Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Spennende fremtid uansett dato Kjenner at det er litt godt å vite at det ikke skjer noe mere før Januar..da har jeg ikke annet enn å slappe av å kose meg
Så koselig å feire med den utvida familien, det gjorde vi i fjor, er så familiekjær at jeg helst ville hatt alle sammen her samtidig..
Jeg feira med de for to år siden også. Første året vi var sammen, 2015, valgte vi og feire hver for oss, men det føltes feil i fjor og året før. Så nå er det her og der feiringer som gjelder, sammen :)

Kunne tenkt meg å være ruger i jula, men men. Det blir jeg ikke. Men da får jeg nyte jula og lade opp til forsøk over nyttår.
Blir spennende å se når det blir. Og håper at gullegget ligger og hviler på Riksen nå :)

Heldigvis er desember travel så kanskje det går fort og.. håper for dere!
Ja, desember er aktiv. Heldigvis så og si ferdig med gaver.
Men må bake litt og ordne litt. Så går nok fort.

Er vel en måned siden aborten også cirka nå. Så har gått fort til nå på en måte også.

Er forresten 14 dager til spyling av understellet i dag.
Kjenner jeg gruer meg, om det er vondt.
Men blir spennende å se om de finner ut noe. Håper at alt ser bra ut

Spyling av understellet[emoji23][emoji1305]Det skal ikke være veldig smertefullt altså. Det går nok fint!

Er forresten 14 dager til spyling av understellet i dag.
Kjenner jeg gruer meg, om det er vondt.
Men blir spennende å se om de finner ut noe. Håper at alt ser bra ut

Jeg syntes det gikk veldig greit altså, litt vondt men veldig kortvarig, som sterk menskrampe men bare kanskje et minutt eller noe :) Lykke til!

Ja, desember er aktiv. Heldigvis så og si ferdig med gaver.
Men må bake litt og ordne litt. Så går nok fort.

Er vel en måned siden aborten også cirka nå. Så har gått fort til nå på en måte også.
Sant. Tiden står ikke stille, selv om man ønsker det til tider.. Så effektiv du er!

Spyling av understellet[emoji23][emoji1305]Det skal ikke være veldig smertefullt altså. Det går nok fint!
:hilarious: Det er så vanskelig å huske navnet. Hy So Co eller noe i den dyren skanning. Uten at jeg vet hvem rekkefølge de skal i.
Sååå spyling av understellet, var mye lettere å si :hilarious:
Blir godt å få gjort, og spennende og høre hva de sier

Jeg syntes det gikk veldig greit altså, litt vondt men veldig kortvarig, som sterk menskrampe men bare kanskje et minutt eller noe :) Lykke til!
Jeg har sjelden sterke menskramper, men skal klare og overleve med det i en kort periode.
Og håpe at de ikke finner noe veldig skummelt.

Sant. Tiden står ikke stille, selv om man ønsker det til tider.. Så effektiv du er!
Jeg hater og ikke ha kontroll og være ute i siste liten. Og har vært mye treigere i år enn jeg pleier.
Så føler at jeg er sein i år...:sorry:
Men har bare igjen ekstragave til svigerfar, en ting til til kjæresten og få gava til bestemor.
Så ikke så mye igjen.

Jeg hater og ikke ha kontroll og være ute i siste liten. Og har vært mye treigere i år enn jeg pleier.
Men har bare igjen ekstragave til svigerfar, en ting til til kjæresten og få gava til bestemor.
Så ikke så mye igjen.
Holy, vi er jo ikke i desember engang :p
Jeg har stort sett studert hele livet, og da ble alt av julegaver tatt etter eksamen. Skikkelig gøy de årene jeg hadde eksamen 21/22 desember :p

Holy, vi er jo ikke i desember engang :p
Jeg har stort sett studert hele livet, og da ble alt av julegaver tatt etter eksamen. Skikkelig gøy de årene jeg hadde eksamen 21/22 desember :p
Jeg liker ikke masse folk så godt. Så holder meg unna butikker i tiden rett før jul :rolleyes:
Så prøver å være ute i god tid. Kjøper julegaver i romjula allerede, fordi da er det mye på salg.

Koselig å planlegge og kjøpe. Pakka inn de siste fire i går. De som er kjøpt.
Men aner ikke hva mer jeg skal kjøpe til samboeren min...

Jeg liker ikke masse folk så godt. Så holder meg unna butikker i tiden rett før jul :rolleyes:
Så prøver å være ute i god tid. Kjøper julegaver i romjula allerede, fordi da er det mye på salg.

Koselig å planlegge og kjøpe. Pakka inn de siste fire i går. De som er kjøpt.
Men aner ikke hva mer jeg skal kjøpe til samboeren min...
Jeg liker heller ikke folkemassene i desember, det er helt galskap :eek:

Hmm.. samboeren er vanskelig her og.. Har han noen hobbyer, eller noe han trenger?
Gaver man trenger er jo ikke all verdens gøy, men kan være en start på noe hvertfall :)

Håper det jeg også! Uansett bedre å vite så man får gjort noe med det i såfall :)
Ja, blir spennende å se. Men ikke funnet noe på ultralyd eller da de hadde lap i 2012, så håper ikke det er noe veldig stort og komplisert

Jeg liker heller ikke folkemassene i desember, det er helt galskap :eek:

Hmm.. samboeren er vanskelig her og.. Har han noen hobbyer, eller noe han trenger?
Gaver man trenger er jo ikke all verdens gøy, men kan være en start på noe hvertfall :)
Jeg har kjøpt en ting han trenger, men som ikke er så spennende alt. Så vet ikke helt det andre. Vurderer å kjøpe billetter til Sven Nordin sin forestilling i mars. Men vet ikke helt om det er noe spennende å få. Så tenker litt til.

Vi har samme hobby, Geocaching. Men han spiller også i korps. Så får se hva jeg finner på.

Så ikke så mye igjen.
Det var jammen ikke mye igjen da! Det er så deilig å være ferdig med julegavene når alle andre stresser :D

Det var jammen ikke mye igjen da! Det er så deilig å være ferdig med julegavene når alle andre stresser :D
Det er kjempedelig det :) Jeg kom hjem i 2013, etter prolapsoperasjon, veldig sterkt, dopa og ikke meg selv, og hadde ingen pakker kjøpt inn. Husker ikke hva noen fikk, eller hvordan jula var.
Så godt å være klar i god tid. Lærte den jula.

Liker å ha kontroll og være ute i god tid :)

Det er kjempedelig det :) Jeg kom hjem i 2013, etter prolapsoperasjon, veldig sterkt, dopa og ikke meg selv, og hadde ingen pakker kjøpt inn. Husker ikke hva noen fikk, eller hvordan jula var.
Så godt å være klar i god tid. Lærte den jula.

Liker å ha kontroll og være ute i god tid :)
Oh shit! Du var jo unnskyldt da :p

Back
Topp