Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Tror det er 2 dagers :) Så langt unna blastoer :)

Ja, nå skal vi slappe av i helga, også er det hjem og stelle i stand nyttårsfeiring på søndag :)
Jeg har blitt gravid på 2 dagers så har veldig troen på de :happy: så hyggelig! Godt det ikke krasjet med kiel turen. Skal du gå på medisiner ?

Jeg har blitt gravid på 2 dagers så har veldig troen på de :happy: så hyggelig! Godt det ikke krasjet med kiel turen. Skal du gå på medisiner ?
Jeg har gått på medisin fra 18. så er i godt i gang :) Men blir Crinone fra mandag av :)

Jeg har ikke testa frys før, men ble gravid på ferskforsøket, så blir spennende å prøve frys :)

Jeg har gått på medisin fra 18. så er i godt i gang :) Men blir Crinone fra mandag av :)

Jeg har ikke testa frys før, men ble gravid på ferskforsøket, så blir spennende å prøve frys :)
Ååh, hvilke medisiner går du på? Er crinone progesteron?

Oj! Fikk du satt inn to?! Så spennende!
Sa de noe om hvorfor? :)
God tur til hytta :Heartpink
Ja. Det blir to. De pleier det om det er greit sa han, og det er veldig greit for oss.
Det ligger to i samme strå

Ååh, hvilke medisiner går du på? Er crinone progesteron?
Jeg går på Progynova, eller hvordan det staves. Også crinone til slutt ja. Begynner mandag. Og det er vel progesteron ja. Kan velge mellom det og Lutinus.

Litt rart å være på hytta med svigers i helga...
De vet ingenting...

Om ei uke er vi med mine til Kiel. Så er mye familie tid nå.

Så får jeg telle ned dager til torsdag.
Gleder meg til å bli ferdig med det. Var vondt sist... Synes at innsett var mer vondt enn uttak egentlig.

Litt rart å være på hytta med svigers i helga...
De vet ingenting...

Om ei uke er vi med mine til Kiel. Så er mye familie tid nå.

Så får jeg telle ned dager til torsdag.
Gleder meg til å bli ferdig med det. Var vondt sist... Synes at innsett var mer vondt enn uttak egentlig.
Greit å ha litt å drive med, så går tiden litt fortere kanskje. :) Gleder meg på dine vegne nå, det er så spennende :) Åh, synes du - måtte du ha smertelindring? Hadde du tom blære?

Greit å ha litt å drive med, så går tiden litt fortere kanskje. :) Gleder meg på dine vegne nå, det er så spennende :) Åh, synes du - måtte du ha smertelindring? Hadde du tom blære?
Tok ikke noe nei. Og hadde ikke helt tom. Men kunne hatt mer. Får ha mer nå i blæra.

Men går fort til torsdag trur jeg. Så tida går den.

Jepp :D Nei jeg hører til St.Olavs :)
Stemmer det :) Men blir spennende å følge hverandre :) Får kanskje samme termin og, om begge er så heldige at det klaffer og går helt ut :)

Fire dager igjen til jeg blir ruger :angelic:
Dagen skal brukes på og se litt i koselige butikker. Og skaffe ny astma medisin. Jeg klarte å ta med en tom en :banghead: :hilarious:

Snapchat-225231234.jpg
En hilsen fra fine byen :Heartblue

Ja er det blasto du også har? Det skal gå hele veien, basta ;)
Nei. Jeg har ikke blasto. Riksen dyrker ikke så lenge. Så er litt bak deg i løypa da.

Skulle gjerne hatt bedre sjanser kjenner jeg.
Men blir spennende å prøve

Back
Topp