B
Bellabanan
Guest
Så bra at du er i gang med frys snart! Nå skal det gå bra hele veien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, det er det Men er sååå fint på Røros om vinteren i juletidenOm det blir baby nå, så er det verdt det
Ja, dette er spennende Men prøver å holde beina på jorda, også får vi seSå bra at du er i gang med frys snart! Nå skal det gå bra hele veien
Ja, dette er spennende Men prøver å holde beina på jorda, også får vi se
Håper det holder ut mål, om det går bra nå. Krysser fingra for meg selv.
Jeg trenger alle kryssinger jeg kan, så tusen takkJeg krysser med deg!!
Jeg har tenkt det samme siden jula 2007, så rart jeg ikke har mista motet...God jul Håper ønsket ditt går i oppfyllelse
Det er det jeg håper også, at det er denne herÉn jul må jo bli den siste som barnløs, jeg har stor tru på at det er denne
God jul
Wuhu!! Koselig daNå har jeg posta mitt innlegg nummer 3000 her... og det siden juni eller juli...
Ey, metformin? Har du fått det av klinikken eller noen andre?Og... Jeg har spist for mye søtt. Både julekaker, After Eight og sjokolade...
For så og ta kveldens to Metformin. Og det endte som det måtte ende.
Jeg ble skikkelig kvalm... Og er det enda
Jeg trengte noen i samme båt, og det fant jeg mange av herWuhu!! Koselig da
JaaJeg trengte noen i samme båt, og det fant jeg mange av her
Fikk det av hormonspesialist i 2009 Og gått på det sida.Ey, metformin? Har du fått det? Av klinikken eller noen andre?
Veldig godt å ha andre som vet hva vi går igjennom. Så har blitt mange innlegg siden den gangen