Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Får håpe det, men man kan jo i prinsipp gå på progynova i flere uker før innsett. Så dette bør gå fint! De var rolig med fleksible for meg på forrige fersk fordi vi hadde en planlagt tur til Stockholm i det hele. Fikk da bare forlenge noen dager med synarella så det ikke krasjet.
Jeg droppa Dublin tur forrige runde, så vil helst unngå en smell til. Så håper de kan være litt fleksible her også.
Håper at de helst vil unngå innsett i helg, for vi drar i ei helg. Er lov å håpe :)

Vi var i Stockholm ei natt i påsken, tok toget. Var en fin dag med nydelig vær :)

Hei :)
Hvordan går det med deg?

Hei :)
Hvordan går det med deg?
Går bra her :)
Driver å skal begynne å steike krumkaker, skal bare spise litt først.

Men mer menssmerter enn normalt :eek:

Jeg er så spent på Riksen jeg... Ikke hørt noe enda, men ingen hast heller.
Tatt dagens første dose, så fortsetter med det. Også får vi se hva dem sier for noe.

Enda ikke hørt noe, så da hører jeg nok ingenting før i morgen.

Huff da :( Er det pga medisiner?
Nei, de har jeg begynt på først etter at den kom.
Kanskje det er fordi den hoppa over en mens. Ikke sikker jeg. Pleier sjelden å ha mensvondt egentlig.
Så dette her er uvant til meg å være.

Nei, de har jeg begynt på først etter at den kom.
Kanskje det er fordi den hoppa over en mens. Ikke sikker jeg. Pleier sjelden å ha mensvondt egentlig.
Så dette her er uvant til meg å være.

Det er helt forferdelig med intense menssmerter. De er så lammende

Det er helt forferdelig med intense menssmerter. De er så lammende
Det hjalp med to Paracet heldigvis :)
Og ikke kommet tilbake igjen. Og godt var det :)

Er så spent på hva Riksen sier nå...

Det hjalp med to Paracet heldigvis :)
Og ikke kommet tilbake igjen. Og godt var det :)

Er så spent på hva Riksen sier nå...

Ja, det tror jeg på!
Bekager, jeg har tatt en pause fra forumet.
Når ska du inn neste gang?

Ja, det tror jeg på!
Bekager, jeg har tatt en pause fra forumet.
Når ska du inn neste gang?

Jeg har fått avsatt tid første uka i januar. Men mensen kom aldri, så så for meg at jeg måtte vente en evighet til. Men nå kom den, akkurat en måned for seint. Meeen, det er mye stengt utover, så gjenstår litt og se om det kræsjer med stengte dager.

Så vet ikke om det går, siden jeg fikk mensen i dag, og ikke i morgen og senere. Så kjempespent på å få vite det.
Men har egentlig cruise tur også, første helga i januar, så passer litt dårlig. Men vil ikke avlyse forsøket heller...

Men har begynt på medisiner, så får vi se hva Riksen sier. Sendt de melding i dag.

Jeg har fått avsatt tid første uka i januar. Men mensen kom aldri, så så for meg at jeg måtte vente en evighet til. Men nå kom den, akkurat en måned for seint. Meeen, det er mye stengt utover, så gjenstår litt og se om det kræsjer med stengte dager.

Så vet ikke om det går, siden jeg fikk mensen i dag, og ikke i morgen og senere. Så kjempespent på å få vite det.
Men har egentlig cruise tur også, første helga i januar, så passer litt dårlig. Men vil ikke avlyse forsøket heller...

Men har begynt på medisiner, så får vi se hva Riksen sier. Sendt de melding i dag.

Ja, det blir spennende å høre :D
Har du egg på frys?

Ooooh, spennende!
Ja, det blir det :) Men vet ikke om det blir januar eller februar enda. Siden jeg ikke har hørt noe mer fra Riksen.
Blir spennende å høre. Har ett håp om å få januar, men ikke godt å vite med tanke på at det er stengt i romjula og 1.januar.

Fått kontrolltime 28.desember.
Det er midt i planene om hyttetur det. Så nå må vi tenke oss om litt :)
Også må vi ratt på kontroll igjen 2-3 dager etterpå også. Så spørs om vi må holde oss hjemme...
Men da er jeg i gang med frys :smug:

Ja, det blir det :) Men vet ikke om det blir januar eller februar enda. Siden jeg ikke har hørt noe mer fra Riksen.
Blir spennende å høre. Har ett håp om å få januar, men ikke godt å vite med tanke på at det er stengt i romjula og 1.januar.

Det tror jeg på :D

Fått kontrolltime 28.desember.
Det er midt i planene om hyttetur det. Så nå må vi tenke oss om litt :)
Også må vi ratt på kontroll igjen 2-3 dager etterpå også. Så spørs om vi må holde oss hjemme...
Men da er jeg i gang med frys :smug:

Om det blir baby nå, så er det verdt det :D

Back
Topp