Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Da er det ikke lett å si nei, får vel vite noe når du kommer på vannul da sikkert:)
Håper tanta kommer fort slik at du får tatt den nå! Krysser fingrene for deg! :)
Vannul er på ett anna sykehus, men er Oslo begge to, så de har kontroll på hverandre. Så blir spennende det. Om denne mensen kan se og komme da. Så jeg får tatt den.

Jeg ønsker meg masse mensstøv! :happy093.
Får svi av en test i morgen, om jeg husker det. For da kommer den garantert.

Ja det er nok det eneste du kan gjøre for å trigge den frem:joyful: skulle ønske jeg kunne sende deg litt, men etter å ha hatt den i nesten 3 uker sist så håper jeg det var for siste gang på lenge:dead:

Ja det er nok det eneste du kan gjøre for å trigge den frem:joyful: skulle ønske jeg kunne sende deg litt, men etter å ha hatt den i nesten 3 uker sist så håper jeg det var for siste gang på lenge:dead:
Rekorden min er 6 uker, det var etter aborten i mars i fjor :yuck:
Jeg trodde jeg skulle bli sprø. Nå var det over på ni eller ti dager. Heldigvis.
Men vil gjerne ha den igjen nå, sånn at forsøket og alt ikke går i vasken. Er alt 14 dager på overskudd, så blir ingen første uka i januar iallefall.

Rekorden min er 6 uker, det var etter aborten i mars i fjor :yuck:
Jeg trodde jeg skulle bli sprø. Nå var det over på ni eller ti dager. Heldigvis.
Men vil gjerne ha den igjen nå, sånn at forsøket og alt ikke går i vasken. Er alt 14 dager på overskudd, så blir ingen første uka i januar iallefall.

Denne kroppen blir man aldri klok på tror jeg. 6 uker er min rekord også etter fødsel, men SA og fødsel blir liksom ikke mens synes jeg, men mer en renselse for å få vekk alt.. Aldri hatt så lang mens som sist! Og på synarela i tillegg, trodde jeg var blitt syk eller noe, men alt var i skjønneste orden.
Ja, du får nok bare fyre av en test, slik at hjernen dytter litt på tanta så hun setter i gang! :)

Denne kroppen blir man aldri klok på tror jeg. 6 uker er min rekord også etter fødsel, men SA og fødsel blir liksom ikke mens synes jeg, men mer en renselse for å få vekk alt.. Aldri hatt så lang mens som sist! Og på synarela i tillegg, trodde jeg var blitt syk eller noe, men alt var i skjønneste orden.
Ja, du får nok bare fyre av en test, slik at hjernen dytter litt på tanta så hun setter i gang! :)
Jeg har ikke tenkt tanken på at jeg kan være gravid heller, så tror ikke det er derfor den ikke har kommet.
Har ikke prøvd denne måneden. Så vært ekstremt avslappa.
Men får fyre av, også se. Jeg har mange tester liggende, så har nok å ta av.
Håper snart at jeg kan pensjonere dem, og ikke være prøver på noen år.

Jeg har ikke tenkt tanken på at jeg kan være gravid heller, så tror ikke det er derfor den ikke har kommet.
Har ikke prøvd denne måneden. Så vært ekstremt avslappa.
Men får fyre av, også se. Jeg har mange tester liggende, så har nok å ta av.
Håper snart at jeg kan pensjonere dem, og ikke være prøver på noen år.

Håper du får en positiv overraskelse:) mirakler skjer:) spent å se svaret om du deler! Masse lykke til:)

Håper du får en positiv overraskelse:) mirakler skjer:) spent å se svaret om du deler! Masse lykke til:)
Var ikke noe spennende. Bare en strek. Så er å vente på mensen og håpe at den er rett rundt hjørnet.

Det er sant.. Er en evig runddans med venting og usikkerhet.. Hele ivf styret er frustrerende. Men håper du slipper flere forsinkelser nå:Heartred
Men er godt å være i det også, etter 11 år på egenhånd, så skjer det noe. Men hadde bare kroppen jobba med og ikke i mot, så hadde det vært mye bedre :sorry:

Men er godt å være i det også, etter 11 år på egenhånd, så skjer det noe. Men hadde bare kroppen jobba med og ikke i mot, så hadde det vært mye bedre :sorry:

Ja det skjønner jeg godt! Er ikke lett når alt bare skruller seg til.. Men håper du kommer deg i mål neste forsøk:D jeg heier på deg!!

Ja det skjønner jeg godt! Er ikke lett når alt bare skruller seg til.. Men håper du kommer deg i mål neste forsøk:D jeg heier på deg!!
Takk, det er godt med heiing :)
Det trengs det. Men hadde vært veldig godt, å få det til og bli ferdig for en stund nå
Kjedelig å vente og vente. Men blir godt å komme i gang igjen på ny året.

Takk, det er godt med heiing :)
Det trengs det. Men hadde vært veldig godt, å få det til og bli ferdig for en stund nå
Kjedelig å vente og vente. Men blir godt å komme i gang igjen på ny året.

Ja venting er noe herk.. Får virkelig testet tålmodigheten med denne prøvingen.
Det blir gull! Da skal det gå rett vei! :D

Ja venting er noe herk.. Får virkelig testet tålmodigheten med denne prøvingen.
Det blir gull! Da skal det gå rett vei! :D
Håper at frys kan være tingen, men ganske realistisk på at fersk er best.
Men har ikke gitt opp motet :)

Back
Topp