Jeg spurte sambo, om han huska hva han fikk av meg da (Vi var bare venner enda i 2013) men han huska ikke han hellerHahaha huff nå lo jeg godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spurte sambo, om han huska hva han fikk av meg da (Vi var bare venner enda i 2013) men han huska ikke han hellerHahaha huff nå lo jeg godt
Hmmm, tenk om det gikk ann å få mensen til å komme
Herregud, jeg blir seriøst sprø....
Det hadde tatt seg ut... Når jeg er i gang med utredning for gjentakende abort og egentlig har prøvepause på grunn av det.Kanskje du er gravid?
*optimismen lenge leve*
Ehhhm... Ehhh... Emmm. NeiHar du tatt en test for å utelukke graviditet da?
Det hadde tatt seg ut... Når jeg er i gang med utredning for gjentakende abort og egentlig har prøvepause på grunn av det.
Stod at det var viktig i brevet. Meeeeen, det var ikke greit og huske
Men ingen symptomer på egentlig noenting. Ingen ømme pupper, som jeg pleier å ha før mensen. Ingenting...Min gyn sier at det skjer gang på gang - at damer som venter på IVF/utredning blir gravide når de ikke har tenkt på det m
Men ingen symptomer på egentlig noenting. Ingen ømme pupper, som jeg pleier å ha før mensen. Ingenting...
Kanskje kroppen hopper over denne mensen, men rart med de vonde EL smertene jeg hadde.
Kanskje jeg tester i morgen, men gjør jeg det, så kommer den garantert rett etterpå
Jeg tenkte egentlig at mensen bare skulle få komme, og ikke teste denne gangen.Er det ikke like greit å bare teste da? Ikke noe press altså håper på en solskinnshistorie!
Jeg tenkte egentlig at mensen bare skulle få komme, og ikke teste denne gangen.
Men kanskje jeg skal tenke på det. Har null følelse for noe annet enn mensen. Men ikke noen tegn til den heller.
Så vet ikke helt hva kroppen driver på med.
Er vel rundt dag 50 nå. Men hadde så EL smerter så jeg lå nesten i fosterstilling på mandag for to uker siden.Kan bli litt kluss i syklusen etter det som skjedde også.. Jeg hadde en syklus på 42 dager etter min SA. Så den kommer når den vil, hvis den kommer
Er vel rundt dag 50 nå. Men hadde så EL smerter så jeg lå nesten i fosterstilling på mandag for to uker siden.
Hvorfor er eggløsning så forbanna vondt, har jeg tenkt mange ganger...
Var ikke særlig vondt da faktisk. Hadde trodd det kom til å bli krise, når så mange egg skulle til pers samtidig.Kjenner til de smertene! Det er forferdelig:/
Får du like vondt under stimulering også eller?
Så bra du slapp unna! Unner ikke noen slike smerter.Var ikke særlig vondt da faktisk. Hadde trodd det kom til å bli krise, når så mange egg skulle til pers samtidig.
Men det merka jeg ikke mer enn ved Pergotime/Clomifeen behandling. Så overraskende nok.
Men tror neppe jeg tok feil av de smertene på mandag for to uker siden. Så mensen er nok på vei. For de slapp på mandagen. Og ikke kjent noe sida da.
Er en måned og ei uke siden aborten i dag cirka. Så er ikke sånn veldig på overtid, når jeg teller etter.
Blir spennende å se om de finner ut noe på alle blodprøvene mine, og se om jeg kan få lit tilleggsstøtte under neste forsøk. Det hadde vært noe det. Ikke at de finner noe, men at noe kan tas for å gi bedre sjanse.Så bra du slapp unna! Unner ikke noen slike smerter.
Da håper jeg mens er like rundt hjørnet så kroppen er tilbake i rute! ikke bare bare det man skal i gjennom altså! Håper virkelig det spirer og gror i 9mnd neste gang for deg nå
Blir spennende å se om de finner ut noe på alle blodprøvene mine, og se om jeg kan få lit tilleggsstøtte under neste forsøk. Det hadde vært noe det. Ikke at de finner noe, men at noe kan tas for å gi bedre sjanse.
Veldig spent på neste onsdag, for å se om det ser bra ut på vannultralyd. Om jeg får fullført den. For har jeg mensen må det avlyses. Så håper ikke jeg har den da.
Jeg har venta i 5 uker, så da blir det ikke før langt utpå nyåret, og da blir nok forsøket forskjøvet også. Så håper ikke på det.Åå, håper det ikke kræsjer da! Kysser fingrene for at det skal gå bra! Men du får utsatt den og tatt den etter mens da eller?
Veldig spennende! Når får du svar på de da?
Jeg har venta i 5 uker, så da blir det ikke før langt utpå nyåret, og da blir nok forsøket forskjøvet også. Så håper ikke på det.
Hadde vært fint om den kom snart. Men får ikke gjort noe med det.
Om jeg ikke hørte noe fra dem, så var prøvene greie, men vet ikke helt svartid på dem. Så vanskelig å si egentlig.