Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nå kan jeg puste ut i dag ogJa, den var jo sterkere
Jaaa. Så senker skuldra for i dag.Jaa, jeg sa oi høyt for meg selv her nå den er sterkere og rosa
Tusen takkFor en nydelig stigning! Gratulerer
Uff det er tidlig da Så tidlig har jeg aldri blitt dårlig.Tusen takk
Og i dag er jeg uggen. Kroppen min liker ikke hcg hormonet kjenner jeg hver gang
Jeg ble like tidlig de andre og. Sååå. Ikke overraskendeUff det er tidlig da Så tidlig har jeg aldri blitt dårlig.
Det må jo bare gå sin gang uansett detJeg ble like tidlig de andre og. Sååå. Ikke overraskende
Håper bare det er en periode og at det bedrer seg ...
Sist spøy jeg nesten av kaffe og svart pølse rett etter uke fire... SåååDet må jo bare gå sin gang uansett det
Jeg blir ganske dårlig som gravid, men ikke før etter uke 6. Når hCG begynner å bli litt høyere.Sist spøy jeg nesten av kaffe og svart pølse rett etter uke fire... Sååå
Men medisiner har jeg merka lite til. Så rart kroppen reagerer nå...
HihiHan er hakket mer avslappa
Men han vil ikke se så langt fremover, siden vi har mista flere ganger. Så vi tar en dag av gangen
Men han erter litt, for ingen klær passer og jeg er virkelig tjukk over magen
Jeg har tenkt tanken, så jeg gruer meg litt, om ting tar seg opp til uke 6-8... Meeen, verdt det er detJeg blir ganske dårlig som gravid, men ikke før etter uke 6. Når hCG begynner å bli litt høyere.
Ja Tatt tre ganger i dag også.Krysser fingra!
Skal du ta en ny i morra?
Ja Tatt tre ganger i dag også.
Men blir å ta i morgen tidlig
De har ikke blitt svakere, men ikke ikke så sterkere heller. Men HCG har 48 timers doblingstid, så ikke så rartBlitt sterkere?
Alle sammen, da har jeg glemt noe på veienDu må jo la oss få se alle testene du tar