Kan komme med en liten oppdatering.
Livet går sin vante gang her hjemme. Nå har vi vært samboere på papir i 2 år også, så nå oppfyller vi kravet til å leve i ett ekteskapelig forhold.
Jeg har fortsatt ikke fått mensen. Men venter den til uka, for jeg er helt sikker på at jeg hadde eggløsning forrige mandag.
Det står med tjukke bokstaver i brevet om vannscanning, at prøving ikke må skje måneden før behandling... Vi, ehm, glemte det.
Men skal så mye til for at det går, selv med glemming på eggløsningsdagen. Så ganske avslappa på det.
Sendte Riksen melding, i meldingappen, med beskjed om at mensen var på utur, og om jeg måtte stå over en måned etter vannscanning. Trenger ingen måned i mellom, og har jeg fått plass, så har jeg plass. Selv om den forskyver seg utover.
Det var godt å lese. Selv om jeg hadde håpa på innsett i desember, for å slippe ei jul uten å i det minste være ruger. Men samtidig, så er det greit å gi litt til tid til prøver og sånn er klare.
Så i mens så prøver jeg å få tida til å gå. Ikke så lett egentlig, for tenker stadig på ting som ikke ble.