St Olavs insisterer på at de har like stor suksess med fryst som med fersk, i mange tilfeller er det også bedre, fordi kroppen ikke nettopp har gått gjennom stimulering. Og det kan se ut til at flere og flere totalfryser alt og lar kroppen roe seg en syklus eller to før de setter inn
Jeg trodde og at fersk var langt bedre, siden ferskforsøket i januar endte i SA og de to fryseforsøkene etterpå ikke funket i det hele tatt. Men sånn i ettertid ser jeg jo at kroppen hadde det ikke alt for bra etter overstimuleringen (som jo ble verre av graviditeten, selv om den var kort). Det kan ha spilt en rolle i hvordan ting gikk, selv om det også er andre faktorer som er viktige.
Så ikke gi opp frys helt, det finnes mange eskimobarn
Jeg trodde og at fersk var langt bedre, siden ferskforsøket i januar endte i SA og de to fryseforsøkene etterpå ikke funket i det hele tatt. Men sånn i ettertid ser jeg jo at kroppen hadde det ikke alt for bra etter overstimuleringen (som jo ble verre av graviditeten, selv om den var kort). Det kan ha spilt en rolle i hvordan ting gikk, selv om det også er andre faktorer som er viktige.
Så ikke gi opp frys helt, det finnes mange eskimobarn