Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Jeg har innsett om to dager, så tror slankekrig er litt dumt nå. Men kanskje neste om det ikke går veien :)
Men må snart begynne igjen, og sette fart på flesket...

Kanskje ikke se på det som slanking? Bare å velge vann istedenfor brus etc :)

Kanskje ikke se på det som slanking? Bare å velge vann istedenfor brus etc :)
Vi drikker stort sett bare brus i helga. Og jeg ett par halvlitere i blant. Så ikke så mye mer der å fjerne.
Kanskje noen sjokolader da, men er ikke ekstrem. Så vet ikke heeelt hvor jeg skal kutte. Kan jo slutte helt, men det frister ikke det heller. Er så mye anna jeg ikke kan eta :sorry:

Vi drikker stort sett bare brus i helga. Og jeg ett par halvlitere i blant. Så ikke så mye mer der å fjerne.
Kanskje noen sjokolader da, men er ikke ekstrem. Så vet ikke heeelt hvor jeg skal kutte. Kan jo slutte helt, men det frister ikke det heller. Er så mye anna jeg ikke kan eta :sorry:

Åh, har du mat allergier?

Åh, har du mat allergier?
Så ikke denne før nå jeg, har vært opptatt med å arrangere treff i hagen :)

Men ja, jeg har cøliaki :happy:
Og da mener jeg ikke sånn litt oppblåst av gluten, men full omgangssyke i månedsvis syk :wtf:

Nå går det mot leggetid, dusj først. For jeg lukter noe veldig bål...

Men etter det. Og etter at jeg har sovet. Så er det bare litt over et døgn igjen til Oslo :)
Om minst egg tiner og er bra :) Jeg er så nervøs. Tenk om begge dør... Håper at begge lever over og kan settes inn.
Det hadde vært drømmen nå det :)

Nå går det mot leggetid, dusj først. For jeg lukter noe veldig bål...

Men etter det. Og etter at jeg har sovet. Så er det bare litt over et døgn igjen til Oslo :)
Om minst egg tiner og er bra :) Jeg er så nervøs. Tenk om begge dør... Håper at begge lever over og kan settes inn.
Det hadde vært drømmen nå det :)
Dette skal gå fint! :D masse lykke til i morgen! :D

Ja stemmer:dead: gullfiskminne her:hilarious:
Ja det gjør det! Jeg krysser fingrene:happy:
De tines kanskje fra i morgen av og dyrkes til torsdagen :)
Håper at begge klarer seg, SÅ klar for å ruge på to :)
Men ett er bra det også :)

Det blir spennende! Gleder meg til testing! :D
Det blir spennende ja. Men av en eller anna grunn er jeg litt likegyldig nå. Var veldig mye mer gira og klar på IVF forsøket, men nå er jeg mye mer avslappa og usikker på alt. Redd for ny SA... Lei av at de ikke går veien.
Men får håpe på at neste holder ut :Heartblue

Det blir spennende ja. Men av en eller anna grunn er jeg litt likegyldig nå. Var veldig mye mer gira og klar på IVF forsøket, men nå er jeg mye mer avslappa og usikker på alt. Redd for ny SA... Lei av at de ikke går veien.
Men får håpe på at neste holder ut :Heartblue

Skjønner deg så godt. Har hatt det helt likt hver runde jeg også, og sitter med samme følelser som deg i kveld.. Men nå skal det holde hele veien! Ikke noen flere skuffelser nå:Heartred

Skjønner deg så godt. Har hatt det helt likt hver runde jeg også, og sitter med samme følelser som deg i kveld.. Men nå skal det holde hele veien! Ikke noen flere skuffelser nå:Heartred
Tre SA på halvannet år holder. Så neste håper jeg holder seg til mål :D:Heartpink

Men er bare andre innsett, så har mange igjen. Så blir spennende å se om det holder med de to egga nå.
Eller om det blir ny runde med sprøyter og alt igjen. Bare å ta det som det kommer.

Tre SA på halvannet år holder. Så neste håper jeg holder seg til mål :D:Heartpink

Men er bare andre innsett, så har mange igjen. Så blir spennende å se om det holder med de to egga nå.
Eller om det blir ny runde med sprøyter og alt igjen. Bare å ta det som det kommer.

Ja er ikke så mye annet å gjøre enn å håpe! :Heartred lykken skal være med deg nå slik at du slipper flere runder:Heartred

Ja er ikke så mye annet å gjøre enn å håpe! :Heartred lykken skal være med deg nå slik at du slipper flere runder:Heartred
Takk :) Jeg setter pris på varme tanker :)
Hadde vært godt å snart komme i mål, og ikke være prøver lenger for en stund.

Ja ikke sant! Heier fra sidelinjen:)
Trenger masse heiing :) Så det setter jeg pris på :)

Rart å se 02.01 på kalender, når jeg vet at innsett er 03.01 :)
Meeen, nervøs for om egga klarer seg.

Om ett døgn sitter jeg på bussen (Buss for tog)
Om de ikke har ringt om begge egg ikke tålte opptining.
Jeg er så spent!

Ett døgn, minus ti minutter, til timen.... Håper de ikke ringer i morgen og har dårlige nyheter...

Trenger masse heiing :) Så det setter jeg pris på :)

Rart å se 02.01 på kalender, når jeg vet at innsett er 03.01 :)
Meeen, nervøs for om egga klarer seg.

De klarer seg! Men skjønner så godt nervene dine.. Er såå kjedelig å gå slik å vente:/ men snart er du ruger!! :D

Back
Topp