Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Fikk det av hormonspesialist i 2009 :) Og gått på det sida.
Dobbel dose enn min diabetiske bestemor bruker :p:wideyed:
Aaa! Men hvorfor fikk du komme til hormonspesialist/endokrinolog? Jeg vil også. :) Har du diabetes?
Jeg fikk metformin av gynekolog, henta ut en pakke også sletta fastlegen resepten når jeg var hos henne senere. Sært. Men uansett, skal du gå på det mellom svskp også? :)

Aaa! Men hvorfor fikk du komme til hormonspesialist/endokrinolog? Jeg vil også. :) Har du diabetes?
Jeg fikk metformin av gynekolog, henta ut en pakke også sletta fastlegen resepten når jeg var hos henne senere. Sært. Men uansett, skal du gå på det mellom svskp også? :)
Ja, jeg måtte innom der da jeg begynte utredninga i 2008. Så gikk der 2-3 års tid, før jeg ble søkt til prøverør i 2011, med daværende samboer. Men da stoppa det. Også har jeg ikke fulgt det opp etterpå. Men fastlegen er veldig med på at jeg skal fortsette på dem. Går vannvittig opp i vekt om jeg slutter. Så viktige å ta for meg :)

Jeg har ikke diabetes nei :)

Ja, jeg måtte innom der da jeg begynte utredninga i 2008. Så gikk der 2-3 års tid, før jeg ble søkt til prøverør i 2011, med daværende samboer. Men da stoppa det. Også har jeg ikke fulgt det opp etterpå. Men fastlegen er veldig med på at jeg skal fortsette på dem. Går vannvittig opp i vekt om jeg slutter. Så viktige å ta for meg :)

Jeg har ikke diabetes nei :)
Ahh, jeg sliter litt med å gå ned. Har gått opp 10 kilo. Vil ned igjen :( Men vanskelig. Reagerte veldig på de metformin jeg fikk, lurer på å høre igjen om jeg kan få prøve på nytt.
Husker du om du ble veldig dårlig i magen i begynnelsen, og dårlig form?

Ahh, jeg sliter litt med å gå ned. Har gått opp 10 kilo. Vil ned igjen :( Men vanskelig. Reagerte veldig på de metformin jeg fikk, lurer på å høre igjen om jeg kan få prøve på nytt.
Husker du om du ble veldig dårlig i magen i begynnelsen, og dårlig form?
Jeg gikk ned 12 kg da jeg begynte på de i 2009, og da jeg begynte på de igjen ordentlig, ikke bare en nå og da, så gikk jeg ned 13 kg. Men hadde dessverre gått de opp igjen i mellomtida. Skulle ha gått ned 10 kg til, men ikke vært så flink i vinter. Sliter med revmatisme, så ikke så lett å være aktiv om vinteren.

Det er 9 år sida jeg begynte, så husker ikke helt. Nå er jeg kronisk dårlig i magen, i varierende grad. Så det er litt vanskelig å si.
Men var mye kvalm, så fort jeg fikk i meg sukker. Nå er jeg kun kvalm om jeg spiser mye sjokolade, eller søtt, og så pilla.

Jeg gikk ned 12 kg da jeg begynte på de i 2009, og da jeg begynte på de igjen ordentlig, ikke bare en nå og da, så gikk jeg ned 13 kg. Men hadde dessverre gått de opp igjen i mellomtida. Skulle ha gått ned 10 kg til, men ikke vært så flink i vinter. Sliter med revmatisme, så ikke så lett å være aktiv om vinteren.

Det er 9 år sida jeg begynte, så husker ikke helt. Nå er jeg kronisk dårlig i magen, i varierende grad. Så det er litt vanskelig å si.
Men var mye kvalm, så fort jeg fikk i meg sukker. Nå er jeg kun kvalm om jeg spiser mye sjokolade, eller søtt, og så pilla.
Ahh, men høres jo bra ut det da. Merka du noe på energinivået?

Ahh, men høres jo bra ut det da. Merka du noe på energinivået?
Jeg sliter med fibromyalgi og generelt utmattelse, så tror ikke jeg merka stort. Jobba i barnehage på den tida, så var ganske sliten konstant. Men har mye mindre smerter når kroppen veier mindre. Og veldig gunstig for prolapsene og sånn også. Så prøver egentlig å holde meg under 75 kg, men ikke vært lett i vinter... Ops.

Gratulerer til oss med FAMILIEbil :smug:
Vi har skrevet kontrakt på bil i dag. Så blir overlevering over nytt år.
Fikk ett tilbud på 66.000 kr mindre enn bilens pris, og klarte ikke å la være og slå til på den.
Så da ble det ny bil gitt :angel5

Gratulerer til oss med FAMILIEbil :smug:
Vi har skrevet kontrakt på bil i dag. Så blir overlevering over nytt år.
Fikk ett tilbud på 66.000 kr mindre enn bilens pris, og klarte ikke å la være og slå til på den.
Så da ble det ny bil gitt :angel5

Gratulerer med ny bil :D

Gratulerer med ny bil :D
Tusen takk :) Veldig spennende med ny :)
Men er ikke jeg som blir hovedkjøreren av den.

Men litt uvant, da denne er automat og bensin. Men blir spennende med ny bil :)
Må bare prøve å få solgt den gamle nå. Men min beholdes litt til, og den er mye eldre igjen.

12 timer til timen :eek: :D
Om jeg ikke får ny time før tidligst 31.desember, så reiser vi på hytta i morgen.
Så det blir spennende å se. Men håper at innsett ikke blir 4.-6.januar. Men jeg er utrolig spent :D

12 timer til timen :eek: :D
Om jeg ikke får ny time før tidligst 31.desember, så reiser vi på hytta i morgen.
Så det blir spennende å se. Men håper at innsett ikke blir 4.-6.januar. Men jeg er utrolig spent :D
Lykke til!
Om du gir beskjed om reiseplanene, kan nok sikkert sykehuset se om det er mulig å legge innsett utenom de datoene. :)

Lykke til!
Om du gir beskjed om reiseplanene, kan nok sikkert sykehuset se om det er mulig å legge innsett utenom de datoene. :)
Jeg skal det tenkte jeg. Sier ifra på timen om en time. Håpe at de kan det. Veldig spent nå.
Håper at det nærmer seg.

Sitter på toget og holder på å sovne :hilarious:

Innsett blir torsdag :smug:
Og begge to egga :angelic:

Nå skal det slappes av litt, før vi pakker og drar fem timer i bil og til hytta for helga.

Innsett blir torsdag :smug:
Og begge to egga :angelic:

Nå skal det slappes av litt, før vi pakker og drar fem timer i bil og til hytta for helga.
Åååå bra! Kos dere på hytta, snart ruger igjen! Det var blastoer dere hadde?

Åååå bra! Kos dere på hytta, snart ruger igjen! Det var blastoer dere hadde?
Tror det er 2 dagers :) Så langt unna blastoer :)

Ja, nå skal vi slappe av i helga, også er det hjem og stelle i stand nyttårsfeiring på søndag :)

Back
Topp