Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Nei. Jeg har ikke blasto. Riksen dyrker ikke så lenge. Så er litt bak deg i løypa da.

Skulle gjerne hatt bedre sjanser kjenner jeg.
Men blir spennende å prøve
Har du 2 eller 3dagers da?
Vi får bare håpe at det ligger noe bak nytt år og nye muligheter ❤️

Har du 2 eller 3dagers da?
Vi får bare håpe at det ligger noe bak nytt år og nye muligheter ❤️
Ikke sikker. Trur det er to. Siden de var fryst ved innsett sist. Fikk ikke beskjed om noe.

Fikk du ikke beskjed om hvilken dag de ble fryst?
Nei, fikk ikke det. Så ikke sikker jeg...
Men de var fryst ved innsett, fikk ark på det. Så regner med at de er fryst på dag 2.

Så koselig med innsett snart! Når de er i samme strå, så er de nok 2 eller 3 dagers. Jeg vil tippe 2 dagers, spesielt hvis du fikk beskjed ved innsett...

De dyrker til blasto ved Riksen, men tror man må ha en del befruktede egg ved dag 2 før de dyrker de videre :-)

Så koselig med innsett snart! Når de er i samme strå, så er de nok 2 eller 3 dagers. Jeg vil tippe 2 dagers, spesielt hvis du fikk beskjed ved innsett...

De dyrker til blasto ved Riksen, men tror man må ha en del befruktede egg ved dag 2 før de dyrker de videre :)
Jeg er ganske sikker på at det nok er 2 todagers som ligger der ja, for de var ferdig fryst og fikk "diplom" på de, som legen kalte det. At jeg hadde 2 i 1 strå der ved innsett.

Jeg hadde fire, av sju, befrukta egg, så ikke største fangsten. Men veldig fornøyd med det. Har de to på frys.
Så får vi se om ett av de er gullegget.

Er godt å ha en dag til å ruge fra igjen, vært leeenge å vente. Så det blir bra det.

Åh. Har hørt at det er bedre enn lutinus, ifht gris.
Brukt Crinone i over ett år. Så godt kjent med den. Vært gravid to ganger på det også. Så føler det er greit å ikke bytte. Veldig grisete det også. Men men. Sånn er det vel med alt som skal inn der... :sorry:

Brukt Crinone i over ett år. Så godt kjent med den. Vært gravid to ganger på det også. Så føler det er greit å ikke bytte. Veldig grisete det også. Men men. Sånn er det vel med alt som skal inn der... :sorry:
Såpass lenge! Vet du hvor lenge du må gå på de dersom du blir gravid da ?

Såpass lenge! Vet du hvor lenge du må gå på de dersom du blir gravid da ?
Bare i tida mellom EL og mensen. Men blitt mange tusen kroner.

Det er jeg ikke sikker på. Var til positiv blodprøve i oktober. Så får vi se nå på frys.

Bare i tida mellom EL og mensen. Men blitt mange tusen kroner.

Det er jeg ikke sikker på. Var til positiv blodprøve i oktober. Så får vi se nå på frys.
Okei, spennende. Jeg gikk på lutinus tom positiv test, men kunne ta de pakken ut men det gadd jeg ikke :hilarious:

Får du ikke det dekket ?:happy:

Okei, spennende. Jeg gikk på lutinus tom positiv test, men kunne ta de pakken ut men det gadd jeg ikke :hilarious:

Får du ikke det dekket ?:happy:
Jeg fikk ikke det på Clomid. Så brukt mange tusen. Men får det dekket etter egenandelen nå. Men ikke kommet dit enda.

Jeg sleit med å slutte sist. Og da jeg slutta mista jeg. Så blir vel ikke bedre neste gang...:(

Jeg fikk ikke det på Clomid. Så brukt mange tusen. Men får det dekket etter egenandelen nå. Men ikke kommet dit enda.

Jeg sleit med å slutte sist. Og da jeg slutta mista jeg. Så blir vel ikke bedre neste gang...:(
Man slutter vel fordi kroppen produserer progesteron selv og det blir "dobbelt" opp ved å ta tilskudd og kroppen tar kun til seg det den behøver så strengt tatt er der vel bare i noen tilfeller de får tilskudd gjennom store deler av graviditeten, slik jeg har forstått. Du har vel vært til utredning ifht habituell abort så kanskje du faller i kategorien som får ekstra progesteronstøtte ?

Åh, så dumt å ikke få den dekket. Godt denne typen blir dekket.

Nå skal du gå på progesteron til hvertfall uke 10. Vet ikke hvordan Riksen gjør det. Kroppen produserer ikke progesteron og østrogen selv ved frys i styrt syklus før morkaka tar over.

Man slutter vel fordi kroppen produserer progesteron selv og det blir "dobbelt" opp ved å ta tilskudd og kroppen tar kun til seg det den behøver så strengt tatt er der vel bare i noen tilfeller de får tilskudd gjennom store deler av graviditeten, slik jeg har forstått. Du har vel vært til utredning ifht habituell abort så kanskje du faller i kategorien som får ekstra progesteronstøtte ?

Åh, så dumt å ikke få den dekket. Godt denne typen blir dekket.
De på lokal sykehuset sa jeg skulle ta det til uke ti. Siden jeg har påvist mangel. Men Riksen sa til positiv test. Så litt forvirra. Men mista fort da jeg trappa ned. Om det var sammentreff eller om det var årsak vet man aldri.

Jeg må snart sende inn det jeg har av kvitteringer. Før det blir for gammelt. Har en god bunke. Det må jeg få gjort når jeg er hjemme igjen.

Nå skal du gå på progesteron til hvertfall uke 10. Vet ikke hvordan Riksen gjør det. Kroppen produserer ikke progesteron og østrogen selv ved frys i styrt syklus før morkaka tar over.
Jeg vet heller ikke. Så tar det som det kommer. Ikke så farlig bare jeg får beskjed fortløpende etterhvert . Ikke fått mer info enn ett skriv. Og der har de bare skrevet på ul, crinone start og innsett enda.

Jeg vet heller ikke. Så tar det som det kommer. Ikke så farlig bare jeg får beskjed fortløpende etterhvert . Ikke fått mer info enn ett skriv. Og der har de bare skrevet på ul, crinone start og innsett enda.
I Porsgrunn går man på Progynova og Lutinus til uke 12 hvertfall.

I Porsgrunn går man på Progynova og Lutinus til uke 12 hvertfall.
Jeg skal til uke 10 med tabletta, men Crinone har jeg ikke fått noe beskjed om enda.
Men får sikkert beskjed om det fortløpende tenker jeg :)

De på lokal sykehuset sa jeg skulle ta det til uke ti. Siden jeg har påvist mangel. Men Riksen sa til positiv test. Så litt forvirra. Men mista fort da jeg trappa ned. Om det var sammentreff eller om det var årsak vet man aldri.

Jeg må snart sende inn det jeg har av kvitteringer. Før det blir for gammelt. Har en god bunke. Det må jeg få gjort når jeg er hjemme igjen.
Alltid godt å sende inn sånt. Selv om det er stress :p
Da hadde jeg kanskje spurt etter å fått bruke til uke 10?:angelic:

Alltid godt å sende inn sånt. Selv om det er stress :p
Da hadde jeg kanskje spurt etter å fått bruke til uke 10?:angelic:
Spørs om jeg gjør det uansett. Hehe. Fikk ny resept så har mye trur jeg. Og har to bokser fra sist.

Må få sendt inn. Sånn at det er gjort. Men har igjen en del til grensa enda. Men greit å sende det inn.

I morgen begynner jeg på crinone. Rart å tenke på

Back
Topp