Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

De sa det bare var noen uker til, så synes det var litt lenger ventetid enn jeg visste jeg :oops:

Vannultralyd er at de tar vanlig ultralyd, mens de fyller livmor og alt med vann. For å se bedre.
Ikke helt sikker selv, annet enn det. Men skal være lettere å se sammenvoksninger, cyster og sånne ting.
Så det blir spennende. Kan også åpne opp om egglederne er tette har jeg lest. Så det blir spennende å se.

Kan hende jeg kommer skravlende, vi får se. Merker at jeg ikke er helt i prøvemodus om dagen. Har litt pause på en måte merker jeg.
Det høres spennende ut, altså! Kanskje de kan finne en årsak for dere,eller evt bare utelukke ting!
Forståelig at du trenger en pause. Stor klem

I dag skulle saken vår drøftes i fellesmøte på Riksen...
Lurer på hva dem kom frem til der jeg. Om jeg er kandidat for Presido, ehm, ehh. Sånn immundemepende kortison tabletter, eller ikke. Får nok ikke vite det før seinere. Men det blir spennende å se.
Spennende å høre hva de kommer frem til.

Spennende å høre hva de kommer frem til.
Det er veldig spennende :)

Men nå er vi i november. Så er to måneder til uka frys er satt opp og vi skal til Kiel.
Men mensen er nok på villspor, så tror det vil bli litt gjort om på ting. Får ikke gjort noe med det.

Men nå er vi i november. Så er to måneder til uka frys er satt opp og vi skal til Kiel.
Men mensen er nok på villspor, så tror det vil bli litt gjort om på ting. Får ikke gjort noe med det.

Håper mensen blir normal igjen :)
Spennende med fryseforsøk :D

Ja, Oktober har føket avgårde! Da satser vi på at dere får nyte Kiel turen

Håper mensen blir normal igjen :)
Spennende med fryseforsøk :D
Det blir spennende å se når den kommer. Ikke merka noe til EL enda, og skal være midt i EL tida nå. Så litt usikker på om den er helt seg selv. Men går jo nesten 50 dager av og til og. Så har litt igjen.

Ja, Oktober har føket avgårde! Da satser vi på at dere får nyte Kiel turen
Den er betalt for lengst, og det er årets julegave, så vil ikke si nei til den.
Så håper ikke den kræsjer for ille med syklus og frys.

Den er betalt for lengst, og det er årets julegave, så vil ikke si nei til den.
Så håper ikke den kræsjer for ille med syklus og frys.
Forstår det. Gøy å ha noe å glede seg til og. Evt får du kanskje utsette frys en mnd ?

Forstår det. Gøy å ha noe å glede seg til og. Evt får du kanskje utsette frys en mnd ?
Ser litt ut som om ting forskyver seg selv, for ingen eggløsning i sikte enda. Men ikke så rart etter en abort.
For første uka i frys var om mensen kom cirka dag 33-35. Men må uansett ha en syklus etter vannultralyden, og legen på Riksen mente og at kanskje det måtte vente litt, på grunn av utredninga. Så vi får se når det blir.

Måtte avlyse en tur på grunn av fersk forsøk. Så dumt å avlyse en til. Særlig når det er familietur.
Men nå står alt i stampe på grunn av utredninga. Så får vi se hva som skjer. Ringer inn mensen når den kommer, og hører hva de sier da.

Ser litt ut som om ting forskyver seg selv, for ingen eggløsning i sikte enda. Men ikke så rart etter en abort.
For første uka i frys var om mensen kom cirka dag 33-35. Men må uansett ha en syklus etter vannultralyden, og legen på Riksen mente og at kanskje det måtte vente litt, på grunn av utredninga. Så vi får se når det blir.

Måtte avlyse en tur på grunn av fersk forsøk. Så dumt å avlyse en til. Særlig når det er familietur.
Men nå står alt i stampe på grunn av utredninga. Så får vi se hva som skjer. Ringer inn mensen når den kommer, og hører hva de sier da.
Så kjipt å måtte avlyse turer ja! Ikke bare én ting du skal holde styr på/som skal klaffe nei..

Så kjipt å måtte avlyse turer ja! Ikke bare én ting du skal holde styr på/som skal klaffe nei..
Hatt lyst på Kiel tur siden jeg var 20, så frister ikke å avlyse den. Men siden det er så mye som skal klaffe, så tenker jeg at det går sikkert fint og ikke kræsjer. Så får vi ta ting som det kommer

Det blir spennende å se når den kommer. Ikke merka noe til EL enda, og skal være midt i EL tida nå. Så litt usikker på om den er helt seg selv. Men går jo nesten 50 dager av og til og. Så har litt igjen.

Går du på medisiner ved fryseforsøk? Eller ringer du inn pos EL test og de setter da inn egget?

Hatt lyst på Kiel tur siden jeg var 20, så frister ikke å avlyse den. Men siden det er så mye som skal klaffe, så tenker jeg at det går sikkert fint og ikke kræsjer. Så får vi ta ting som det kommer
Er dere mange som reiser ? Hva er så spesielt med Kiel ? :happy:

Ja, ofte lurt å ta ting som det kommer ,ofte går det bedre enn forventet.;)

Går du på medisiner ved fryseforsøk? Eller ringer du inn pos EL test og de setter da inn egget?
Jeg skal ta medisiner. Har aldri så mye hormoner at EL påvises på test. Men kjenner når jeg har EL.
Også er jeg så uregelmessig at jeg synes det er helt greit med støtte :)

Hvordan er formen ellers? <3
Formen er grei den. Har kviser som en tenåring nå, de bare popper opp... Og er vonde.

Men ellers har formen kommet seg igjen. Men psykisk er det veldig opp og ned.

Er dere mange som reiser ? Hva er så spesielt med Kiel ? :happy:

Ja, ofte lurt å ta ting som det kommer ,ofte går det bedre enn forventet.;)

Vi er sju. Hele mamma familien min :)

Er det å få logga en geocache i Tyskland som frister, og det å være sammen på båten, med alt den har av fasiliteter :)
Det å komme unna hverdagen.

Får ikke styrt syklusen og planlagt. Så er bare å henge seg på. Må få tatt den utralyden, og da kan jeg ikke være gravid, stod at det måtte brukes prevansjon den måneden den skulle tas. Så graviditet var utelukka.

Jeg skal ta medisiner. Har aldri så mye hormoner at EL påvises på test. Men kjenner når jeg har EL.
Også er jeg så uregelmessig at jeg synes det er helt greit med støtte :)

Den ser jeg da :)

Vi er sju. Hele mamma familien min :)

Er det å få logga en geocache i Tyskland som frister, og det å være sammen på båten, med alt den har av fasiliteter :)
Det å komme unna hverdagen.

Får ikke styrt syklusen og planlagt. Så er bare å henge seg på. Må få tatt den utralyden, og da kan jeg ikke være gravid, stod at det måtte brukes prevansjon den måneden den skulle tas. Så graviditet var utelukka.
Så hyggelig da!
Åja, såpass.. husker ikke helt hva "problemet" var hos dere ?

Så hyggelig da!
Åja, såpass.. husker ikke helt hva "problemet" var hos dere ?
Her er det PCOS. Men jeg har ingen cyster, ingen gamle egg og jeg har eggløsning.
Men var veldig PCOS for noen år siden. Men alt er mye bedre nå.

Back
Topp