje det er vanlig :)
Men det gjør ingenting det. For da kan jeg ta samme toget som samboer hjem :)
Men må ta buss innover, toget går ikke pga vedlikehold, i TRE år på dagtid... Såå blir buss.

Ja, det er sant :) Jeg vil egentlig si det til dem, men samboer vil ikke.
Så da holdes det hemmelig en stund til :)
Forståelig at en kan være litt uenige.. og viktig å respektere hverandre der. Merker vi er mer åpne nå, enn vi var sist gang.

Forståelig at en kan være litt uenige.. og viktig å respektere hverandre der. Merker vi er mer åpne nå, enn vi var sist gang.
Ja, det er veldig viktig å være enige :)
Mammaen min vet det, men pappa vet ingenting. De får vite det etterhvert. Men ikke før vi er klare.

Ja, det er veldig viktig å være enige :)
Mammaen min vet det, men pappa vet ingenting. De får vite det etterhvert. Men ikke før vi er klare.
Helt forståelig. Kommer an på forholdet mellom de enkelte og

Helt forståelig. Kommer an på forholdet mellom de enkelte og
Ikke ville si noe til pappa enda, men burde ha gjort det etterhvert. Men ikke blitt til enda.
Ser han ikke så ofte heller, burde sett han mer.

Back
Topp