Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

St Olavs insisterer på at de har like stor suksess med fryst som med fersk, i mange tilfeller er det også bedre, fordi kroppen ikke nettopp har gått gjennom stimulering. Og det kan se ut til at flere og flere totalfryser alt og lar kroppen roe seg en syklus eller to før de setter inn :)

Jeg trodde og at fersk var langt bedre, siden ferskforsøket i januar endte i SA og de to fryseforsøkene etterpå ikke funket i det hele tatt. Men sånn i ettertid ser jeg jo at kroppen hadde det ikke alt for bra etter overstimuleringen (som jo ble verre av graviditeten, selv om den var kort). Det kan ha spilt en rolle i hvordan ting gikk, selv om det også er andre faktorer som er viktige.
Så ikke gi opp frys helt, det finnes mange eskimobarn :)

Det er bra:) Jeg vet ikke hva som er best.. Forhåpentligvis få vi testet ut ferskforsøk nå:)
Jeg har to på frys, så har ikke testa noe annet enn fersk før. Så blir spennende å se :)
Men er veldig glad for å ha de to.

St Olavs insisterer på at de har like stor suksess med fryst som med fersk, i mange tilfeller er det også bedre, fordi kroppen ikke nettopp har gått gjennom stimulering. Og det kan se ut til at flere og flere totalfryser alt og lar kroppen roe seg en syklus eller to før de setter inn :)

Jeg trodde og at fersk var langt bedre, siden ferskforsøket i januar endte i SA og de to fryseforsøkene etterpå ikke funket i det hele tatt. Men sånn i ettertid ser jeg jo at kroppen hadde det ikke alt for bra etter overstimuleringen (som jo ble verre av graviditeten, selv om den var kort). Det kan ha spilt en rolle i hvordan ting gikk, selv om det også er andre faktorer som er viktige.
Så ikke gi opp frys helt, det finnes mange eskimobarn :)
Jeg har absolutt ikke gitt det opp :)
Jeg har bare litt behov, for å være realist og ikke sveve på en rosa sky og tror at alt ordner seg, kjenner jeg. Ble litt hardt slått i bakken, og sliter litt med å komme opp igjen. Men blir godt å komme i gang, og se hvordan det går. Medisin ligger klar for lengst, så jeg er klar jeg... Var bare ventetida igjen ...:wtf:

Jeg gir seriøst snart opp....
Søndag og mandag for to uker siden, hadde jeg så EL vondt at jeg nesten stod krumbøyd, og det var så vondt... Så vondt.
Så tenkte at YES! Jeg er ferdig med mensen til vann UL onsdag som kommer...
Sitter her, 17 DPO! Ingen mens...:wtf :smiley-angry017 :smiley-angry026
... og hvor ble den tanta av! :shifty: :arghh: Det frister IKKE å måtte avlyse og få en seinere time... På grunn av mensen :wtf:
Det blir i alle fall ikke noe fryseforsøk i uke 1... Det kan vi bare glemme... :smiley-angry017

Jeg har absolutt ikke gitt det opp :)
Jeg har bare litt behov, for å være realist og ikke sveve på en rosa sky og tror at alt ordner seg, kjenner jeg. Ble litt hardt slått i bakken, og sliter litt med å komme opp igjen. Men blir godt å komme i gang, og se hvordan det går. Medisin ligger klar for lengst, så jeg er klar jeg... Var bare ventetida igjen ...:wtf:
Huff den ventetiden er lang asså :wtf:

I morgen er det Oslo og vann ultralyd, så det blir spennende.
Ei uke over mensen, og nå håper jeg VIRKELIG at den kan vente til i morgen kveld, og ikke komme i dag :rolleyes:

Herregud så dum det går ann og bli...
Jeg er ei uke på overtid med mensen, om de utrolig vinde eggløsningsvondtene var eggløsning da...
Fortsatt ingen mens. Så tenkte at jeg MÅTTE teste i dag tidlig, for å ha mulighet til å evntuelt avlyse om det trengs...
Gjett hvem som glemte det i dag... Joda, det var meg det.

Men har ingen følelse for at det er noe, så ikke så stressa over det.

Ååhnei, jeg kjente jeg gleda meg øverst i innlegget, husk det i morgen da!! Eller i kveld:D jeg lever på andre sine tester for tiden, tror det er en sykdom:hilarious: masse lykke til!

Når du er så lang tid over ventet mens er det vel ikke nødvendig å teste på morgenurin?:)

Ååhnei, jeg kjente jeg gleda meg øverst i innlegget, husk det i morgen da!! Eller i kveld:D jeg lever på andre sine tester for tiden, tror det er en sykdom:hilarious: masse lykke til!
Jeg har tenkt det i flere uker, at jeg MÅ teste seinest dagen før, om ikke mensen har kommet...
Men neeeida, det glemte jeg jo...

Og nå har jeg drukket 1/2 liter brus OG tre glass vann. Så jeg kommer til å løpe tur retur do i kveld. Ble altfor lite drikke i Bergen, så er bare å fylle på.

Når du er så lang tid over ventet mens er det vel ikke nødvendig å teste på morgenurin?:)
Testa negativt på torsdag, så er nok bare merkelig syklus. Kanskje ikke kroppen fikk til eggløsning...
Ikke kommet noe blod, eller noe. Bare masse uggent slim de siste dagene, så vet ikke hva den driver med jeg.
Men nå MÅ den holde seg unna til etter 15.00 i morgen...:angel11

Jeg har tenkt det i flere uker, at jeg MÅ teste seinest dagen før, om ikke mensen har kommet...
Men neeeida, det glemte jeg jo...

Og nå har jeg drukket 1/2 liter brus OG tre glass vann. Så jeg kommer til å løpe tur retur do i kveld. Ble altfor lite drikke i Bergen, så er bare å fylle på.
Hvis du går på do nå og ikke drikker på 4 timer så tror jeg du får et ganske sikkert svar:D

Jeg tisser vanlig ett par ganger i timen og ett par ganger om natta, og etter all drikkinga, så tror jeg kanskje det er lurest og vente til i morgen tidlig :)
Den er nok negativ uansett, så ikke så spennende.

Gleder meg til i morgen kveld jeg, da jeg er ferdig... For gleder meg virkelig ikke kjenner jeg...
Ikke går toget heller, for de driver å bytter strømledninger og sånn. Så jeg må ta buss og så tog siste stoppet.
Så bruker en halvtime lenger inn. Men men. Hjem igjen går toget.

Heldigvis ingen mens enda, den kan jammen holde seg unna ett døgn til, men da vil jeg ha den...
For nå aner jeg ikke når jeg kan få fryseforsøk, for dette her går jo over stokk og stein :(

Da er dagen her, ingen mens enda, håper den holder seg unna til i kveld.
Men at den snart kommer da.

Testen var negativ, ingen overraskelse. Så da er jeg klar for spyling.
Tena lady bind, våtservietter og Paracet er pakka. Så nå er sekken klar. Bare sove litt igjen, også få vekka bilen.
Også er det å komme seg til bussen, ta den til nest siste stopp og bytte over til tog. Bussen stopper litt unna sentrum, så like greit å bytte til tog da. Også er det og finne fram på store, uoversiktlige Ullevål. Der er det ikke lett og finne frem... Jeg liker Riksen bedre.
Men blir spennende å se om de finner noe i dag.

Da er dagen her, ingen mens enda, håper den holder seg unna til i kveld.
Men at den snart kommer da.

Testen var negativ, ingen overraskelse. Så da er jeg klar for spyling.
Tena lady bind, våtservietter og Paracet er pakka. Så nå er sekken klar. Bare sove litt igjen, også få vekka bilen.
Også er det å komme seg til bussen, ta den til nest siste stopp og bytte over til tog. Bussen stopper litt unna sentrum, så like greit å bytte til tog da. Også er det og finne fram på store, uoversiktlige Ullevål. Der er det ikke lett og finne frem... Jeg liker Riksen bedre.
Men blir spennende å se om de finner noe i dag.

Masse lykke til i dag! :Heartred

Masse lykke til i dag! :Heartred
Tusen takk :)
Jeg har stått opp igjen, og har tenkt å ta 10.00 bussfortog. Da er jeg i Oslo 11.30, da kan jeg gå på Lush og se og se om jeg finner hele kaffebønner, som jeg trenger til ei julegave. Også aner jeg ikke hvor jeg skal på Ullevål, så må ha god tid.
Tar jeg bussen en time seinere, så er jeg ike der før 12.30, og da begynner tida å bli knapp.

Men hjem går heldigvis toget, det er mye bedre med tog enn buss. Om jeg drøyer en time, så kan jeg ta toget sammen med samboer, så får se hva jeg gjør.

Back
Topp