Tusen takk Litt fort på, men greit å bli ferdig med det.Lykke til imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Litt fort på, men greit å bli ferdig med det.Lykke til imorgen
Jeg har ei perfekt livmor
Jeg har alltid fått høre at den er normal, så ikke overraskaSå gode nyheter! Så oppmuntrende med alt som fungerer i denne prosessen Nå må du være lettet!
Jeg har alltid fått høre at den er normal, så ikke overraska
Men var rart å se den i 3D. Merkelig hvordan vi ser ut inni.
Legen, ei hyggelig, koselig, pen, mørk dame (som jeg har vært inne hos flere ganger) mente vi bare har hatt uflaks, så hun var positiv til neste forsøk og sa at vi sees igjen i januar.
Det er så merkelig og tenke at det er inne i meg, når jeg ser på skjermenJa, veldig rart med disse indre organene - jeg klarer nesten ikke tro på at alle sammen er på plass hos meg Så skjønner at det var rart å se.
Krysser fingrene for at hun har rett og at uflaksen deres er brukt opp nå
Ja, det er det Men INGEN sammenvoksninger, utposninger, eller noe.Så godt at alt så bra ut!
Mener du "ingen" ?Ja, det er det Men sammenvoksninger, utposninger, eller noe.
Helt perfekt og bra
Glemte ordet ingen jeg, ops. Egentlig klar for senga, så burde egentlig ikke prøve meg på å skrive så mye. For da blir fort orda litt sånn, eller mangler.Mener du "ingen" ?
8.desember...
19 år siden fineste barndomskaninen min døde. Men enda mer sårt i dag, er det at i dag skulle jeg ha nådd abortgrensa...
Som jeg gleda meg til denne dagen, de få dagene det varte. Og som jeg tenker på det i dag.
Gleder meg til å kunne se tilbake. Og glemme litt. For dette her er såre saker.Slike dager er såre. Håper du får mange dager å glede deg til som etter hvert vil viske ut minnet om de tunge dagene nå Og at du får kost deg nå i jula og ladet batteriene før nytt forsøk
Kan kanskje det, men ikke spurt. Og kanskje dumt å trekke inn mer hormoner enn jeg må.Hvordan går det ? Kan du ikke få medisiner for å få mensen om syklusen er så sykt lang ?
Jo, skjønner det. Men kanskje lurt å vurdere ja, ellers vil det gå lengre tid enn nødvendig. Håper for deg, at 2019 er åretKan kanskje det, men ikke spurt. Og kanskje dumt å trekke inn mer hormoner enn jeg må.
Ikke så uvanlig å hoppe over en mens for meg. Så jeg er ikke overraska over det. Gått flere år i mellom mens og.
Men har den ikke kommet før rundt jul, så bør jeg vurdere
Fikk en nesten positiv, mer positiv EL test enn jeg pleier å få, forrige tirsdag. Så lurer på om jeg hadde eggløsning da.Jo, skjønner det. Men kanskje lurt å vurdere ja, ellers vil det gå lengre tid enn nødvendig. Håper for deg, at 2019 er året