Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Veldig kjedelig, skjønner hvis du er skuffa:/ men i januar sitter den! :) :)
Det blir spennende å se hva som skjer. Håper at de tilbyr noe støttebehandling, så det øker sjansene for at det blir...
Men har ingen god magefølelse på det. Så blir spennende å høre hva de sier.

Jeg trodde mensen kom jeg, på onsdag... Men neeeida, ingen mens enda.
Men den kommer når den er klar...

Blødde du så mye pga undersøkelsen?? Hørtes ikke noe godt ut...

Blødde du så mye pga undersøkelsen?? Hørtes ikke noe godt ut...
Var ganske mye blod på gulvet og oppover ryggen min. Så kom en del blod ja.
Litt rosa enda i ny og ne. Men jeg må snart få mensen og komme videre nå.

Håper TR kommer snart
Ja, det håper jeg også. Kaaaanskje de har plass til meg på denne runden, om jeg er heldig.
De hadde ikke første uka i januar, som egentlig skulle være neste mens. Så er bare og vente og se.

Måtte inn å lese oppdateringen her inne.
For en opplevelse du hadde på timen din.
Håper virkelig at du kan få plass på denne syklusen. Du kan få overta rugingen for meg for nå må jeg snart få bli ferdig.

Krysser fingrene for deg, og dyra krysser fortsatt potene ❤️

Ja, det håper jeg også. Kaaaanskje de har plass til meg på denne runden, om jeg er heldig.
De hadde ikke første uka i januar, som egentlig skulle være neste mens. Så er bare og vente og se.
Krysser fingrene da

Måtte inn å lese oppdateringen her inne.
For en opplevelse du hadde på timen din.
Håper virkelig at du kan få plass på denne syklusen. Du kan få overta rugingen for meg for nå må jeg snart få bli ferdig.

Krysser fingrene for deg, og dyra krysser fortsatt potene ❤️
Den timen var ikke noe særlig nei. Men godt jeg har ganske høy smerteterskel, de var imponerte de to som dreiv på.
Ikke har de ringt meg heller, de skulle ringe enten onsdag eller torsdag, og ikke hørt noe enda jeg.

Enda ingen mensen og se, den kommer vel når den kommer :)

Kan ikke noen bare sende en hel mensstøvsky østover til meg...
Gjerne MASSE MASSE MASSE!!

I dag sliter jeg med magen, men det er ikke uvanlig meg. Men har fått lakket nesten det første strøket på gulvet, på det som forhåpentligvis blir ett barnerom :dummy::dummy1:
Men gikk tom for lakk, så må skaffe mer i morgen. Også få lakka ferdig det strøket. Og strøk to etterhvert. Også må det herde noen uker. Og da kan vi skru opp møbler :woot::D Gleder meg skikkelig.
Selv om det blir stående uten seng lenge. Men da kan rommet brukes til litt avslapping og rolige stunder.

Nei, nå må jeg pakke karameller...

I dag er det ei uke siden Ullevål, og de skulle ringe samme dagen, eller dagen etter, for ny time på Riksen.
3 D ultralyd av livmor. Men ikke hørt ett kvekk enda jeg... :shifty: :rolleyes:
Håper at de ringer snart, for jeg skulle få time i løpet av denne uka her. DET tror jeg ikke jeg får nå...:rolleyes:

Og mensen... Tja, den har helt gått seg bort. Om den bare kunne komme nå...
Så jeg hadde kunne fått ei uke og forholde meg til :wtf:

Auuu. Tror jeg har EL nå... Akkurat en måned for sent. Så da kan det virke som om jeg bare har hoppa over en måned...
Så da er jeg i rute til innsett i uke 1, OM dette er EL.. Og uke 1 passer jo egentlig ikke så bra.
For nytt årsaften er mandag, sikkert stengt, 1.nyttårsdag er tirsdag, hvertfall stengt... Fredag drar vi til Kiel og kommer ikke igjen før søndag... Så da må jeg evntuelt, om det er EL nå, håpe på innsett enten onsdag eller torsdag, eller fredag før klokka 12.00...
Vil ikke avlyse den turen kjenner jeg. Avlyste tur på ferskrunden. Så hadde ett håp om å være i uke 2...
Men får se om det er eggløsning, eller om kroppen bare tuller først....

... Og da man trodde det var vondt nok... Så ble det hakket enda vondere...:arghh: :wtf:

Jeg purra på Riksen i går kveld, våkna til melding om at jeg hadde glemt personnummer.... Ops.
Så sendte inn det. Og på vei hjem fra butikken ringte telefon. Svingte inn på busslomma rett nedenfor gården til svigers og tok den.
Det var Riksen som beklaget seg veldig, og sa at det nok hadde vært en misforståelse mellom lege og sykepleier. Men om jeg kunne fredag klokka 10.45...
Også hørte jeg at hun tenkte. Joda, fredag er i morgen det, kom hun frem til med seg selv.

Så det ble akkurat et døgn etter at de ringte. Så da blir det Oslo tur på meg i morgen.
Men da er jeg ferdig med det.

Også om jeg får mensen før den 19.desember, så må jeg vente til februar, for da er de stengt når det er tid for innsett på grunn av nytt år... :sorry: :arghh: :banghead:
Jeg blir frustrert av all ventinga kjenner jeg.... :wtf:

Back
Topp