Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Dette blir en laaaang dag... Godt jeg kan sove lenge i morgen :rolleyes:
Men helt greit å bli ferdig med denne timen også.

Jeg har ei perfekt livmor :happy:

Så gode nyheter! Så oppmuntrende med alt som fungerer i denne prosessen :) Nå må du være lettet!
Jeg har alltid fått høre at den er normal, så ikke overraska :)
Men var rart å se den i 3D. Merkelig hvordan vi ser ut inni.

Legen, ei hyggelig, koselig, pen, mørk dame (som jeg har vært inne hos flere ganger) mente vi bare har hatt uflaks, så hun var positiv til neste forsøk og sa at vi sees igjen i januar.

Jeg har alltid fått høre at den er normal, så ikke overraska :)
Men var rart å se den i 3D. Merkelig hvordan vi ser ut inni.

Legen, ei hyggelig, koselig, pen, mørk dame (som jeg har vært inne hos flere ganger) mente vi bare har hatt uflaks, så hun var positiv til neste forsøk og sa at vi sees igjen i januar.

Ja, veldig rart med disse indre organene - jeg klarer nesten ikke tro på at alle sammen er på plass hos meg :) Så skjønner at det var rart å se.

Krysser fingrene for at hun har rett og at uflaksen deres er brukt opp nå:Heartred

Ja, veldig rart med disse indre organene - jeg klarer nesten ikke tro på at alle sammen er på plass hos meg :) Så skjønner at det var rart å se.

Krysser fingrene for at hun har rett og at uflaksen deres er brukt opp nå:Heartred
Det er så merkelig og tenke at det er inne i meg, når jeg ser på skjermen :)
Så veldig, veldig bra ut, og jeg er glad for det :)

Tusen takk, trenger mye fingerkryssing i januar/februar. Håper at gullegget ligger på frys :)

Last edited:
Mener du "ingen" ?
Glemte ordet ingen jeg, ops. Egentlig klar for senga, så burde egentlig ikke prøve meg på å skrive så mye. For da blir fort orda litt sånn, eller mangler.

8.desember...
19 år siden fineste barndomskaninen min døde. Men enda mer sårt i dag, er det at i dag skulle jeg ha nådd abortgrensa...
Som jeg gleda meg til denne dagen, de få dagene det varte. Og som jeg tenker på det i dag.

8.desember...
19 år siden fineste barndomskaninen min døde. Men enda mer sårt i dag, er det at i dag skulle jeg ha nådd abortgrensa...
Som jeg gleda meg til denne dagen, de få dagene det varte. Og som jeg tenker på det i dag.

Slike dager er såre. Håper du får mange dager å glede deg til som etter hvert vil viske ut minnet om de tunge dagene nå :Heartred Og at du får kost deg nå i jula og ladet batteriene før nytt forsøk:)

Slike dager er såre. Håper du får mange dager å glede deg til som etter hvert vil viske ut minnet om de tunge dagene nå :Heartred Og at du får kost deg nå i jula og ladet batteriene før nytt forsøk:)
Gleder meg til å kunne se tilbake. Og glemme litt. For dette her er såre saker.
For å si det sånn...

Og utrolig frustrerende når ikke mensen samarbeider og jeg derfor ikke får dato. Og det er stengt når jeg kanskje får mensen.
Også ferietur midt i også. Men men, ta det som det kommer.

Hvordan går det ? Kan du ikke få medisiner for å få mensen om syklusen er så sykt lang ?

Hvordan går det ? Kan du ikke få medisiner for å få mensen om syklusen er så sykt lang ?
Kan kanskje det, men ikke spurt. Og kanskje dumt å trekke inn mer hormoner enn jeg må.
Ikke så uvanlig å hoppe over en mens for meg. Så jeg er ikke overraska over det. Gått flere år i mellom mens og.
Men har den ikke kommet før rundt jul, så bør jeg vurdere

Kan kanskje det, men ikke spurt. Og kanskje dumt å trekke inn mer hormoner enn jeg må.
Ikke så uvanlig å hoppe over en mens for meg. Så jeg er ikke overraska over det. Gått flere år i mellom mens og.
Men har den ikke kommet før rundt jul, så bør jeg vurdere
Jo, skjønner det. Men kanskje lurt å vurdere ja, ellers vil det gå lengre tid enn nødvendig. Håper for deg, at 2019 er året

Jo, skjønner det. Men kanskje lurt å vurdere ja, ellers vil det gå lengre tid enn nødvendig. Håper for deg, at 2019 er året
Fikk en nesten positiv, mer positiv EL test enn jeg pleier å få, forrige tirsdag. Så lurer på om jeg hadde eggløsning da.
Så om jeg får mensen 18.-19 så har jeg bare hoppa over en. Ikke så uvanlig det etter en abort.

Riksen har ikke plass til meg før tidligst uke 1, og da er det bare onsdag, torsdag, de er åpne og fredag før 11.00 jeg har mulighet.
Så den uka kan mye gå galt i. Men får jeg mensen før 18.desember må jeg vente til februar.

Nå begynner puppa og bli ømme. Det er ett godt DPO tegn :)
Så får vi bare se, om mensen kommer før den 19. eller etter den 19.

Og nå kommer kvisene også..Tre stykker dukka opp i går.
Så får vi se da, når mensen bestemmer seg for å komme på besøk :)
Kommer den ikke før rett før jul, da kommer jeg til å spørre om å få hjelp til å få den.
Men tror jeg venter den nå. Men kommer den før om en uke blir det ikke frys før i februar.
Fire måneder etter forrige forsøk. Kjedelig når det blir så lang ventetid.

Back
Topp