Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

I dag skulle jeg egentlig ha gleda meg til i morgen...
For i morgen hadde det vært UL time... :(
Gruer meg til i morgen kjenner jeg. Og blir godt å bare bli ferdig med dagen.
Og da er det jammen bare ett halvt år igjen før jeg går inn i ett nytt ti år også :eek:
Klem!

Nå skulle jeg sitte her, og ha ett bilde og se på.
Men nei. Det var ikke min tur nå heller...

Får heller prøve å kose meg med tanken på at det snart er jul.
Men det er sårt det også... Alt for mange julekvelder som barnløs.

Men nå er det leggetid, en dag nærmere drømmen er fullført....

Sender en stor styrkeklem og håper dagen ikke var så alt for kjip :Heartred

Huff, for en reise du har hatt. Unner deg virkelig å få barnet ditt og håper du får noen gode nyheter til jul i år ❤️

Skjønner at dagen har vært sår for deg. :Heartred Håper dette blir siste gang du trenger å ha slike tanker før jul. Klem!

Sender en stor styrkeklem og håper dagen ikke var så alt for kjip :Heartred
Samboer hadde hjemmekontor i går, og var bare borte på korpsøvelse på kvelden.
Det hjalp veldig på. Tror ikke at han tenkte på at det var dagen i går en gang.

Huff, for en reise du har hatt. Unner deg virkelig å få barnet ditt og håper du får noen gode nyheter til jul i år ❤️
Blir nok ingen gode nyheter før jul. Ikke nytt forsøk før tidligst januar :(
Så blir en jul uten særlig framgang. Men jula kommer. Så er bare å henge med og ta ting som det kommer.

Skjønner at dagen har vært sår for deg. :Heartred Håper dette blir siste gang du trenger å ha slike tanker før jul. Klem!
Det håper jeg også. Men har håpa det hver jul siden 2007. Men håper at NÅ er det siste, virkelig den siste :angelic:

Kan ikke påstå at jeg vet hvordan DU har det, men kjenner på noe som ligner.
Januar blir mnd der alt klaffer for oss, ikke sant
En stor styrkeklem fra meg ❤️

Kan ikke påstå at jeg vet hvordan DU har det, men kjenner på noe som ligner.
Januar blir mnd der alt klaffer for oss, ikke sant
En stor styrkeklem fra meg ❤️
Ikke greit dette her, for noen. Men kjenner på det og skal feire jul nummer 12. jul siden jeg ble prøver, uten barn.

Men januar er en eviiiighet til...:sorry:

Kan komme med en liten oppdatering.
Livet går sin vante gang her hjemme. Nå har vi vært samboere på papir i 2 år også, så nå oppfyller vi kravet til å leve i ett ekteskapelig forhold.

Jeg har fortsatt ikke fått mensen. Men venter den til uka, for jeg er helt sikker på at jeg hadde eggløsning forrige mandag.
Det står med tjukke bokstaver i brevet om vannscanning, at prøving ikke må skje måneden før behandling... Vi, ehm, glemte det.
Men skal så mye til for at det går, selv med glemming på eggløsningsdagen. Så ganske avslappa på det.

Sendte Riksen melding, i meldingappen, med beskjed om at mensen var på utur, og om jeg måtte stå over en måned etter vannscanning. Trenger ingen måned i mellom, og har jeg fått plass, så har jeg plass. Selv om den forskyver seg utover.
Det var godt å lese. Selv om jeg hadde håpa på innsett i desember, for å slippe ei jul uten å i det minste være ruger. Men samtidig, så er det greit å gi litt til tid til prøver og sånn er klare.

Så i mens så prøver jeg å få tida til å gå. Ikke så lett egentlig, for tenker stadig på ting som ikke ble.

Kan komme med en liten oppdatering.
Livet går sin vante gang her hjemme. Nå har vi vært samboere på papir i 2 år også, så nå oppfyller vi kravet til å leve i ett ekteskapelig forhold.

Jeg har fortsatt ikke fått mensen. Men venter den til uka, for jeg er helt sikker på at jeg hadde eggløsning forrige mandag.
Det står med tjukke bokstaver i brevet om vannscanning, at prøving ikke må skje måneden før behandling... Vi, ehm, glemte det.
Men skal så mye til for at det går, selv med glemming på eggløsningsdagen. Så ganske avslappa på det.

Sendte Riksen melding, i meldingappen, med beskjed om at mensen var på utur, og om jeg måtte stå over en måned etter vannscanning. Trenger ingen måned i mellom, og har jeg fått plass, så har jeg plass. Selv om den forskyver seg utover.
Det var godt å lese. Selv om jeg hadde håpa på innsett i desember, for å slippe ei jul uten å i det minste være ruger. Men samtidig, så er det greit å gi litt til tid til prøver og sånn er klare.

Så i mens så prøver jeg å få tida til å gå. Ikke så lett egentlig, for tenker stadig på ting som ikke ble.
Ja man blir stadig minnet på det som egentlig skulle vært ❤️
Men håper sånn at dere snart lykkes ❤️
Masse lykke til videre når dere kommer så langt :)

Ja man blir stadig minnet på det som egentlig skulle vært ❤️
Men håper sånn at dere snart lykkes ❤️
Masse lykke til videre når dere kommer så langt :)
Mista tre ganger på kort tid, så det kjennes godt nå. Så håper at det sitter til mål neste gang.
For det føles ikke godt at det slipper hver gang :(

Mista tre ganger på kort tid, så det kjennes godt nå. Så håper at det sitter til mål neste gang.
For det føles ikke godt at det slipper hver gang :(
Nei det skjønner jeg godt ❤️

Nei det skjønner jeg godt ❤️
Men nå er jeg mest fortvila og frustrert, over at det ikke er plass i desember... Men er en måned ekstra å vente, så ikke verdens undergang. Går fort til januar også.

Ikke greit dette her, for noen. Men kjenner på det og skal feire jul nummer 12. jul siden jeg ble prøver, uten barn.

Men januar er en eviiiighet til...:sorry:

Du har hatt en forferdelig lang lengte og vente tid, sårt og trist håper virkelig du kommer i mål snart ❤️
Januar, nytt år nye muligheter.. er rett rundt hjørnet.. og vi har begge ting å rekke før.
Lev denne Jula og Drøm om neste jul og tenk ikke på hva du ikke har, men hva du drømmer om i fremtiden.
Stor klem

Du har hatt en forferdelig lang lengte og vente tid, sårt og trist håper virkelig du kommer i mål snart ❤️
Januar, nytt år nye muligheter.. er rett rundt hjørnet.. og vi har begge ting å rekke før.
Lev denne Jula og Drøm om neste jul og tenk ikke på hva du ikke har, men hva du drømmer om i fremtiden.
Stor klem
Det var godt sagt det :happy:
Jeg har bestemt meg for å kose meg så godt jeg kan i jula. Og prøve og ikke tenke for mye.
Skal feire med svigers. Og får dagdrømme om den jula vi er flere.
Om mensen kommer sånn cirka som den skal, så er det oppstart på medisiner på selveste juleaften :hilarious:
Så blir ei ekstra julegave det. Men er sjelden mensen er så perfekt, så blir spennende å se hva som skjer.

Det var godt sagt det :happy:
Jeg har bestemt meg for å kose meg så godt jeg kan i jula. Og prøve og ikke tenke for mye.
Skal feire med svigers. Og får dagdrømme om den jula vi er flere.
Om mensen kommer sånn cirka som den skal, så er det oppstart på medisiner på selveste juleaften :hilarious:
Så blir ei ekstra julegave det. Men er sjelden mensen er så perfekt, så blir spennende å se hva som skjer.

Spennende fremtid uansett dato Kjenner at det er litt godt å vite at det ikke skjer noe mere før Januar..da har jeg ikke annet enn å slappe av å kose meg
Så koselig å feire med den utvida familien, det gjorde vi i fjor, er så familiekjær at jeg helst ville hatt alle sammen her samtidig..

Men nå er jeg mest fortvila og frustrert, over at det ikke er plass i desember... Men er en måned ekstra å vente, så ikke verdens undergang. Går fort til januar også.
Heldigvis er desember travel så kanskje det går fort og.. håper for dere!

Back
Topp