Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Jeg ser ut som en tenåring i verste puberteten. Kvisekrise :eek: :rolleyes:
Mensen kan ikke komme før om 6 dager enda. Det får vi se om den klarer. Tror det er ett håp i hengende snøre.
Spørs om den kommer for tidlig, men da blir det februar. Det er en måned mer. Det er ikke ett halvt år til.

Nå er det straks ett år siden jeg fikk ei eggløsningssprøyte.
Rundt juleaften er det ett år siden jeg stod med en positiv test i hånda.
Over nyttår er det ett år siden årets første tidlige abort...

2018 ble absolutt ikke som det så ut som det skulle bli... :(
Men lite ante jeg at det skulle skje to ganger. (Tre, medregna den i mars 2016)
Men på en anna side vet jeg at jeg kan bli gravid. Så 2019 håper jeg på at blir ett bra år :Heartpink

Jeg har så ømme pupper nå. Det er vondt å ha på BH, og det og sitte på i bil, i humper er vondt...
Ikke godt :wideyed:
Så får vi se, om mensen kommer snart, eller om den klarer å vente i fem dager til... Jeg har en følelse av at januar glipper.

Ingen mens enda. Men fortsatt fire dager igjen til den kan komme om jeg skal få frys i januar... :(
Puppa er så ømme at det er vondt å ha på klær om dagen. Irriterende :rolleyes:

Men nå går det jammen fort mot juletida.
Så får vi se om dette blir siste jula som barnløs. Men hvem vet. Jeg har jo tenkt det siden 2007... :wtf:

Ingen mens enda. Men fortsatt fire dager igjen til den kan komme om jeg skal få frys i januar... :(
Puppa er så ømme at det er vondt å ha på klær om dagen. Irriterende :rolleyes:

Men nå går det jammen fort mot juletida.
Så får vi se om dette blir siste jula som barnløs. Men hvem vet. Jeg har jo tenkt det siden 2007... :wtf:
Håper det blir siste jul som barnløs. :Heartred har dere prøvd så lenge før IVF?

Håper det blir siste jul som barnløs. :Heartred har dere prøvd så lenge før IVF?
Vi har prøvd i 3 år nå i juletider. Også prøvde jeg 6 år med ekssamboeren.
Men søkte hjelp ved juletider for 2 år siden, men lokalsykehuset brukte halvannet år, før de gadd og søke oss videre...:(

Men vi har vært sammen i akkurat 3 1/2 år og ei uke.
Så var veldig tidlig i forholdet da vi ga opp prevensjonen.

Krysser fingrene for at det snart løser seg, du har venta lenge nok nå! :)
Takk :Heartblue
Ja, håper virkelig at dette snart går i orden... Om mensen klarer å komme onsdag eller torsdag til uka, det hadde vært perfekt.
Men ikke godt å bestemme over kroppen.
Kommer den fredag til uka, da går Kiel turen til skogs. Så det frister ikke helt det heller... :(

Vi har prøvd i 3 år nå i juletider. Også prøvde jeg 6 år med ekssamboeren.
Men søkte hjelp ved juletider for 2 år siden, men lokalsykehuset brukte halvannet år, før de gadd og søke oss videre...:(
Åja sånn å forstå

Fortsatt ingen mens... Håper at den klarer å vente til tirsdag eller onsdag og komme innen fredag...
Fortsatt så vonde pupper at alt er vondt. Så er i DPO land, det er helt klart. Og masse kviser.
Så får vi se. Januar eller februar frys,

I dag driver cøliakien tull med meg. Drakk fire-fem slurker med øl, som var merka glutenfritt i går, men ble sittende oppe i natt, kvalm og skikkelig dårlig i magen... :wtf:
Trodde det var over, men det har kommet tilbake nå :(

Fortsatt ingen mens, og begynner nå og bli redd for at den ikke kommer i det hele tatt denne måneden heller.
Men er bare å senke skuldra og se hva som skjer...:rolleyes:

Fortsatt ingen mens, men menskramper som kommer og går og syyykt ømme pupper.
Så om den kommer tidligst i morgen så vil jeg juble noe veeeeeldig
:wav
Men håper den kommer, og ikke hopper enda lenger over.

18. desember...
Fikk beskjed om at det ble februar om mensen kom før i dag. Helst måtte den vente til 19... For i dag er det akkurat 14 dager til 1.januar og da stengt...

Og joda, 14 dager etter at jeg hadde supervondt og var sikker på eggløsning. Så våkna jeg til mye blod.
Så har sendt Riksen melding, så får vi se...

18. desember...
Fikk beskjed om at det ble februar om mensen kom før i dag. Helst måtte den vente til 19... For i dag er det akkurat 14 dager til 1.januar og da stengt...

Og joda, 14 dager etter at jeg hadde supervondt og var sikker på eggløsning. Så våkna jeg til mye blod.
Så har sendt Riksen melding, så får vi se...

Skal du ha fryse- eller ferskforsøk nå? Frys i styrt syklus bør det i alle fall være mulig å tilrettelegge slik at en dag ikke gir noen forskjell

Skal du ha fryse- eller ferskforsøk nå? Frys i styrt syklus bør det i alle fall være mulig å tilrettelegge slik at en dag ikke gir noen forskjell
Er frys i styrt ja. Så håper på det.

Har fått Kiel tur i julegave også, så mye som kan kræsje nå. Men er bare å krysse fingra og håpe at ting klaffer og alt kan gjennomføres :)

Er frys i styrt ja. Så håper på det.

Har fått Kiel tur i julegave også, så mye som kan kræsje nå. Men er bare å krysse fingra og håpe at ting klaffer og alt kan gjennomføres :)

Får håpe det, men man kan jo i prinsipp gå på progynova i flere uker før innsett. Så dette bør gå fint! De var rolig med fleksible for meg på forrige fersk fordi vi hadde en planlagt tur til Stockholm i det hele. Fikk da bare forlenge noen dager med synarella så det ikke krasjet.

Back
Topp